روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

تبریک روز معلم

1390/2/15 15:03
نویسنده : مامان الهه
627 بازدید
اشتراک گذاری

روز 13 اردیبهشت ماه من برای تبریک روز معلم رفتم سر کارم niniweblog.com.سر راه شیرینی خریدیم و بابا مهدی من رو رسوند و رفت .

انقدر همگی از دیدن هم خوشحال شدیم که نگو .

دلم برای همه ی همکارها خیلی تنگ شده بود .کلی همه گفتن جات خیلی خالیه . تاریخ زایمانم رو پرسیدن و جنسیت نی نی گلم رو سوال کردن .همه متفق القول گفتن خدا خیلی دوستت داشته که بچه اولت دختر شده چون تو خواهر نداشتی از تنهایی درمیارتت .

بعد از صحبت از همه جا و همه چیز یه سورپرایز خیلی خوب واسه من داشتن اونم یه دسته گل خیلی خوشگل با یه کادو ( 6 تا بستنی خوری رنگی پایه دار ) بهم دادن

من اصلا انتظارش رو نداشتم و کلی شرمنده شدمخجالت .ولی کلی خوشحال شدم و دست پر اومدم خونههههههه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)