روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

لغت نامه سخنران 14 ماهه ما

1391/7/9 23:34
نویسنده : مامان الهه
752 بازدید
اشتراک گذاری

بئو ( با فتحه ) :صدای گربه میو                             بر/در : پر

تخخخخخخخخخ (با کسره) :أخ                              نا: ناف

بع بع :ببعی /گوسفند                                         جیزده :جیزه

نه نه (با کسره) :نی نی                                     دوو :دوغ

ب ب (با فتحه ) :به به                                        دوش :دوست

دا دا أ :تاب تاب عباسی                                      ممم :پستونکم

نای نا :نای نای                                                 نه : نه              

ماما :مامان                                                      بابا :بابا

دد (با کسره) : بده                                            دااا :دالی

دد (با فتحه ) : بیرون                                         به/باب :آب

ممو :میمون                                                     أیو : الو 

 أأأدر : الله اکبر                                                 دا دا :تا تا (تاتی)

بوپ :توپ                                                        بیز : بریز

نو نو : نون                                                      نونه : هندونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ساینا
9 مهر 91 23:41
قربون سخنران کوچولو بشم من.


خدا نکنه.
مامان محمدرهام جون
10 مهر 91 1:34
قربونت برم عزیز شیرین زبونمممممممممم.یه بوس محکم برای روشای گلممممممممممم

مرسی خاله سمانه لطف داری.
خدا نکنه.
بوسسسسسسسسسسسسس
مامانی درسا
10 مهر 91 2:48
سلام وروجک خاله دلم واست یه ریزه شده بود خوشحالم دوباره دیدمت عزیزم مامانی سلام به شما هم ..... دوباره میام و پستای نخونده رو میخونم فعلا" برم به همه یه سر بزنم تا بعد .....دوستتون دارم


سلام ما هم دلمون براتون تنگ شده بود.بوسسسس
نسیم-مامان آرتین
10 مهر 91 8:56
ای جونم این خانم خانما چه خوب حرف میزنه خاله بگو نسیم


نسیم جون روشا گلی بلد نیست اسمتو بگه ولی یه چیزی میگه که قند تو دلت آب شه
دوششششششششششششششش یعنی دوست
میخواد بگه دوستت دارم
الهه مامان یسنا
10 مهر 91 14:14
جونممممممممممممممممممم


مهسا
10 مهر 91 19:26
سلام
قربونت برم من شیرین زبونم الهه جون ماشاا...چه ناز حرف میزنه از طرف من ببوسد روشا گلی رو بوسسسسسسسسس


خدا نکنه مهسا جونم.
ایشالا باید از نزدیک صداشو بشنوی.
بوسسسسسسسسسسس
مونا مامان امیرسام
10 مهر 91 22:07
ااای خدا چه شیرین زبوون شده.موووش بخوره تورو


بله حسابی خودمو تو دل همه جا میکنم.
سارا
11 مهر 91 0:27
سلام الهه جون
ماشالا روشا جونم چه خانمی شده
ببوس از طرف من
به منم رمز میدی ....مرسی


سلام عزیزم.مرسی.لطف داری.
سارا جون رمز رو برات تلگراف کردم.
عسل عزیزم رو ببوس.
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 10:24
عزيزم قيمتش چند هست ما هم يكي مي خواهيم


این کتاب از اون دسته کتاباییه که قیمت نداره جون مامانش با عشق باهاش کار کرده.
مامان زهرا
11 مهر 91 13:27
به به
دایره لغات روز به روز بیشتر می شود

بزن دست قشنگه رو


مرسی.
مامان زهرا
11 مهر 91 14:26
خصوصی داری


اصلا متوجه منظورت نشدم مرضیه جون.میشه بیشتر توضیح بدی؟
مامان زهرا
11 مهر 91 14:27
بابت بک گراند هم مرسی
استفاده کردم


خواهش می کنم.
دیدم مبارک باشه
خاله نصیبه
12 مهر 91 0:45
قربون حرف زدنت بشم عزیزدلم.
امروز که پشت تلفن باهام حرف زدی کلی انرزی گرفتم.
ماما نه مئو
الی من نتونستم رمزو وارد کنم. قسمتی که باید رمز رو بنویسم غیر فعاله. شاید اشکال از کامپیوترم باشه.


خدا نکنه.
خاله ماهم انرژی گرفتیم.
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب واجب شد بیای پیشمون.بیا کامپیوترم باهات لج کرده.حقته.
مامي نسيم( مامان ملودي )
12 مهر 91 11:16
آفرين خاله ملودي هنوز ما رو توي حسرت نگه داشته گريهههههههههههههههه


مامانی میخوام یه دفعه جمله بندی کنم سورپریز شی.هی نگو حسرت
مامان الهه
14 مهر 91 15:30
ای جاااااااااااااااااااااااان شیرین زبونم