روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

13 تا 14 ماهگی در قالب تصویر

1391/7/18 21:30
نویسنده : مامان الهه
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه بیشتر عکسهای روشا جون رو به صورت پستهای مجزا تو وبلاگش قرار دادم.عکس های بازی ها و سرگرمی ها (واکر-کلاغ پر-مداد رنگی- برج هوش -عروسک های انگشتی و وسایل آشپزخانه ) مربوط به این دوره است .

عکس های زیر باقیمانده از قالب تصویر 13 تا 14 ماهگی است.

 

 

پ.ن : دندون های 7 8 روشا گلی تو این ماه در اومدن.یکیشون 23 شهریور ماه و اون یکی 27 ام.دوتاشونم مربوط به فک پایینه.

مبارک باشه گل دخترم.به سلامتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مونا مامان امیرسام
18 مهر 91 22:05
عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیجم.کفشاشو ببین.موش بخوره تورو.به به چه اتاق مرتبی .دقیقا مثل اتاق امیرسامه


نه خاله جون هم چینم مرتب نگه نمیداره مامانش مدام در حال بدوبدوئه
مونا مامان امیرسام
18 مهر 91 22:06
خصوصی داری دوستم


چشم.مرسی
سمان مامان آرشیدا
18 مهر 91 23:26
روشا گلی داری چه کار میکنی؟؟؟
میخوای کله ملق بزنی؟!!!!!
موفق بباشی نازگل خانم.


نه خاله جون مثلا دروازه درست کردم.
مامان آندیا
18 مهر 91 23:52
ای جااااااااااااااانم الههههههههههی من قربون این خانم گل برم اخه تو چقد نانازی عکسات همه قشنگ بودن کلی ذوق کردم


خدا نکنه خاله جون.شما لطف دارید.
چشماتون قشنگ میبینه.
مامان ساینا
19 مهر 91 9:36
خاله به قربون پل ساختنت.
الهه جون همیشه اینقدر اتاقش مرتبه؟ اتاق ساینا یه لحظه هم مرتب نمی مونه.
البته یه نکته داره اونهم مامان باسلیقس.
ای خدا چطوری به توپه نگاه می کنه. خوشمزس خاله جون. من می خورمت خوشمزه خاله. می بوسمتون


خاله نرگس شما میگید پل درست کردم مامانم میگه دروازه درست میکنم.
نه نرگس جون ببین و باور نکن.تازه از خواب بیدار شده بوده هنوز مشغول نشده.
دوستمو ببوسین هزار تا.
مامان نوژاجوني
19 مهر 91 9:57
چه عكساي قشنگي گرفتي ماماني.روشاجون دندوناي جديدت هم مبارك باشه خانم گل


خوشگل میبینی عزیزم.
ممنونم.
نسیم-مامان آرتین
19 مهر 91 10:21
ای جونم چه کفشای خوشگلی داره خاله
عزیز دلم دنیای وارون باحاله
راستی دندونای خوشگلتم مبارکت باشه
سوال :رمز همون رمز قبلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


مرسی خاله نسیم شما خوشگل میبینی.
خاله خیلی حال میده من اگه خواب نیاشم که 90 درصد اوقات بیدارم یا دارم بدو بدو میکنم یا اینجوری خودمو برعکس میکنم و به قول مامانم دروازه درست میکنم.
ممنونم.
نسیم جون رمز اون نیست واست تلگراف کردم.ایشالا این دفعه بتونی ببینی.
مریم مامان محمد مانی
19 مهر 91 10:42
خاله .................. اگه این گوی های رنگی خوشمزه است یکی هم بفرست اینطرف


خيلي خوشمزه است من بهشون ميگم بوپپپپپپپپپپپ.قابلی نداره.
مامان سانلی
19 مهر 91 15:34



اتنا مامان روشا
19 مهر 91 15:48
نانازی خوبه زیاد توی اطاقت هستی وبازی میکنی من که روشا رو زیاد توی اطاقش نمیبرم. دندونت هم مبارکه به سلامتی 32 تاش دربیاد.


بله من هر کجا مامانم حضور داشته باشه هستم.مامانم چون مدام داره اتاقمو مرتب میکنه اونجا زیاد توقف دارم.
مرسی خاله آتنای عزیز.
بوسسسسسسسسسس
مهسا
19 مهر 91 20:30
سلام الهه جون
ای قربونت برم من روشاجون خوشگلم ماشاا.... ماشاا... به روشا جون مثل همیشه دست مامانی درد نکه که اینقدر عکسای خوشگل از روشا جون می ندازه و منم از دیدن عکسای گل دختری حسابی کیف می کنم
می بوسم روی ماهت رو گل من


سلام مهسای عزیزم.
خدا نکنه خاله جونم.شما لطف داری.ماهم روی ماهتون رو میبوسیم.
بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان آیدین
19 مهر 91 22:37
چه عکسای بامزه ای فدای ژستای خوشگل خانوم


خدا نکنه خاله جون.بوسسسسسسسسسس
الهه مامان رادین
19 مهر 91 23:16
چه عکس های خوشگلی البته با وجود روشای نازنین


ممنون.خوشگل میبینی
مامان محمدرهام جون
20 مهر 91 13:14
دالیییییییییییییی خوشگل وخوشتیپ خالهعکسها عالی بودن دندونای نازت مبارک باشه روشا خانومی


دالییییییییییییییی خاله سمانه.خوشحال شدم اومدین.
ممنونم.بوسسسسسسسسسسس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 12:07
اگه دم دستم بودی می خوردمت گلم


مرسی خاله جون .
بوسسسسسسسس
♥ مامان آینده ♥
22 مهر 91 10:59
واااای عزیزم ماشالله روز به روز داره نازتر میشه این دختر گلت...!

چه کفشای بامزه ای.......!!!!


ممنون نظر لطفته.
قابل نداره.
بوسسسسسسسسسس
maryam karami
28 مهر 91 14:41
salam be doste ghadimi va mamane hale hazer
omid varam halet khob bashe va khosho salamat bashi dar kenare mamane golet , hamsaret va in fesgheli khanome khoshgel
man addresse emailamo barat gozashtam, khosh hal misham azat email dashte basham.barat arezoye movafaghiat mikonam. dokhtare golet ro ham az tarafe man bebos


عزیزم خیلی خوشحال شدم پیغامتو دیدم.
حتما مریم جونم.
بوسسسسسسسسسسسسس
خاله آمنه روشاجون
28 مهر 91 21:51
سلام مامان الهه
خوبی؟
رمز رو به منم میدی؟


سلام عزیزم.مرسی
حتما.
خاله مرجان
30 مهر 91 11:22
لباست خیلی نازه البته تو ناز تری خاله


ممنون خاله مرجان
مامان محمد سپهر
30 مهر 91 15:38
عزيزم رمز را وارد كردم ولي نشد.


نمیدونم چرا شماهایی که از کاپیوتر سرکار میرید نمیتونید ببینی.شایدم باید با یه مرورگر دیگه امتحان کنی زهره جون.