روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روشا در فرودگاه

1391/2/1 23:33
نویسنده : مامان الهه
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم مامانی جون 29 فروردین به سمت مدینه پرواز داشت و ما سه تا برای بدرقشون ررفته بودیم فرودگاه.

 

خوش به سعادتش. اونجا همش یاد فر خودم افتاده بودم چون دقیقا 3 سال پیش همین رو من و بابا مکه بودیم.

 

ولی یه چیزی که خیلی ناراحتم می کرد این بود که وقتی جلوی ترمینال شماره 1 ایستاده بویم همش جای خالی بابای نازنینم رو احساس می کردم که اون سال با چه ذوق و شوقی با مامانی ما رو تا دم گیت همراهی کردند.

 

همش دوست داشتم منم با بابا مهدی اونا رو بدرقه کنم ولی دست تقدیر بهم این اجازه رو نداد و پدر عزیزم به خواب ابدی فرو رفت.

 

تو فرودگاه خیلی جلوی خودم رو گرفتم که اشکم سرازیر نشه. تنها چیزی که تو اون لحظه من و راضی کرد این بود که بابا و مامانم سال 78 حج تمتع رفته بودن و بابایی جون با آرزوی دیدن کعبه از دنیا نرفت.

 

 

شاید این چند تا عکس جیگر طلام انقدر ضمیمه و پی نوشت لازم نداشته باشه ولی مخصوصا اینا رو گفتم تا هر کس این پست رو خوند فاتحه ای نثار روح پدر این حقیر کند.

 

اینم عکسای خانم گلممممممممممممممم:

نفسسسسسسسسسس

 

جیگگگگگگگگگگگگگگر

 

ملووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمانه
4 اردیبهشت 91 15:00
الهه جون خیلی ناراحت شدم هم اون موقع که خبر رو شنیدم و هم موقع خوندن این پستت، روحشون شاد
روشا جون رو از طرف دوستای قدیم مامانش ببوس


مرسی عزیزم
خاله نصیبه
12 اردیبهشت 91 1:04
روح پدرعزیزت شاد الی جونم.
یاد گذشته ها بخیر.
لبخندروشا لحظه لحظه امید و زندگیه.همیشه بخندید عزیزدلم.


خاله مرجان
28 خرداد 91 17:31
منم هیچ وقت بابای خوبتو فراموش نمیکنم چه خاطره ها که نداشتیم.خدا رحمتش کنه .


ممنون عزیزم.خدا رفتگان شما هم بیامرزه