روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

به جشن دندونی روشا جون خوش اومدید

1391/3/27 16:17
نویسنده : مامان الهه
5,085 بازدید
اشتراک گذاری

 

روشا جون بالاخره روز یکشنبه 7 خرداد تونستم برات یه جشن دندونی خیلی کوچیک بگیرم و آش دندونیت رو درست کنم.واسه این روز تدارک عصرونه ای مختصر رو دیدم و از مهمونای عزیزمون پذیرایی کردم.

همین جا داره از مامانی جون مهربون که خیلی برای برگزاری این جشن به من کمک کردن تشکر کنم چون  ایشون شما رو نگه میداشت تا من بتونم به کارام برسم البته تو بقیه کارها هم از هیچ زحمتی دریغ نکردن.

هم چنین از بابا مهدی عزیز که صبورانه  وبا حوصله همه چیزایی که لازم داشتم رو تهیه کرد تشکر میکنم.

ودر آخر از همه ی عزیزانی که تو شادی ما شرکت کردن و زحمت کشیدن هدیه هایی رو برای دختر گلم اوردن بی نهایت متشکرم.باشد که روزی ما بتونییم تو شادی های تک تک شون زحمانشون رو جبران کنیم.

امیدوارم  هدیه آسمونی ما بتونه قدر دان لطف همه ی اطرافییانش باشه.

حالا با هم میریم و عکسای این مهمونی رو می بینیم .

این کارت های دعوت مهمونا :

 داخل کارت شعر زیر نوشته شده بود:

 

اینم عکس داخل کارتت :

تزئینات خونه:

 

 

 

 

تزئین میوه :

عکسای روشا گلی روز جشن :

قربونت برم که اون روز اصلا نذاشتی کفشاتو پات کنم فقط تو دهنت بودن.

فدای نگاه کردنت که تا صدات می کنم بر می گردی ببینی چه خبره؟؟؟؟؟

اینجا بقل خاله نازی بودی:

عشقم کنار میوه ها:

عاشق این عکستم .بقل من بودی یه دفعه دستام رو گذاشتی بین دستات  شروع کردی به خودن دستهای من :

عکس های میز غذا :

برای عصرونه  غذا آش دندونی -ماکارونی -سالاد الویه و ساندویچ کالباس درست کرده بوم.

دسرها موزی - توت فرنگی - قهوه و وانیلی بود ژله هم گذاشته بودم که با پاستیل دندونی تزئین شده بود.

سالادم فصل و کلم داشتیم.

روشا جونم در کنار میز غذا:

بعدش هم مراسم بریدن کیک بود.

کیک دندونی

ودر آخر کادوهایی که مهمونای عزیزمون برای روشا خانم آورده بودن باز کردیم.

بعدا یه پست رو به این موضوع اختصاص میدم.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتین و عکسا رو دیدین اگه نظرای زیباتون رو برام بنویسید خیلی خوشحال میشم چون این نظرها یادگاریهای خوبی از شماست برای جگر گوشه ام روشا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان آتین
27 خرداد 91 16:40
به به عزیزم خسته نباشی واقعا"
همه چی عااااالی بود . مشخصه که خیلی زحمت کشیدی و سلیقه به خرج دادی.
اولین دندون روشا جونی هم مبارکش باشه
ایشالا که همه دندوناش راحت و بدون اذیت در بیان


ممنون دوست عزیزم.
مهسا
27 خرداد 91 18:13
سلام
قربونت برم روشا جون اولین مرواریدت مبارک باشه عزیز خاله
دست مامان وبابای روشا جون دردنکنه خیلی زحمت کشیدین و واقعا همه چی عالیه
می بوسمت گل من بوسسسسس


مامان ریحانه
27 خرداد 91 18:27
روشا جون مبارک باشه. خیلی خیلی عکسا قشنگ بودن.خوش به حال روشا.
ایشالا همیشه سالم و سرحال باشه. بقیه مرواریدهارو هم زود زود دربیاره.


انشاا... همه ی عزیزامون خوب و خوش و سر حال باشن
مامان ساینا
27 خرداد 91 19:48
خیلی قشنگ و باسلیقه بود. دندون کوچولو مبارک باشه


ممنونم از نظرتون
خاله بهاره
27 خرداد 91 20:07
ای جونم. چه دخمل نازی
جشن دندونی روشا جون مبارک باشه


مرسی خاله جون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
27 خرداد 91 22:17
خصوصی....
مامان بهار
27 خرداد 91 22:29
سلام . دختر نازی دارین . دختر من هنوز دندون در نیاورده . بهم سر بزنین . خوشحال میشم


مرسسی لطف داری.حتما میام پیشتون
مامان گیلاس
28 خرداد 91 1:28
سلام
مبارکه خاله جون .
از عکسا معلومه که همه چیز عالی بوده@}
;-


ممنونم.
نگین مامان رادین
28 خرداد 91 1:43
مرواریدات مبارک عسل خانوم،به به چ جشن دندونی خوشملی دست مامان درد نکنه که این همه زحمت کشیده بود ایشاالله همیشه مامان و بابا سالم باشند و سایشون بالا سرت و شاهد قد کشیدن،موفقیت و خوشبختی تو فرشته ی نانازی باشند.


مرسسی نگین جون.خوشگل میبینی.امیدوارم همه ی بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ شن به ثمر برسن.
سمانه(مامان محمدرهام)
28 خرداد 91 2:28
به به چه دخملی وچه جشنی

ان شالله هر 32 تا مرواریدت راحت وبی دردسر درمیان وتو هم یه عالمه غذاهای خوشمزه باهاشون بخوری.


انشاا... :
آسمونی
28 خرداد 91 3:30
سلام عزیزم
خیلی زحمت کشیدی ماشالله
خسته نباشی
روشا جونم ماشالا خیلی مااه شده .. چشم نخوره الهی
اولین مرواریدت مبارک روشا جون



ممنونم خاله جون که بهم گفتی ماه شدم.
مامانی درسا
28 خرداد 91 10:07
همه چی عالی عزیزم .... خوب و باسلیقه ..... البته مامانی خیلی خوش بحالت نشه واسه خاطر وجود این گلی خانمی بود ها عروسکم دندونی و جشنش مبارکت باشه .....


البته که.........اگه روشا جون به دنیا نیومده بود جشن دندونی در کار نبود.
خاله نسيم
28 خرداد 91 10:55

آفرين الهه جون به اين سليقه خوبت
بابا يه پا كدبانوي باحالي خوش به حال روشاجون
روشا جونم نوش جونت باشه عزيزم
راستي خوش به حالت الهه جون روشا جونم قدردانته واز همين كوچولويي ميدونه چقدر دوستش داري به همين خاطر دستاتو محكم بغل كرده
الهي خاله قربون اين ني ني جگر طلا بشه

الهییییییییییی نسیم جون خیلی اغراق کردی دیگه.
در مورد من آره واقعا خوش به حالم شده که روشا رو خدا هم داده ولی در مورد روشا نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟لیاقت روشا جونم بیشتر از این هاست

مامان گیسو جون
28 خرداد 91 11:31
سلام عزیزم خوبی ؟
خیلی عالی بود خسته نباشی دوستم


می بینم که یه همدرد واقعی پیدا کردم
متاسفانه دیگه شب هم نمی تونم بیام نت چون بابای گیسو با نت کار می کنه و لب تاب بغل می خوابه ههههههه
ببوس فرشته نازت رو

بلهههههههههههههه اونم چه هم دردی !!!!!!!!!!!!!!فکر کنم خیلی از مامانا مثل ما دو تا به خاطر وابستگی بچه هاشون وقت خیلی کارا رو ندارن

مامان کامیار
28 خرداد 91 12:38
ایشا... مبارکش باشه و همه دندوناش صحیح و سالم در بیان خوش به حال روشا جون که مامان به این با سلیقگی داره خیلی عالی تزییناتو انجام دادین ایشا... همیشه به شادی راستی کامیار منم الان دندون در آورده تو 4 ماهگی اما مامانش نه سلیقه داره نه وقت که براش جشن بگیره


وای خدایا چه قدر زود............مبارکش باشه به سلامتی.ضمنا چرا شکسته نفسی می کنی عزیزم خدا تو وجود همه ی ما حسنای زیادی قرار داده.
خاله مرجان
28 خرداد 91 12:55
مبارکت باشه جیگر طلا خیلی مراسمت قشنگ بود.کاش منم بودم .دست مامانت و مامانیت درد نکنه...


آره واقعا جات خالی بود .اگه تو یه شهر بودیم حتما بهت می گفتم ولی اینجوری گفتم زحمتت میشه.
مامان محمد مانی
28 خرداد 91 13:12
دست مامان درد نکنه
وبلاگ محمد مانی با عکسهاش به روز شد.


حتما بهتون سر میزنم
مامان يگانه
28 خرداد 91 14:43
ماماني شما رو لينك كردم


منم با افتخار لینکتون می کنم
مامان علی خوشتیپ
28 خرداد 91 16:05
خیلییییییییییی عالی بوووووووووووووود
دستت درد نکنه مامانی با سلیقه


خاله نصیبه
28 خرداد 91 23:02
مبارکت باشه عزیزدلم.دست مامان الهه دردنکنه که این جشن زیبا رو برات تدارک دید.قربون دندونای خوشگلت برم.همیشه بخندی روشا جونم.میبوسمت.


مرسی نصیبه جون
مامان الهه
29 خرداد 91 2:43
خیلی فشنگ بود خسته نباشی
همه چیز با سلیقه بود ....
مخصوصا لباس روشا جون



nassim
29 خرداد 91 23:48
salam...webe zibaii darin.....az parvardegare yekta arezoye salamti baraye shoma va khanevadaton va az hame mohem tar dokhtare goletooon rosha jan ro khastaram....enshaalah hezaran sal sayaton sayebanesh bashe...
خاله عارفه
30 خرداد 91 0:27
سلام.دندون درآوردن دختر نازت مبارک الهه جون.ایشالا زیر سایه شما و آقا مهدی بزرگ بشه و باعث افتخارتون.
جشن دندونی روشا خیلی خیلی ناناز بود.آفرین به این مامان با سلیقه و بابای دلسوز.خیلی خوشم اومد.همه چیز خوشگل و مامانی مثل خود روشا خانم گل.
برای این خانواده خوشبخت آرزوی لحظه لحظه شادی و خوشی رو دارم


ممنونم عارفه جون.خیلی دعای زیبایی بود.مرسی.
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 13:12
سلام عزیزم...!!!

خوبی!؟

مبارک باشه...!!!

دستتون درد نکنه چه جشن با سلیقه ای گرفتید!!


ممنونم لطف داری
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 13:12
انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم
همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند
همانهایی که برای همه لبخند میزنند
همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند
و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .

الهه مامان یسنا
31 خرداد 91 2:01
دست مامان الهه درد نکنه با این همه زحمت که کشیده


مامان سونیا
31 خرداد 91 10:05
دست مامانی درد نکنه که اینهمه زحمت کشده واسه نازگل خانم


خواهش می کنم.لطف داری.واسه سونیا جونم
مریم مامان درسا
31 خرداد 91 12:30
سلام الهه جون خصوصی داری...
مامان محمدرضا
31 خرداد 91 13:18
ماشالله هزار ماشالله به این مامان با سلیقه .
آره عزیزم با موبایل گرفتم


مامان امیر علی
31 خرداد 91 13:55
روشا خانم گل دندونت مبارک.
چه جشن خوشگلی.دسته مامانه گلت درد نکنه


مرسی خاله جون
مامان زهره
31 خرداد 91 14:36
دستت درد نكنه عزيزم معلومه كه خيلي زحمت كشيدي.بوس بوس بوس براي روشا جون


آسمونی
31 خرداد 91 15:28
سلام گلم
ممنونم از محبتت ... حالا یه نی نی بیاد تا ببینیم میتونیم دو تاش کنیم یا همون یکی بسه !!!
مرسی عزیزم . ایشالا شما هم همیشه تو جشن و شادی باشی و ایشالا تولد یکسالگی روشا جون و سالهای سال بعد از اونو بیام تو وبش ببینم . دست روشای خوشگلم درد نکنه با این گلهای قشنگش


خواهش میکنم.دست شما هم درد نکنه با این دعاهای خوشگلت.
مامان سانلی
31 خرداد 91 15:43
بسیار با سلیقه و شیک یه دست محکم به افتخارت

روشا جون از وقتی کباب خور شدی اینقدر خوشتیپ شدی یا خوشتیپ بودی کباب خور شدی؟


ممنونم.
نه خاله جون از اولش خوش تیپ بودم.عکسای قبلم رو ببین.
مامان پریسا
31 خرداد 91 15:52
مبارک باشه عزیزم.
دست مامان هم درد نکنه که خیلی زحمت کشیده.
ایشالله جشن تولد 120 سالگی



خواهر فاطیما
31 خرداد 91 16:13
سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارید
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان وبلاگم لینک کن وبهم بگو با چه اسمی لینکت کنمدرضمن جشن دندونی دختر کوچولوت مبارک *باتشکر*


شما هم با افتخار لینک شدید
الهه
31 خرداد 91 16:48
مبارکه ....چه مامان با سلیقه ای ...ماشالا...ایشالا همیشه شادی.... همه چی عالی بود خسته نباشین....در ضمن روشا جون هم خیلی نازه ماشالا خدا حفظش کنه


ممنونم نظر لطفته .خدا پسر شما هم واستون نگه داره.
مامان آرینا موفرفری
31 خرداد 91 17:13
عزیزم مبارکه باشه مامانی خسته نباشی همه چیز خیلی خوب و باسلیقه بود.
دوست گلم پیامتون رسیده اما من یکمی تنبل شدم .به روی چشم تاییدشون میکنم اما اگر بدون جواب تائید می کنم به دل نگیر عزیزم.


مرسی عزیزم.لطف داری.
خب خدا رو شکر که پیغامهام اومده آخه انقدر میگه رمز اشتباه است آدم نمیدونه نظرش میرسه یا نه؟همین که می یای بهمون سر میزنی خودش 100 خط جوابه خاله جون.واسه آرینا جون و مامان گلش
مامان آرینا موفرفری
31 خرداد 91 17:31
عزیزم خصوصی
الهه مامان رادین
31 خرداد 91 17:34
خیلی خوشحال میشم لینکم کنی و منم با افتخار لینکتون میکنم....خداروشکر الان دیگه روشا خانومی شده واسه خودش


اونم چه خانومی 4 دست و پا ماراتن میره.
♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 91 17:47
یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد خداوند شب و روز تمام لحظات پشت و پناه تو عزیزم باشد
مامان امیر علی
31 خرداد 91 18:03
با افتخار لینک شدی عزیزم
مامان ریحانه
31 خرداد 91 21:39
عزیزم خصوصی داری


سر میزنم
نارینه
31 خرداد 91 22:57
دستت درد نکنه مامان مهربون ... ایشالله عروسیش رو ببینی ...




مرسی عزیزم
faeqeh
1 تیر 91 0:24
سلاممممممممممم
عالی بود دست مامان روشا جونم درد نکنه


سارا
1 تیر 91 1:57
سلام خوبین؟به به چه جشنی همه چی عالی بود

روشا جون مبارکه عزیزم بوس
عسلم تازه دندون دراورده



مبارکش باشه.به سلامتی
مامان اندیا
1 تیر 91 13:31
مبارکت باشه عزیزم ایشالا به سلامتی همه مرواریدات در بیان مامان خانم همه چی عالی بود هزارتا بوس برا روشا گلی دوشت دارم عسیسم


ایشالا.ممنونم خانومی.لطف کردی.واسه آندیای عزیزم.
مامان کیان
1 تیر 91 18:20
سلام مامان روشا جون.جشن دوندونی روشا کوچولو مبارک باشه انقدر عکس ها زیاد بود که احساس کردم منم اونجا بودم خیلی حال داد


خب خدا رو شکر .ولی کاش واقعا این جا بودی.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
5 تیر 91 9:18
همه چي عالي بود. انشا الله كه همه دندوناش راحت در بياد و اذيت نشه


ممنون.خدا کنه.واسه ملودی جونم