روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

ولنتاین 90

1390/11/26 10:06
نویسنده : مامان الهه
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

ولنتاین

 

آبنباتی ترین روز سال رو با شیرین ترین بوسه عمرم به خوشمزه ترین شکلات قلبم  تبریک می گم.

 

روشای من ولنتاینت مبارک.

ولنتاین

 

به مناسبت این روز من و بابا مهدی برات این پیراهن و جوراب رو کادو گرفتیم .مبارکت باشه عزیزم.

 

کادوی ولنتاین روشا

کادوی روشا

 

اینم کادوی بابا مهدی به من.دستش درد نکنه.

کادوی  بابا مهدی

 

کادوی بابا مهدی

 

من همیشه  عاشق این عطر بودم چه برسه به اینکه عشقمم برام خریده باشه.

 

این کادوی ناقابلم از طرف من و روشا به بابا مهدی عزیز(نمی دونم چرا کادو هامون امسال شبه هم شد؟):

 

کادوی ما

کادوی ما

 

امیدوارم بابا مهدی از کادومون خوشش اومده باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)