روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روشا و خونه تکونی

1390/12/20 12:15
نویسنده : مامان الهه
1,701 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت که  امسال  موقع خونه تکونی دخترمم کمکمه و دست  تنها نیستم .

البته دست تنهای دست تنهام که نبودم چشمک

 

فرشته  خانوم واقعا فرشته ی نجات من بوده.فرشته

 

اماخب بعضی وقتا آدم دوست داره دخترشم بهش کمک کنه دیگه. اینطور نیست؟؟؟؟

دخترم تو جارو کشیدن خیلی به من کمک کرد. باور نمی کنید؟

 

 

روشا وجارو برقی

روششا و جاروبرقی

روشاا و جاروبرقی

روشا و جاروبرقی

حالا باورتون شد؟

درسته کوچیکه ولی وقتی یه جاروی کوچولو داره حیف نیست ازش استفاده نکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه کلی هم فرشا رو واسم بخار شو کشید.

ببینیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روشا و بخار شو

روشا و بخار شو

روشا و بخارشو

می بینید که همشم  با خنده داره کار می کنه .الهی فدات بشم مامانی که انقدر خوشرویی .

روشا و بخار شو

روشا و بخار شو

نه صبر کنید این قصه ادامه داره .وقتی کسی خونه رو مرتب میکنه میشه اتاق خودشو درست نکنه؟

اتاق روشا

اتاق روشا

خب مگه چی میشه آویز لباسو کنم دهنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتاق روشا

اتاق روشا

اتاق روشا

اتاق روشا

آخ جون بالاخره مرتب شد.

اتاق روشا

وای چه کار سختی خسته شدم..........

اتاق روشا

مامان مگه نگفتی  اگه اتاقمو  مرتب کنم منو می خوابونی ؟پس چرا داری ازم عکس می گیری؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

خسته نباشی دخترم .دست گلت درد نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد
26 اسفند 90 2:44
سلام ماشااله به این دخملی زرنگ و دوست داشتنی، عزیزم خسته نباشی از خونه تکونی خدا واستون حفظش کنه به ما هم سر بزنید
خاله نصیبه
7 فروردین 91 18:16
دستت درد نکنه دختر خوشگل که کمک مامانی میکنی. میبوسمت عزیز دلم.خوش به حال الهه با این گلش