روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

اولین ایستادن روشا گلی

1391/3/10 23:31
نویسنده : مامان الهه
905 بازدید
اشتراک گذاری

با سلامی دوباره به دختر گلم و همه ی خاله های مهربونشششششششششش.

 

شنبه ١٦ اردیبهشت جزء تاریخ های خاطره انگیز زندگی من و بابایی شد .به دو دلیل:یکی اینکه برای اولین بار دخترکم دستش رو به تخت پارکش گرفت و یستاد و دومی ........

فعلا همگی فکر کنید چی می تونه باشه تا بعدا سر فرصت براتون بگم.

ساعت ١١.٥ شب وقتی همه ی چراغای خونه رو خاموش کردم که مثلا بخوابیم good night smiley for orkut, myspace, facebookدیدم عشق کوچولوی خودم داره دستشو میکشه به تور تختش و انگار باهاش درگیری داره .

از دور که نگاه کردم دیدم طبق معمول داره تلاش میکنه که وایسه ولی هی میفته و غر میزنه .منتظر موندم ببینم چی کار میکنه که دیدم بعد از چند بار افتادن و نفس نفس زدن بالاخره موفق شد .

(روشا جونم  اون وقت ٩ ماه و نیمش بود )

بدو بدو رفتم مهدی جونم رو صدا کردم که بیاد با هم نظاره گر ایستادن ثمره ی زندگیمون باشیم zibaو این عکسا رو از روشا گلی گرفتم animated smiley faces for orkut, myspace, facebook:

 

قربون روشای سر در گم خودممممممممم

فدای گردی چشمات عروسک نازم

زیباترینی-عزیزترینی -تو بهترینی

 

آفرین به این همه تلاش و پشتکارت عسلی

 baby weightlifter dumbell animated gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 9:39
سلام مامان روشا. مبارک باشه ایستادن دخملی. خیلی کیف کردی نه؟ منم همینطور بودم. عزیزم عکسایی که از خواب یسنا گذاشتم همشون از 1 شب گذشتته که اینطوری غش کرده.بچه ها خیلی سخت میخوابن.منم همین مشکلها رو داشتم. تا روشا جون شیر میخوره خوابوندنش برات خیلی سخته چون وزنش یواش یواش بیشتر میشه و شما اذیت میشی ولی مامانی این دخترت خیلی نازه. اگه دم دست من بود.....
الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 10:26
سلام دوست خوبم یسنا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده دوست داشتین برین به این آدرس و بهش رأی بدین http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
مامان گیسو جون
11 خرداد 91 13:32
همیشه ایستاده باشی عزیز خاله بووسسسسسس
روشا
11 خرداد 91 15:33
ماشالا به روشا خانوم گللل و زرنگ دخمل من با اینکه بزرگتره ولی فعلا که خبری نیست هههههه مامانی روشا جونم ما خوزستانیم شهرستان دزفول
مهسا
11 خرداد 91 21:58
سلام قربون روشاگلی برم من ماشا ا... به روشا جون انشا ا... به زودی تاتی کنی قربون پاهای کوچولوت برم من بوسسسس
نارینه
11 خرداد 91 23:29
ماشالله به اینهمه تلاش موفق باشی خاله
مامان یسنا
12 خرداد 91 19:38
سلام عزیزم. مرسی بهمون سر زدی.
بله عزیزم من ساکن اراکم. شما هم همینطور؟؟؟؟؟


نه ما کرجیم
مامانی درسا
13 خرداد 91 2:32
ای جووون مبارکه گلی ..... قربونش برم تو عکسا ماه شده راستی جواب پرسشت .... آره ما ساکن اونجایم از کجا فهمیدی ناقلا ......
خاله نسيم
13 خرداد 91 12:37
مامان الهه
15 خرداد 91 0:05
ای جان مبارک باشه انشااله خبر راه رفتنش رو بشنویم مامان الهه جون برای روشا جونم