روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روشهای نوین میوه خوردن!!!!!

1391/4/14 1:20
نویسنده : مامان الهه
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اسم من روشاست .تو این پست من میگم و مامان الهه مینویسه.

امروز تصمیم دارم روشهای دیگه ی خورردن موز و انگور رو به بقیه نی نی ها آموزش بدم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

100.gif

 

 

امیدوارم که خاله جونا بعد از خوندن مطالب  و دیدن قیافه ی من بازم بهمون سر بزنن.

در ابتدا از مامان تشکر می کنم که بهم اعتماد کرد و به خاطر اولین بار واسم پیش بند نبست تا بتونم استعداد و خلاقیتم رو نشون بدم.

در ابتدا اموزش خوردن موز:

یه موز رو مثل آدم بزرگا میگیرید دستتون.اینجوری:

بعد با خونسردی تمام شروع می کنید به خوردنش (وای هول شدم  لیوان آبو ریختم):

 دوستای گلم دیدید که مامانامون چه قدر از اینکه چیزی بخوریم لذت می برن .پس به خاطر این که بیشتر خوشحالشون کنیم پوستشم می خوریم:

وقتیی به خوبی یاد گرفتید می تونید سر و ته  هم بگیریتش:

در صفحه  بعد میخوام خوردن انگور رو بهتون یاد بدم.پس:

 

 

آموزش خوردن انگور یاقوتی:

اول یه ذره باهاشون بازی می کنیم چون خیلی کیف میده.حتی بیشتر از توپ بزرگا:

بعد به آرومی یه دونه برمیداریم:

دفعه اول می افته.ایرادی نداره:

تلاش میکنیم و به سمت دهنمون میبریم.اگه (مثل من )افتاد تو یقه تون و هیچی نرفت تو دهنتون  به روی خودتون نیارید و خودتونو نبازید مشکل از ماها نیست .مشکل اوناست که گردن و می افتن:

البته اگه با دوتا انگشت بردارید خیلی بهتر و شیک تره:

 ببینید با انگشت  چه قدر خوبه.بدون اینکه بیفته با این که حواسم جای دیگه است خوردمش:

امیدوارم آموزشم مفید بوده باشه.راستی ببینید چه شکلی شدم:

ببخشید که عکسا زیاد بود ولی واسه یادگیریتون خوبه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آرینا موفرفری
14 تیر 91 1:24
حتما این روش نوین رو به آرینا یادم می دم .
روشا جون خیلی استفاده کردیم.ممنون .
نوش جونت عزیزم ،آرینا هم عاشقه انگوره .


خواهش می کنم خاله جون بالاخره خوبه هر چی بلدیم به هم یاد بدیم.منم انگور دوست دارم ولی باید مامانم از وسط نصفش کنه که بدونم خوراکیه وگرنه باهاشون بازی می کنم.واسه دوست خوبم آرینا جون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 تیر 91 7:56
خانومي فقط اين انگور ها چون گردن و هنوز اين ها نيني هستن بشكونش كه از حالت گردي در بياد چون خطر پريدن در گلو داره . بزارش بين شصت و انگشت اشاره و يه فشار كوچولو بده . ببخشيد . اما اين طوري نميپره خداي نكرده توي گلوي خوشگل خانوم . درضمن خوشگل خانوم نوش جونننننننننننت هر جا ميره بشه گوشت قلمه من بيام گازگازيش كنم


نسیم جون ممنونم از راهنماییت .آره دقیقا همین کارو میکنم واسه مامان آرینا هم توضیح داده بودم.ولی مرسی که یادآوری کردی
مامان ساینا
14 تیر 91 8:37
قرررربونت برم عزیزم. چقدر شما قشنگ آموزش می دی. اتفاقا منم به ساینا موز دادم مثل شنا پوستش رو خیلی دوست داشت.
اصلا خاله چیزی خراب می شه یا می افته به روی خودت نیار. به تلاشت ادامه بده گلم. تو موفق می شی. دیدی بالاخره خوردیش. نوووووش جونت.
ممنون از آموزش خوبت عزززیزم.



مرسی خاله جون لطف داری منم خیلی مطالعه داشتم که انقدر خوب یاد گرفتم ولی چون دیدم آموزش تصویری بهتره اومدم اینجا.اصلا منو دست کم نگیرید تو کار خودم اوستام.
الهه مامان یسنا
14 تیر 91 9:23
ای به قربون این میوه خوردنتچقدر خوبه که میوه میخوری کاش یسنا هم یه کم موز و انگور میخورد


خاله الهه شاید تا الان نمیدونسته چه جوری باید بخوره .حالا که من آموزش دادم دیگه ایشالا خوب میخوره
مامان زهره
14 تیر 91 9:45
شايد امروز كمتر بتونم بيام پيشت چون دارم كارهامو به سرعت انجام مي دم چون مي خوام بعداظهر با گل پسري بريم قم و جمكران.ا راستي عكس هاي اتاق محمد سپهر را هم گذاشتم دوست داشتي بيا ببين.


چه جالب ما هم امروز بعد از ظهر میریم جمکران.بابا مهدی واسه دخملی نذر داره.
با اینکه خودم دارم میرم ولی چون دعای دیگران بیشتر میگیره بهت میگم التماس دعا.
خاله نسيم
14 تیر 91 10:14
اي جونم خاله قربون اين آموزشت بشه كه اينهمه كامل ومفيد بود
عزيزم كتاب بنويس خيلي خوب ومفيد وكامله فكر كنم از كتاب رزا منتظمي بيشتر فروش ميره
ما كه حالشو برديم


ممنون خاله نسیمشما لطف داری ولی خاله رزا در زمینه ی آموزش پختن خوراکیها فعالیت دارزش خوردن خوراکیها.اصلا فیلد کاریمون با هم فرق میکنه.
مهسا
14 تیر 91 11:00
سلام مامان الهه جون خوبید؟
ماشا ا..... به روشا گلی خیلی نازه بااون دستای کوچولوش دونه های انگور رو برمی داره می بوسم دستای نازت رو خوشگل خاله بوسسسسسس


سلام مهسا جونییییییییی.دلم برات تنگ شدده بود.مرسی که اومدی.
زکیه رشیدیان
14 تیر 91 12:24
سلام عزیزم
چه دختر نازی داری - خدا برات نگهش داره . ببخشید من پيغامتو امروز 14 دیدم . برای رای دير شده بود . خوشحال می شدم اگه به موقع می ديدم. اميدوارم برنده شی .
مرسی که به دیدن ما اومدی


مرسی خانومی.ایراد نداره همین که پیغاممو بی پاسخ نذاشتی خیلی واسم با ارزشه.
مامان بهار
14 تیر 91 14:16
ای جانم عزیزم . فدای اون میوه خوردنای خوشکلت بشم . یادم باشه به بهارم این شیوه هایی که گفتی رو آموزش بدم خاله .


خدا نکنه خاله جون .
بلهههههههههههه می تونه مفید باشه)
مامان سانلی
14 تیر 91 14:20
عزیز دلم.عاشق مدل جدید خوردنت شدم.کلی خندیدم از دستت.دست مامان گلت هم درد نکنه اموزشهای شما رو جزوه اموزشی کرده



ممنونم خدا رو شکر که شما رو خوشحال کردم.
خاله ی نـــــــورا!
14 تیر 91 17:31
سلآم
الهیییییی...
کآش زودتر خبرم میکردین تا منم توی مسابقه به نی نی نآزتون رای بدم
آخه تآزه دیدم نظرتونو
خداکنه که توی مسابقه برنده بشه


مرسی عزیزم لطف کردی که بهمون سر زدی .همین که جواب پیغاممو دادی ازت ممنونم.
ني ني شكلك
14 تیر 91 17:38
سلام راي ني ني گل براي روشا قبول شد


ممنونم از توجه تون
مامان ساینا
14 تیر 91 18:55
خانومی می ری جمکران التماس دعا.


محتاجیم به دعا.قسمت نشد بریم حالا که شد چه شبیه میبینی تو رو خدا؟
نگین مامان رادین
14 تیر 91 19:34
این روزها که حادثه بیداد می‌کند

دل از فراق روی تو فریاد می‌کند

برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه

بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند
نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک


عید شما هم مبارک.مرسی که به یادمون بودی.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 22:28
وای وای خاله اون اخمتو بخورم
چه دخمل جدی هستی با جدیت تمام داری موز میخوری؟


بله خاله جون من هنگام تدریس بسیار بسیار جدی هستم.
الهه مامان رادین
14 تیر 91 23:47
نوش جونت خاله جوووون


فسقلی مامان وبابا
15 تیر 91 0:27
سلام دوست عزیز من نتونستم بهتون رای بدم حقیقتن متوجه نشدم باید چیکر کنم لطفا راهنمایی کنید


ممنونم دوست عزیز.وقت رای دادن تموم شده.ایشالا دفعه بعدی.
ولی این مسابقه سبب دوستی ما شد.
مامان آیدین
15 تیر 91 2:00
سلام عزیزم ممنون از آموزشت گلم خیلی مفید بود با اجازه لینکتون میکنم


سلام.خواهش میکنم.منم با افتخار لینکتون کردم.
مامان آرینا موفرفری
15 تیر 91 2:37
سلام مامانی تبریک می گم روشا جون در مسابقه برنده شد .
مامانی رای روشا جون فقط یک رای با آرینا اختلاف داشت ،معلومه دخترای کدبانوئی داریم


چندم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راست میگی؟بچم از همه کوچیکتر بوده. باید برم ببینم چه خبره.ما مسافرت بودیم خسته بودم خوابیدم.
مسا
15 تیر 91 9:46
عسل خاله تبریک
دیگه نمی گم براچی شاید مامانی بخواد یه پست ویژه بنویسه قربونت برم عزیزم


ایشالا که خیره.تولد قمریش رو گفتی یا مسابقه رو؟؟؟؟؟؟من هنوز نرفتم ببینم چی شده.
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 14:08
عزیزم من به دخمل گلت رای دادم ولی انگار دیگه وقتش گذشته بود حساب نشد
خلاصه که شرمنده شدیم ایشاله تو مسابقات دیگه زودتر اطلاع بدین از خجالت دربیاییم


دستت درد نکنه خانومی.
دشمنت شرمنده این چه حرفیه؟
مامانهاي آشپز
15 تیر 91 15:42
ميلادمنجي عالم بشريت مبارك باد
آشپزخونه مجازي مامانها افتتاح شد
مامان كدبانو خوشحال ميشيم از حضورتون در وبلاگ مامانهاي آشپز


عید شما هم مبارک.
افتتاح سایتتون رو تبریک میگم.حتما مزاحمتون میشم.
لینکتون کردم