روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

سخنان بزرگان

1389/10/5 18:40
نویسنده : مامان الهه
798 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم سخنان زیبای چند تا از بزرگان رو برات یادداشت میکنم .

 امیدوارم از اونا خوشت بیاد و ازشون استفاده کنی .

 

*امام سجاد (ع) :خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو د رعرش کبریایی خود نداری . من چون تویی دارم و تو چون خود نداری .

 

*دکتر علی شریعتی : در دنیایی که همه به دنبال چشمان زیبا هستند  تو به دنبال نگاه زیبا باش .

 

*دکتر علی شریعتی : هر کس را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند بدان گونه که احساسش می کنند هست .

 

*شکسپیر : اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید اشک بریزی لذت دیدن ستاره ها رو هم از دست میدهی .

 

*شکسپیر : در آن لحظه که به شدت احساس تنهایی می کنی مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری میکنه .

 

*شکسپیر : یا به اندازه ی آرزو هاتون تلاش کنید یا به اندازه ی تلاشتون آرزو کنید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه
28 فروردین 90 16:19
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی یه سر به من هم بزن