روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

کودکم ...

1390/7/8 22:22
نویسنده : مامان الهه
858 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم !

تو...

آسمان آبی من

اوج دلخواه من

بستر گرم من

دلپذیر ترین هدیه ی من

اوج احساس من

بهترین دوست من تا پایان عمرم

مایه ی الهام من

مقصود من

نور درخشان من

شب و روز من

شفا دهنده دل من

فرونشاننده ی خشم من

تسکین دهنده ی درد من

هیجان بهاری من

جواهر بسیار نادر من

دعای مستجاب شده ی من

قلب و روح من

کامل کننده ی زندگی من

بهترین شانس من

انرژی دهنده ی من

اشتها زای من

خورشید پگاه من

سرگرمی غروب من

باغبان قلب من

سرچشمه ی خنده ی من

آغاز و پایان من

فرستاده ی اسمانی من

آتش سوزان من

بزرگترین ارزوی من

همراه روح من

سرانجام شیرین من

محبوب رویایی من

اطمینان خاطر من

دلیل زیستن من تا زمانی که بمیرم

اگرچه اینها را نمی دانی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)