روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

خاطرات 7 ماهه شدن گلکم

1390/12/1 20:03
نویسنده : مامان الهه
791 بازدید
اشتراک گذاری

7

هفت ماه گذشت...در یک چشم به هم زدن و من تو این 7 ماه یاد گرفتم قدردان تک تک لحظاتی که خدای مهربون به من ارزانی داشته باشم .

و من هر روز خوشحال تر از دیروز با باز شدن چشمای خورشید کوچولوی خونمون روزم رو شروع می کنم، پا به پاش کشف می کنم و یاد می گیرم، پا به پاش بچگی می کنم و در پایان شب شاد از اینکه یک روز بزرگتر شدم در کنارش چشمامو می بندم.... شکر خدای خوبم از این همه خوشبختی

لبخند

 

 این ماه با ماههای قبل از نظر غذایی فرق می کنه.با شروع این ماه رووشا جونم غذا خور میشه.و به جای قطره آد قطره آهن و مولتی ویتامین میخوره .

روشا جون

به پیشنهاد دکترت غذا رو با لعاب برنج شروع کردم و یک هفته بهت اونو دادم ولی متاسفانه از لحاظ مزاجی خیلی اذیت شدی و برای بهتر شندت بهت روغن زیتون داددم (البته در حد چند قطره ).

ok

قطره ی آهنی رو هم کلینیک بهم داده بود نمی خوردی و مجبور شدم به جای فروس سولفات بهت قطره ی مولتی و آهن پدیاویت بدم که اینو تقریبا بهتر میخوردی ولی با کلی گریه وماجرا.

گریه

هفته ی دوم چون می خواستیم بریم شاهرود تصمم گرفتم بهت سرلاک بدم .به خاطر همین بابا سرلاک شیر و برنج برات خرید.از مزه اش بدت نیومد ولی مثل لعاب برنج نمی خوردیش.

هفته ی سوم علاوه بر سرلاک بهت 5 6 قاشق فرنی یا حریره بادام میداددم .و هفته ی پایانی واست سوپ ساده درست کردم .اینم عکساش :

فرنیسوپ

وای عروسکم اصلا باورم نمیشه که انقدر عاشق سوپ باشی .بعضی وقتا تا می خواستم قاشق بعدی رو دهنت بذارم یه کمی تاخیر داشتتم انقدر گریه می کردی که نگو .

در حالتی هم که وقفه ای در کار نبود مدام سرت رو تو کاسه می کردی .من انقدر با این کارت می خندیدم و انرژی می گرفتم که هر روز واسه ی سوپ خوردنت لحظه شماری می کردم .

از کارهای جدیدت بگم که یادم نره.

3بهمن تو بغل بابا مهدی خودتو به سمت بالا پرت کردی و از ذوقت چند تا جیغ بنفش کشیدی.و از اون به بعد هر وقت ذوق می کردی جیغ می کشیدی.

از 7 بهمن هر وقت عوضت می کردم پاهاتو رو زمین فشار میدادی و خودتو به عقب می کشیدی.باور کن 3 4 بار می کشیدمتت جلو که بتونم ببندمت.

یه اتفاق خیلی خوب که تو این ماه افتاد(11/11)این بود که دیگه تونستی بدون کمک بشینی.

تو این ماه با ولع زیادی پشت دستتو می خوردی.مامانی می خوای دندون در بیاری

؟لثه ات می خاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از این ماهه که کتابای سری دوم رو شروع کردیم وتا آخر ماه 9 ادامه داره.

اینم چند تا از عکسات تو هفت ماهگی :

روشا جون

 

روشا جون

 

روشا جون

 

روشا جون

 

روشا جون

 

روشا جون

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)