روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روز پدر مبارک

1391/3/13 5:52
نویسنده : مامان الهه
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای پدر ای با دل من همنشین

ای صمیمی ای بر انگشتر نگین 

stars

ای پدر ای همدم تنهاییم 

آشنایی با غم تنهاییم 

stars

ای طنین نام تو بر گوش م

ای پناه گریه ی خاموش من 

stars

همچو باران مهربان بر من ببار

ای که هستی مثل ابر نو بهار 

stars

در صداقت برتر از آیینه ای 

در رفاقت باده ای بی کینه ای 

 stars

ای سپیدار بلند و پایدار

می برم نام تو را با افتخار

stars

 

هر چه دارم از تو دارم ای پدر  

ای که هستی نور چشم و تاج سر

stars

 

رحمت بارانی روشن تبار 

مهربانی از  تو مانده یادگار 

stars 

ای پدر بوی شقایق می دهی

عاشقی را یاد عاشق می دهی

stars

 با تو سبزم  

گل بهارم 

ای پدر

هر چه دارم از تو دارم ای پدر

stars

تقدیم به مهربون ترین و دوست داشتنی ترین بابای دنیا:

بابا مهدی عزیز

 

 

 

 

  راحت نوشتیم بابا نان داد بی آنکه بدانیم بابا با چه سختی برای نان همه ی جوانی اش را داد......

برای شادی روح همه باباهای دنیا که دیگه هیچوقت پپیش ما نیستند مخصوصا نازنین پدر خودم (بابایی  جون روشای عزیز) یه دسته گل به زیبایی صلوات بفرستیم.

تبریک می گویم  به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و یا ... بسیار سخت است ... اما بر حسب عادت چندین  ساله ام میگویم  :

پدرم روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یسنا
13 خرداد 91 10:52
سلام خدا رحمت کنه پدرتون رو روحشون شاد. منم بعد از ازدواجم اومدم اراک شوهرم اراکیه الان هم 6 ساله که اینجا زندگی میکنم یسنا هم اینجا به دنیا اومده. من اهل اصفهانم. مامانم اینا اصفهان هستن تعطیلات همیشه میایم پیششون. خوشحال شدم از آشنایی با شما ایشالا که این دوستی ادامه دار باشه. خوشحال میشم اگه اومدی اراک همدیگر رو ببینینم. روشای گلم رو ببوس
مهسا
13 خرداد 91 22:52
سلام الهه جون خوبید؟ روشا گلی خوبه؟ روز پدر رو به بابای روشا گلی تبریک می گم انشا ا... همیشه سلامت باشند و در کنار هم شاد باشید
مامانی درسا
14 خرداد 91 1:41
روز پدرو به شما بابای مهربون مامان الهه و شوهری مهربون تبریک میگم انشاالله همیشه شاد وسالم باشین
مامان محمدرضا
14 خرداد 91 18:21
آره راس می گی ها . هنوز اولشه
اعظم
15 خرداد 91 12:24
سلام روشا خوشگلهانشا... 100 سال بابایی سالم و سلامت سایش رو سرتون باشه
خاله روشا
17 خرداد 91 1:18
اینم یه دسته گل واسه بابا مهدی مربون روشا جون اینم یدونه دیگه واسه مامان مهربون که دیپه غصه نداشتن بابایی رو نخوره آخه منم خیلی وقته بابامو ندیدم خدود 21 ساله
آسمونی
17 خرداد 91 13:15
سلام روز بابایی روشا جون با تاخیر مبارک باشه . ممنونم که اومدید دوست خوب و عزیزم .
مامانی درسا
18 خرداد 91 2:48
عزیزم درسته بابای مهربونت الان پیشتون نیست اما فرقی نمیکنه اون بابا بوده هست و خواهد بود پس روزش مبارک
نارینه
19 خرداد 91 12:46
خدا رحمت کنه پدرتون رو ... جاشون همیشه سبز