روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

بازگشت مامانی از مکه

1391/4/1 4:57
نویسنده : مامان الهه
811 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم با نوشتن این پست بیان این دعا خالی از لطف نیست:

خداوندا به همه ی آرزومندانت توفیق زیارت کعبه را عنایت فرما.

من توفیق زیارت خانه ی خدا رو داشتم اما دلم می خواد مجددا به این سفر برم و این دفعه روشا جونمم همراهمون باشه.ی خدا یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خونواده  ٣نفری ما به این کوچیکی تو درگاه خدای به این بزرگی....

پنجشنبه ١٢ اردیبهشت مامانی ( مامان بابا مهدی) به سلامتی از سفر حج برگشتن و ما رفتم مهر آباد استقبالشون.یه سری عکس تو فرودگاه ازت گرفتم .جالبه اون روز کلا دخترمتفکری شده بودی.

تو رو خدا ببین گلها رو چه جوری نگاه می کنی

قربونت برم کاش میدونستم میخوای چی کشف کنی.

فدات ببشم که انقدر با مزه اون لبای خوشگللت و جمع کردی

یه گوشه از سالن انتظار وسایل بازی بود که شما فقط می تونستی سوار این ماشینه بشی

امید زندگی ام من خنده و طراوت را با خنده ی تو می شناسم .پس همیشه خندان بمان تا زندگیم پر از نور و روشنی باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمانه مامان آرشیدا
1 تیر 91 8:14
مامانیت اومدن چشمت روشن روشا خانم.
ایشاللا قسمت شما و خونواده بشه 3 تایی برین به این سفر معنوی.
مواظب خوشگلیات باش خانمی.


ممنونم.ایشااله قسمت شما بشه خاله جون
مامان گیسو جون
1 تیر 91 11:57
سلام عشقم خوبی ؟
زیارتشون قبول باشه
چشم و دلت روشن گلم
به نظرم روشا جونم داره به سوغاتی ها فکر می کنه فداش بشممممممم


خصوصی داری


شاید.بنده خداهمون شب سوغاتی ها رو داد.
مامان ساینا
1 تیر 91 13:04
قبول باشه. انشاله به زودی با روشا جوووون برید مکه.


ممنونم شما هم همینطور.واسه ساینا جونم
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 13:07
سلام به مامان الهه مهربون...!!

رسیدنشون به خیر باشه.....

انشالله دوباره روزی خودتون عزیز دلم....

ما هم اسممون توی اولویت ها در اومد

اگر خدا راضی باشه و بریم

فکر کنم تاچند سال دیگه به امید خدا خانواده ما هم سه نفری شده باشه!!

انشالله....


ممنونم.خوش به سعادتون.خدا رو چه دید شایدم 4 نفره از کجا معلوم دو قلو نیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 13:08
ممنونم که اومدی عزیز دلم......

خوش به حال نی نی آینده ام که خاله مهربونی

مثل خاله الهه داره...!

و همینطور یه دختر خاله ی ناز و خوشمزه...



مرسی عزیم خوبی از خودته.ایشالا به زودی بیاد تو دل مامانش تا ماهم دورا دور ذوقشو کنیم.
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 13:09
من بر خلاف شما همه دوستام ازدواج کردن...

البته دوستای مشترک من و همسری...

یعنی ما خانوما با هم دوستیم و آقاهامون هم با هم

حالا یکی یکی دارن مامان میشن

انشالله خدای مهربون به همه مجرد ها

همسری خوب و شایسته و

به همه ی زوج ها یه نی نی سالم هدیه کنه


من دوستای خودم ازدواج نکردن دوستای شوهرم هر کدوم 2 تا بچه دارن با خانومای اونام انصافا خیلی خوبیم چون همشون بسیار بسیار دوست داشتنی و عزیز هستن.
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 13:10
راستی خانومی آپم.......


حتما بهت سر میزنم.
مامان اندیا
1 تیر 91 13:26
زیارت مامان جونت قبول عزیزم ایشالا قسمت خودت بشه گلم قربونت برم تو عکسات خیلی نازی


ایشالا قسمت همه ی آرزومندان بشه.
خاله جون شما ناز میبینی.
مامان آتین
1 تیر 91 13:41
سلام عزیزم رسیدن مامانی بخیر . ایشالا که قسمت شما به همراه روشا جون و ما هم بشه
دخملی متفکر ناناسمونو ببوس


با هم ایشالا .به خصوص اگه بار اولتونم باشه که خیلی حال میده.خاطرش تا ابد باقی میشه و همیشه دلت پر میزنه واسه دوباره رفتن.*واسه آتین خودم
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:55
مرسی عزیز دلم که امدی خیلی خوشحالم شدم با خوندن کامنتت مهربونم


♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:55
شعبان که مه سرور هر مرد و زن است تابان ز وجود جلوه ی چهار تن است هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پاک حجت بن الحسن است حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر عاشقان خجسته و میمون باد. التماس دعا.
مامان کیان
1 تیر 91 18:22
زیارتشون قبول باشه.راستی مامانی حریره رو مگه شما چه جوری درست میکنین؟


تو وبت جواب میدم
الهه مامان رادین
1 تیر 91 21:51
چشمتون روشنایشالا قسمت شما بشه برین زیارت...قربون روشای جیگر


سلامت باشی .شما هم همینطور.
مهسا
2 تیر 91 10:26
سلام به سلامتی انشا ا... به زودی قسمت خودتون بشه می بوسمت روشا گلی متفکر بوسسس


نارینه
4 تیر 91 22:45
زیارتشون قبول .. انشالله قسمت خودتون بشه گلم


ممنون.با همدیگه ایشالا
مامي نسيم ( مامان ملودي )
5 تیر 91 9:13
انشا الله كه قسمتتون ميشه سه نفري در كنار هم


امیدوارم.شما هم ایشالا تشریف ببرید.
خاله زینب
17 تیر 91 20:15
سلام روشا جونی.من دوست مامان الهه هستم.الهی فدات شمممممممممممممم.دوست دارم خوشگل خانم.بوووووووووووووووووووووووووووس


مرسی زینب جون