روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

اولین تاتی تاتی خانوم نباتی

1391/5/15 17:17
نویسنده : مامان الهه
1,878 بازدید
اشتراک گذاری

تــــاتــــــی تـــــاتــــــــی قدم رو         اون پـــــا عقــب اون جلـــــــو

 

روشــــــاجــــــونم آهـــسته                 روی پاهـــــات راه بـــــــرو

یکی از مهمترین اتفاق های زندگی هر پدر و مادری که هیچ وقت فراموششون نمیشه و هر وقت یادشون میاد ناخداگاه یه لبخند زیبا بر لباشون نقش میبنده وقتی هست که میبینن فرزند دلبندشون لرزون لرزون با اون پاهای کوچیک قدم برمیداره و با هر قدم کلی ذوق و خوشحالی میکنه.دیروز من شاهد این جریان بزرگ و قشنگ و فراموش نشدنی بودم. 

از اول ماه رمضان هر روز صبح تو مسجد جزء خوانی قرآنه.من چون تو خونه شما بهم اجازه نمیدی بشینم و مجبورم باهات بازی کنم هر روز میبردمت مسجد چون اونجا با بچه ها بازی می کنی و محیط بزرگه راحت واسه خودت مانور میدی و این ور اونور میری منم میتونم قرآنمو بخونم.

دیروز به خاطر تولد امام حسن (ع) مولودی هم بود.من و مامان جونی با فاصله از هم نشسته بودیم .من شما رو از بقلم گذاشتم زمین و وایسادی بعد یه دفعه 4 5 قدم رفتی که برسی به مامان جونی.انقدر ذوق کردم که حد و حساب نداره.

من تنها این صحنه زیبا رو ندیدم خیلی از همسایه ها اون روز با دیدن قدم برداشتنت خوشحال شدن.چون اونا این روزا مدام میدیدنت و از بعد از یک سالگی تا الان فقط 1 یا 2 قدم برمیداشتی می افتادی ولی دیروز خیلی خوب تاتی کردی.

روز تولد امام حسن رو هیچ وقت تو زندگیم فراموش نمی کنم چون پاهای کوچیکت تو همچین روزی و تو همچون جایی شروع به گام برداشتن کرد.این بهترین عیدی واسه من بود.

 شکلکهای جالب و متنوع آروینقدم هات تا ابد استوار  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 من دیروز موفق نشدم عکس بندازم ولی امروز از تاتی کردن عزیز دلم عکسایی رو گرفتم.

 تاتی تاتی کن و رو ی زمین قدم بذار

پاهای کوچیکت و روی چشای ما بذار

 

ولی یادت باشه که روی دلا پا نذاری

گلای دلنازک و زیر پاهات جا نذاری

 

تاتی تاتی کن فدای اون پاهای کوچولوت

فدای خنده هات و اون صورت عین هلوت

 

تاتی تاتی کن نباتم،عسلم،شیرین زبون

شعرای جدیدمو با زبون خودت بخون

 

چند تا عکس دیگه هم از امروز هست اگه دوست داشتین تو ادامه مطلب ببینید.

 

 

 

 

 

 

قبل از رفتن به مسجد

اینم روشا گلی در مسجد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مهسا
15 مرداد 91 20:26
سلام مامان الهه جون طاعاتتون قبول
قربون روشا گلی برم من ماشا ا.... به عزیز دلم روشاجون قربون پاهای کوچولوت می بوسم روی ماهت رو گل من بوسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون.طاعات شما هم قبول.
مثل همیشههههههههههه بدو بدو اومدی پیشمون.
مامان الینا
15 مرداد 91 23:02



مامان الينا
15 مرداد 91 23:55
ببخش عزيزم رفتم نماز بخونم يهو ؛دير شده بود! اين گپ هم قاطي داره نمياد !


خواهش می کنم.قبول باشه.
مامان الينا
15 مرداد 91 23:58
نميدونم خدا كي ميخواد دلمون رو روشن كنه ،نه اينكه نااميد شده باشم اما كم طاقت شدم ؛يكم هم خسته ام انگار هيچي برام رنگ و بو نداره ،شايد اومدن يه كوچولو ما رو از اين حال وهوا در بياره كه انگار لايق نيستيم ...


صبر داشته باش و به خدا توکل کن عزیزم
مامان امیرسام
16 مرداد 91 0:38
ماشاالله به روشا کوچولو.خدا حفظش کنه.مامانی از این به بعد کلی برات کار اضافه میتراشه این گل دختر.ببوسش از طرف من


بلههههههههههه خودت داشتی دیگه راه که می افتن با کله هم میان پایین.
مامان ساینا
16 مرداد 91 9:00
عزیز دلم اولین قدمهات مبارک. چه ذوقی کردی مامانی وقتی قدمهای کوچولوش رو برداشت. انشاله با پاهای کوچولوت تو زندگی قدمهای بزرگ و موثر برداری و مامان و بابا رو خوشحال کنی. می بوسمت گل نازم.
برای سلیقه الهه جونم.


وای نرگس جون خیلی حس خوبی بود.ایشالا به وقتش تجربه اش میکنی.
ممنونم از دعای قشنگت.ساینا گلی رو ببوس.
خاله نسيم
16 مرداد 91 13:30

براي روشاجونم
آفرين خاله جون
ايشالا هميشه قدمهاي خوبي تو زندگيت برداري
اين كادوي راه رفتن خانم خانما


ممنون خاله نسیم عزیز.خیلی دعای قشنگی کردی.مرسی
خاله ی نـــــــورا!
16 مرداد 91 15:38
تبـــریک میگم
یه دنیـــآ بوس وآسهـ ی روشـــآ جونم



ممنون.
مامان مارال فرفری
17 مرداد 91 2:32
سلام عزیزم اجازه میدید لینکتون کنم ؟
روشا جونم از طرف من ببوسیدش


خواهش میکنم.خوشحال میشم.
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 2:44
مبارکه عزیز دلم.مسیر زندگیت هموار وکاهمایت همواره استوار باد روشا گلی.

چه کیفی کرده تو مسجد روشا جونم


مرسی سمانه جون از دعای قشنگت.
فکر کنم همون مسجد تو راه افتادنش بی تاثیر نبوده باشه چون فضا بزرگه همشم فرش بچم راحت بوده
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 مرداد 91 10:05
مباربك انشا الله هميشه قدم خير باشي گلم


ممنونم عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 مرداد 91 10:06
چه مسجدي رفتي الهه با دخملي فكر كنم همه اش دنبالش بدو بدو كردي خدا حتما قبول ميكنه


ای تقریبا ولی بازم باور کن خیلی بهتر از خونه است آخه با بچه ها اتل متل و کلاغ پر بازی میکنه چند دقیقه میتونم بشینم.ولی فکر کنم بد غادت شه بعد از ماه رمضان باید بگم همه بچه ها بیان خونمون با روشا بازی کنن.به سلامتی میخوام مهد خونگی بزنم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 مرداد 91 11:20
نماز و روزه هاتون قبول
اولین قدم زدن های گلت را توی این مکان مقدس توی این ماه عزیز خدا به فال نیک می گیریم
به امید روزهای خوب آینده


مال شما هم قبول باشه.واقعا تو این ماه عزیز و تو روز تولدامام و مکان به این خوبی چه شود
مامان سانلی
17 مرداد 91 16:47
سلام الهه جون. روشا گلم میبوسمت عزیزم.
اولین قدمهات مبارک خانوم خوشگل.الهه جون کارت دراومد. کلی مانکن میشی از بس باید دنبالش بدو بدو کنی.
رمز رو خصوصی گذاشتم برات

وای خدا جون من همین جوریش 55کیلوام دیگه چی ازم باقی می مونه نمیدونم.

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 17:38
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


عزیزم به دو تا گلت رای دادم .امیدوارم برنده بشن
الهه مامان یسنا
17 مرداد 91 17:39
آفرین به دختری روشا گلیمامانی مبارک باشه


تشکر خاله جون
مامان الهه
18 مرداد 91 4:27
الهی قربونت برم که دل مامان رو شاد کردی مبارک باشه

الهی قربون خنده هات بشم نمکدون


خدا نکنه خاله جون.ایشالا نوبت زهرا جون
آرام
18 مرداد 91 10:46
سلام الهه جون، نماز و روزتون قبول
ماشاا... به این دختر گل


ممنون.طاعات شما هم قبول
مامانی درسا
18 مرداد 91 11:04
جونمی خاله ..... مامانی حستو خوب میفهم دقیقا" واسه منم همین طوره درسایی یه 15 روزی هست که همین طوره 4 تا 5 قدم برمیداره ولی هر بار اینقده ذوق میکنم که با صدام طفلی از ترسش رو زمین میشینه دست خودم نیست یادم میره .... از بس ذوق میکنم ....... الهی من فدات با این قدمای مخملی عزیزم


آره خداییش خیلی حس خوبیه .ماشالا به درسا جونم که انقدر زود تاتی کرده
مامان زهره
18 مرداد 91 14:19
دستهاي خالي من دخيل دل پاكتان
مارا نيز در اين روزهاي عزيز رمضان نه به بهاي لياقت ، بلكه به اسم رفاقت دعا كنيد.التماس دعا


ما هم محتاج دعای خیر شما هستیم
آتنا مامان روشا
18 مرداد 91 14:34
سلام طاعاتتون قبول حتما من و همسرم رو هم دعا کنید به نیت حاجتی که تو دلمونه . ان شا الله روشا جونم قدم های کوچولوش رو به همراه پدر و مادر گلش بزاره صحن کربلا و طواف خانه خدا


انشاا... حاجت روا شید.
مرسی از دعای قشنگتون
عسل و غزل
18 مرداد 91 16:14
خانوم گلی
راه رفتنت مبارک و به قول مامانی قدمهات تا ابد استوار


ممنون عزیزم
عسل و غزل
18 مرداد 91 16:15
الهه جون ممنون که به ما سر زدید و نظرات خوشمل گذاشتید .روشا جون رو از طرف ما ببوس


خواهش می کنم
مامان آتین
18 مرداد 91 22:14
آخی... الهی فدای اون قدمای کوچولوش
جونممممم از طرف من ببوسش عزیزم


خدا نکنه
مامان آیدین
19 مرداد 91 2:00
تبریک روشا جونم ایشالا همیشه سالم باشی بالیدنت مبارک


ممنون از لطفت عزیزم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 مرداد 91 8:54
ای جان خاله فدای تاتی کردنات عشقم


خدا نکنه نسترن جون.راستی چه قدر کم پیدایی سر کار همه وقتتو میگیره انگار
سمان مامان آرشیدا
19 مرداد 91 11:54
ای جونم. مبارک باشه خانم گلی.
ایشاللا همیشه تو راه درست قدم برداری.
زمینم خوردی عیب نداره زودی پا میشی ادامه میدی.
کی میشه دخمل من راه بیفته. تازه 4 ماهشه.



ممنون عزیزم.
سمانه جون حالا حالا مونده خیلی عجله داری ها حالا دخملی باید یاد بگیره بشینه تا بعد...
مامان محمد مانی
19 مرداد 91 17:49
قربون قدمهات
انشالله که قدم تو راه سعادت و موفقیت برداری


خدا نکنه خاله جون.ممنون از دعای خوبت

خاله نصیبه
19 مرداد 91 19:40

عزیزدلم قربون راه رفتنت. کلی ذوقتو کردم.
الی جونم تبریییییییییییک


ممنونم.
آواز قو
21 مرداد 91 6:00
ایشالله که تو راه های خوب زندگی ثابت قدم باشه ......طاعاتتون قبول.....


ممنونم.نماز و روزه شما هم قبول
مامان بهار
22 مرداد 91 11:36
چه شعر قشنگی اینجا گذاشتی الهه جون .
روشا جونم رو هم ببوس ان شالله همیشه تو زندگی قدمهایی محکم و با برکت برداره .


لطف داری.ممنونم.
خاله نسيم
25 مرداد 91 8:43
الهه جون ما از امروز تا 3شهريور تعطيلات تابستونيمون شروع ميشه وفكر نكنم بتونم تا4بيام بهتون سر بزنم پس
1:زيارت قبول بخصوص مال روشا جونم
2:.............................................................................................................4امين سالگرد ازدواجتونم مبارك باشه خانمي
ايشالا ساليان سال با خوشي وخرمي وبا ني ني هاي تپل مپل كنارهم شاد زندگي كنيد


عزیزمی .مرسی که به یادمون بودی خیلی با خوندن نظرت خوشحال شدم.
ایشالا تعطیلات بهتون خوش بگذره.حتما میام وبت