روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

هفت سین سال 91

1391/1/6 11:32
نویسنده : مامان الهه
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها یه حال و هوای دیگه ای داشتم یه هیجان قشنگ یه دلشوره خواستنی این عید با همه عیدهای دیگه فرق میکرد بی صبرانه منتظرش بودم امسال برای اولین بار کنار هفت سین مادر بودن رو تجربه می کردم اولین عیدی که فرشته قشنگمون کنار ما سر سفره هفت سین میشینه و اولین عیدی که منتظر هیچ هدیه ای نیستم چون عزیزترین و باارزشترین هدیه دنیا رو خدا بهم داده و به خاطر وجود روشای نازم تا آخر عمرممنون خداوند هستم .

سال 90 تموم شد و من نمی تونم بگم که چقدر سال خوبی بود و چقدر این سال رو دوست داشتم چون من توی این سال مادر شدم و این یعنی همه چیزی که از خدا میخواستم .توی این سال خدا یه فرشته قشنگ و سالم به ما داد و خوشبختی مارو صد برابر کرد.چقدر بهار امسال قشنگتره چقدر همه چیز رنگی تر به نظر میاد.

  

روشا جونم چون هفت سین امسال برای خودم رنگ و بوی دیگه ای داشت مطمئن بودم بعدها با دیدن اولین هفت سین زندگیت خیلی خوشحال میشی به خاطر همین یه هفت سینم برای خودت چیدم .امیدوارم ازش خوشت بیاد و برای همیشه تو خاطرات قشنگ زندگیت ثبت بشه.

هفت سین جیگر طلا:

هفت سین

هفت سین

 

عروسکم کنار سفره هفت سینش :

 

 

اینم هفت سین سال 91:

 

 

 

 

 

خدایا ممنونم به خاطر فرشته قشنگم

خدایا ممنونم به خاطر همسر مهربونم

خدایا ممنونم به خاطر همه عزیزانم

خدایا ممنونم که من رو انسان آفریدی ممنونم که من رو زن آفریدی و ممنونم که لیاقت مادر شدن رو به من دادی.

 

لطفا بقیه عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید.

قربون بانمکیات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو
23 فروردین 91 15:52
سلام عزیزم خوبی ؟ ماشاا... هزار ماشاا... به این دخمل ناز خدا برات حفظش کنه منم لینکتون کردم دوستم ببوسش
خاله مرجان
26 فروردین 91 11:55
به به چه سفره قشنگی....به به چه دخمل قشنگی....
آمنه دوست مامان الهه
26 فروردین 91 16:14
سلام روشا جونم خوبی خاله؟ ماشاله چه ناز شدی روشاجون مامان الهه مثل همیشه گل کاشته کلی ذوق کردم دیدم مامانی برای روشا جونم یه سفره هفت سین ناز جدا انداخته انشاله که همیشه خندون باشی و مامان بابات رو شاد کنی دوستت دارم می بوسمت نازگل خانوم