روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

تیر 90_روزهای اول

1390/4/10 11:46
نویسنده : مامان الهه
640 بازدید
اشتراک گذاری

روز های اول تیر ماه خیلی سریع گذشت .

 من مدام به تایپ مطالب وبلاگ سرگرم بودم .

با سازمان ثبت احوال تماس گرفتم که 100% اطمینان حاصل کنم که روشا سادات از نظرشون بلامانع است . البته همونطور که قبلا گفته بودم روشا رو از سایت خود سازمان پیدا کرده بودم  و میدونستم که مانعی نداره ولی با همراه شدن سادات نسبت به این قضیه شک کردم  ولی خدا رو شکر بهم گفتن هر اسمی که مجاز باشه اومدن سید و سادات روش مشکلی ایجاد نمیکنه .

یه روز هم از موسسه رویان آدرس سایت رو گرفتم که بتونیم مدارک لازم رو تکمیل کنیم .یه سری آزمایشات هم اوایل ماه نهم باید انجام بدیم .سعی می کنم تو پست های بعدی راجع به این موسسه اطلاعاتی رو در اختیار دوستان عزیزم قرار بدم .

روشا جون تو این روزا واسه ی سلامتی شما و داشتن بارداری و زایمان بدون مشکل خودم وهم چنین سلامتی همه ی اطرافیان , قرآن رو برای بار دوم تو حاملگی ختم کردم .

امیدوارم خدا حاجت همه ی آرزومندان رو برآورده کنه .( آمین )

عصر یه روز هم بابا مهدی می خواست بره باغ یکی از دوستاش , مامان جون هم نبود و من تنها می موندم در نتیجه توفیق اجباری نصیب من شد و باهاش رفتم .باغ تو کردان بود و فوق العاده  پر درخت و زیبا و جنگلی بود . اونجا من همش به بابا می گفتم آدم یه هم چین جایی زیر گوشش داشته باشه دیگه هیچ وقت هوس دیدن شمال رو مگر به خاطر دریا نمیکنه .اینجا از 100تا شمال قشنگتر و رویایی تره .

جات خالی شام جوجه کباب و کوبیده بود  که با توجه به توضیحاتی که راجع به باغ دادم میتونی حدس بزنی که چقدر این غذا اونجا چسبید ومزه داد .

تو همین روزا بود که آخرین جلسه ی کلاس ماساژم هم تموم شدو کلی واسه خودم ماساژور نی نی شدم .

نازنین دخترم ,بی رنگ رخت زمانه زندان من است .دلتنگم و دیدار تو درمان من است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)