روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روز مادر

1391/2/23 23:08
نویسنده : مامان الهه
864 بازدید
اشتراک گذاری

گویند مرا چو زاد مادر

پستان به دهان گرفتن آموخت

 

شبها بر گاهواره من

بیدار نشست و خفتن آموخت

 

دستم بگرفت و پا به پا برد

تا شیوه راه رفتن آموخت

 

یک حرف و دو حرف بر زبانم

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 

لبخند نهاد بر لب من

 

بر غنچه گل شکفتن آموخت

 

پس هستن من ز هستن اوست

تا هستم و هست دارمش دوست

 


روشای عزیزم ممنونم که  معنی مادر شدن را به من فهماندی و شیرینی اش را به من چشاندی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 0:48
عزیزم روزت مبارک.
اتنا مامان روشا
2 خرداد 91 12:51
روزتون مبارک ان شااله صد ها سال در کنار روشا جون و آقا مهدی خوش و خرم باشید.


مهسا
2 خرداد 91 12:51
روزتون مبارک مامان مهربون
اتنا مامان روشا
2 خرداد 91 12:54
این شعر رو همیشه مادر خودم برای من می خوتد تا یادآور این باشه که اگر الان رو پاهات ایستادی اگر الان میتونی حرف بزنی تلاش من و شب بیداری های من بوده و اون موقع معنیش رو نمیفهمیدم و الان میفهم خدا همه مادر ها رو خفظ کنه و سلامت نگه دارتشون.


آدم وقتی مادر میشه تازه می فهمه مامانش چه زحماتی واسش کشیده.