روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

خرید سیسمونی

1390/2/28 15:37
نویسنده : مامان الهه
8,148 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه برای خرید سرویس کالسکه و گهواره و مابقی وسایل به سمت خیابون بهار حرکت کردیم .من از طریق سایت ها و مشورت با خیلی ها به این نتیجه رسیدم که مارک mamalove  هم به نسبت بقیه تنوعش بیشتره و هم این که ست چند تیکه اش وجود داره .بعضی مارک ها فقط روروئک و کالسکه ست هم داره و باید بقیه چیزها رو خودمون باهاش هماهنگ کنیم  که من اینجوری دوست نداشتم .به خاطر همین رفتیم سیسمونی فرشتگان تو خیابون بهار که نمایندگی mamalove بود .ما لین وسایل رو سبز رنگ گرفتیم .امیدوارم شما هم مثل رنگ وسایلت همیشه سبز و بهاری باشی.این سرویس شامل کالسکه –روروئک – آغوشی – کریر – صندلی ماشین – صندلی غذا –تخت پارک و ساک وسایل میشه .اینم عکساشون :

کالسکه

صندلی غذا

روروئک

تخت پارک

ساک

کریر

 

ست سرویس

امیدوارم که ازشون خوشت اومده باشه .

بعد از خرید این وسایل به یه مغازه دیگه رفتیم و وسایل و لوازم بهداشتی شما رو از اونجا خریدیم .نگاه کن . اسم هرکدومم برات نوشتم:

ست ناخن گیر و قیچی

ست ناخن گیر و قیچی

شیشه ها وجغجغه ها

شیشه ها و جغجغه ها

پستونک   پستونک

درجه دهانی

 

درجه دهانی

درجه غیر دهانی

درجه غیر دهانی

دندون گیر

دندونی

مسواک انگشتی

مسواک انگشتی

پوآر بینی

پوآر بینی

 

شیشه شور

شیشه شور

ناف بند

ناف بند

 

لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتیحوله

ست حوله

آویز کریر

آویز کریر

 

زیر انداز

زیر انداز

پشه بند

پشه بند

از همون مغازه سرویس قابلمه و ظرف غذات رو هم گرفتیم :

سرویس ظرف

 

سرویس قابلمه

خرید این وسایل کلی طول کشید .بعد از اون رفتیم سراغ خرید رو تختی ها .یکی واسه ی تخت پارکت و یکی واسه ی تخت چوبیت . هم چنین خرید آویز بالای تخت .روتختی تخت چوبی رو سفید صورتی گرفتیم که با تختت ست بشه .برای خرید اون یکی خیلی وقت گذاشتیم چون من و مامان جون دوست داشتیم سبز رنگ باشه پیدا کردن سبز خوشرنگ هم کار حضرت فیل بود .انقدر مغازه داره گشت و چیزی پیدا نکرد و گفت نمیتونید جای دیگه پیدا کنید که ما به قهوه ای راضی شدیم ولی ته دلمون با سبز بود .یه دفعه یه آقای دیگه که اونجا بود رفت انبارشونو نگاه کرد و دقیقا همونی که ما می خواستیم اورد .اینم از روتختی هاو آویز :

 

آویز بالای تخت 

روتختی سبز

روتختی صورتی

یه روز دیگه منو مامان جون رفتیم پتو – قنداق فرنگی – لباس- جوراب –کفش و چیزهای دیگه رو گرفتیم که عکساشو واست میذارم :

پتوها

 

 

لباسها

کفش ها

جوراب ها

عروسک

(اون کفش صورتی که روش گل داره عمو بهرام از مالزی اورده دستشون درد نکنه)

بعد از خرید این وسایل مامان جون گفت مینی واش – قصری و وان حموم هم چون ماشین اون روز جا نداشت نگرفتیم  .به خاطر همین با بابا رفتیم تهران و اونا هم گرفتیم

 

قصریوان لگن

تازه بابا مهدی هم واسه اتاقت برچسب خرید که بالای تختت به دیوار بزنیم :

برچسب دیوار

خب این هم از وسایلت . انشااله به خوبی از تک تکشون استفاده کنی.

در آخر جاداره از مامان عزیزم تشکر کنم که در همه ی مراحل زندگی یار و پشتیبان من بوده و هست و در تمام موقعیت ها حتی بعد از فوت بابام من رو با کارهاش جلوی  اطرافیان سربلند کرده و در تمام دقایق عمرم  از لحظه ی ورود و تولد خودم تا فرزندم بدون کوچکترین مضایقه ای برای آرامشم تلاش کرده .

وهم چنین از بابا مهدی دوست داشتنی که موقع خرید وسایل کلی وقت گذاشت و حوصله به خرج داد و ما رو همکاری کرد کمال تشکر رو دارم.

این هم برای روشا جونم مینویسم :

هر چی عشقه با نگینش , هر چی خوبه بهترینش , آسمونا با زمینش , همشون فدای تو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آمنه
14 تیر 90 0:20
وای چه کفشای نازی، چه سرویس نازی آخی مرسی مامان الهه جون واقعا همه چیز عالیه این قدر لذت بردم که نگو برا هم اتاقیم کلی ازت تعریف کردم که خیلی خیلی عشق بچه بودی و الان یه نی نی ناز تو دلت داری همه چیز ناز قشنگه مرسی الهه جونم انشاله روزای خوبی پیش رو داشته باشی گلم
پریا
30 اردیبهشت 92 21:47
سلام جه سیسمونی قشنگی مبارکش باشه .. ما یه کلوب خیریه داریم خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید ..راستی من دارم برای یک خانواده نیازمند سیسمونی جمع میکنم می تونم بپرسم که اون پشه بند صورتی رو چند و از کجا خریدید ؟ ممنون http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=19528