روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روز مهندسی

1389/12/5 14:12
نویسنده : مامان الهه
661 بازدید
اشتراک گذاری

٥ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی روزمهندسی رو به همه ی مهندسا علی الخصوص بابا مهدی عزیزم تبریک میگم .بابا جون روزت مبارک . انشااله همیشه سالم و سلامت باشی و ازطریق این شغلت روزی حلال کسب کنی و واسه من و مامان الهه بیاری . (بابایی عاشقتیم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه ).ماچ

جاداره تو این پست یادی هم از پدر عزیز خودم کنم (آقای مهندس اقتداری ) . به یاد اون سالهایی که در کنار ما بود و به  یاد تمام روزهایی که در راه خدمت صادقانه اش سپری شد .

بابا مطمئن باش هیچ وقت این جمله تو فکر من نمیاد :" از دل برود هر آنکه از دیده برفت" همیشه به یادت هستم و تا عمر دارم زحماتت را از یاد نخواهم برد .

پدرم آنقدر مهر و وفا بر همگان کردی تو    

  نام نیکت همه جا ورد زبان است هنوز

یادوخاطره ات گرامی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه
16 اردیبهشت 90 8:04
سلام الی جون
ممنون از نظرت
راستی دکتر شما کیه؟