روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

کادوهای روز مادر مامان الهه

1391/3/1 23:57
نویسنده : مامان الهه
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم و هه ی دوستای عزیزم.

0-lachen8wu.gif

از همگی معذرت می خوام به خاطر اینکه خیلی وقت بود پست جدید نذاشته بودم .آخه یه مقدار درگیر تغییرات خونمون بودم.اتاق روشا جون رو جا به جا کردیم و کاغذ دیواری ها رو عوض کردیم.و...

خلاصه بعد از یک هفته تازه سر و سامون گرفتیم.حتما عکسای اتاق جدید روشا جون رو میذارم .

 

 

باورم نمیشه که امسال من هم روزی برای خودم داشتم و همه این روز را به من شادباش می گفتند چون اولین سال مادر شدنم بود و حس و حال خوبی داشتم .

تو این روز چندین بار روشای  نازنینم رو بوییدم و بوسیدم .

من مادرم! مادر روشای کوچک که با دستان کوچکش پای مرا می گیرد و می ایستد و نگاهش آغوش مرا می طلبد .

 

بسیاری از اولین ها با توآغاز شد دخترکم ... 

اولین فرزند 

اولین حس مادرانه 

اولین نوازش کودکاه 

اولین نگاه عاشقانه 

اولین بی خوابی شبانه 

اولین ... 

وحالا اولین روز مادی و هدیه های آن که با حضور و وجود زیبای تو برایم مهنی و مفهوم پیدا کرد .

 

مهدی عزیزم به همراه روشا جونم زحمت کشیدن برای روز مادر واسم کلی کادو گرفتن.

9.gif

مانتو - روسری -٢ تا کفش و عطر.

 ممنون از لطف هر دو تا تون.

دوستتون دارم خیلی زیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نگین مامان رادین
2 خرداد 91 1:12
واییییی چه دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه هزار ماشاالله،کادو هاتون هم مبارک به سلامتی ازشون استفاده بکنید

مرسی نگین جون.خوشحالم کردی
مامان پریسا
2 خرداد 91 1:37
مبارک باشه گلم.
ایشالله به سلامتی و خوشی استفاده کنی.
حتما عکس اتاق روشا جونو برامون بذار.

در ضمن من که همیشه هستم. زیر سایتون.




باشه عزیزم در اولین فرصت میذارم.
شما تاج سر مایید مامانی.
مامان پریسا
2 خرداد 91 2:04
مرسی عزیزم. من کوچیک دوستای عزیزم هستم.

حالا داری تلافی این مدت رو که تشریف نداشتید در میاری؟
خسته نباشی گلم.
خونه مرتب شده یا هنوز مشغولی؟


نه مامانی هنوز اندر خم یک کوچه ام
مامان مهرسا
2 خرداد 91 9:16
سلام به دختر ناز و نازنين. ماشاالله به اين هوش و كاراي بامزه اي كه ميكنهاز طرف مهرسا و ماماني


مهسا
2 خرداد 91 12:50
سلام الهه جون خوبید؟خسته نباشید منتظر عکسای اتاق خانوم گل هستم قربونش بر من چه کادوهای قشنگی دست روشا گلی وبابا جونش درد نکنه انشا ا... همیشه در کنار هم شاد باشید روشا جون رو از طرف من ببوسید


مرسی خاله جون
آسمونی
2 خرداد 91 12:51
سلام
به به مبارکتون باشه .. روزتون رو هم با تاخیر تبریک میگم . اولین روز مادر !!! خیلی حس خوبیه .
ممنونم که اومدید به وبم . خصوصی هم دارید دوست عزیزم .


آره امیدوارم تجربه اش کنی
maryam karami
2 خرداد 91 13:04
salam elahe jan. omid varam halet khob bashe. hezar mashalah che dokhtare nazi dari. cheghadr soratesh shabihe khodete. khoda barat hamishe salemo shad negahesh dare. kheili dost daram khodeto bebinam va baram koli tarif koni
shayad in tabeston biam iran va omid varam forsati beshe hamo bebinim



مامان محمدرضا
2 خرداد 91 17:39
مرسی خاله جون . شما هم روشای ما رو ببوس
مامانی درسا
2 خرداد 91 17:54
مامانی کادوهات خیلی خوشگلن مبارکت باشه انشاالله به سلامتی تن کنی دختر گلمو ببوس


ممنونم عزیزم
از طرف مو طلایی
2 خرداد 91 20:55
سلام امیدوارم روزایه خوبی رو کنار دختر زیباتون داشته باشید.ممنون به ما سر میزنید
مامان ریحانه
3 خرداد 91 1:48
مبارکتون باشه عزیزم. خوش به حالتون شده حسابی.


آره واقعا.مرسی که اومدی پیشم
مامان پریسا
3 خرداد 91 17:14
سلام گلم. عکسای پریسا اماده شد بیا پیشمون


چشم اومدم
مامان الهه
3 خرداد 91 17:52
خیلی خیلی مبارک باشه هم تغییر دکوراسیون و هم کادوهای قشنگتون


عسل و غزل
3 خرداد 91 18:53
عزیزم چه همسر با سلیقه ای همه ی هدایا مبارکت باشه و اولین روز مادر زندگیت هم مبارک باشه.ایشالا صدمین روز مادر زندگیت رو برات جشن بگیرنددخمل ناز نازی منو ببوسید


مرسی طیبه جون.شما هم عسا و غزل عزیز رو بوسه بارون کن
مامان گیسو جون
3 خرداد 91 22:54
خاله قربونش بره که به مامانش امسال کادو داده
الهه جونم خیلی مبارکه
الهی به شادی بپوشی گلم


ممنون عزیزم.واقعا کادوی امسال یه مزه دیگه میداد.
مامان محمدرضا
5 خرداد 91 10:06
ایشالله قسمت شه بیاین مشهد اسم دارو ها رو نشنیده بودم . مرسی از اطلاعات مفیدت
آسمونی
5 خرداد 91 13:18
سلام خصوصی دارید
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 18:49
همیشه شاد باشی عزیزم.هدیه های خوشگل هم مبارک.
مامانی درسا
6 خرداد 91 2:41
خانمی تغییرات خونه تموم شد ...... خسته نباشی ...... انشاالله بزودی واسه دخترم حسابی آپ کن


خدا رو شکرتموم شد.به زودی میام با کلی خبر