روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

نیمه شعبان -سفر به جمکران

1391/4/15 21:36
نویسنده : مامان الهه
812 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ای انتظــار انتظـــارم / سلام ای رهبر و ای یادگارم

سلامم بر تو ای فرزند زهرا / سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا . . .

ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان بر شما مبارک

 

پ ن : راستش وقتی من باردار بودم بابا مهدی واسه نی نی تو  راهمون که الان شده روشای خونمون و روشنایی دلمون نذر کرد که ایشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد و ما بببریمش جمکران.

تو این مدت  به خاطر اینکه روشا خیلی کوچیک بود و هنوز از آب گل در نیومده بود یا برف بود یا بارون بود یا ... و هر وقت برنامه می ریختیم نمیشد بریم جمکران.بهتره بگم قسمتمون نشده بود.

ولی قربون بزرگیت برم یا مهدی که چه شبی طلبیدیمون......

شب ولادت-نیمه ی شعبان

دیشب ساعت ١٠ راه افتادیم و ساعت١ نیمه شب در مسجد جمکران  کنار بارگاه نورانی امام زمان بودیم. انقدر شلوغ بود که اصلا جای سوزن انداختن نبود.

وقتی رسیدیم روشا گلی خواب بود ولی تا پیاده شدیم بیدار شد و با دیدن اون همه چراغ و نور شروع کرد به دس دسی و ذوق کردن.انقدر از اونجا خوشش اومده بود که چشمای همیشه گردش از تعجب گردتر شده بود.

دخملی تو این مدتی که اونجا بودیم ثانیه ای چشم بر هم نذاشت   .فکر کنم متوجه شده بود تو این جای معنوی نباید وقتشو تلف کنه و میدونست باید از ته دل کوچیکش بهترینها رو از خدا طلب کنه.

تو مسجد با لوسترا مشغول صحبت شده بود و با یکی از خداما دوست شده بود و با تمام انژیش سعی می کرد پر دست اون بنده خدا رو بگیره.

کنار گنبد و بارگاه  به یاد همه ی دوستای گلم بودم و برای همه اگه قابل باشم دعا کردم.به خصوص مامان الینای عزیز رو خیلی دعا کردم که ایشالا خدا بهش آرامش  و صبربده (نرگس جونم مرسی که آخرین لحظه بهم یادآوری کردی).

یه سری عکس از روشا جونی قبل از رفتن گرفتم که براتون میذارم .عکسا بالا خونه ی مامانی جون گرفته شده.

متاسقانه دخملی چون جمعیت زیاد بود از بقلمون نمیومد پایین و نتونستیم ازش عکس تکی بندازیم.

ضمنا  خیسی روی بلوز روشا جون  به خاطر اینکه دخملی خیلی خود کفاست و  لیوان آب رو به تنهایی گرفته و نوش جون کرده.

 

 

یا مهدی ، ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق

میلاد تو قصیده بی انتهاییست که تنها خدا بیت آخرش را می داند

بیا و حسن ختام زمان باش . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرینا موفرفری
15 تیر 91 22:41
سلام مامانی برو خصوصی...


چشم حتما
مامان آرینا موفرفری
16 تیر 91 1:03
زیارت قبول


ممنونم گلم
مامان آرینا موفرفری
16 تیر 91 1:30
مامانی انلاینی الان؟؟؟؟


بله خانومی آنلاینم
مامان ساینا
16 تیر 91 10:38
واااای خدا جونم دختر خوش تیپو ببین. چقدر ناناز شدی ماشاله. خودکفایی هم خوب چیزیه خاله مخصوصا برای دخترها
این خنده های شیرینت منو کششششته. اسفند یادتون نره لطفا.
عزیزم نذرتون قبول باشه.


مرسی خاله جون شما خوب میبینید.
خود کفایی خوبه ولی نه وقتی که سر سفریم و داریم دیگه حرکت می کنیم.(ولی واسه آیندگان خیلی خوبه
ممنونم
مهسا
16 تیر 91 10:43
سلام الهه جون زیارت قبول چه شبی رفتید جمکران واقعا سعادت می خواد مرسی که مارو از یاد نبردید اشاا... به همه آرزوهاتون برسید
راستی روشاگلی تو مسابقه برنده شده تبریک به خاطر برنده شدن دخملی بود البته تولد قمریش هم مبارک باشه قربونت برم من


ممنونم واقععا طلبید.
مرسی خانومی از تبریکت عدش که رفتم نی نی شکلک متوجه شدم .شما و مامان آرینا مو فرفری تلنگر بهم زدید.
مامان زهرا
16 تیر 91 11:57
سلام خانمی
زیارت قبول
ضمنا تبریک بابت برنده شدن در مسابقه نی نی خانه دار
به امید دیدار شما در وبلاگ دخترم


ممنونم.خیلی لطف کردی.
حتما میام و بهتون سر میزنم.
مریم مامان درسا
16 تیر 91 13:40
سلام الهه جون
وای قربونش برم من خیلی بامزه شده ، چه عکسهای قشنگی
راستی نیمه شعبان رو تبریک میگم ، ایشالا همیشه شاد باشید و خندون
بوس برای روشا جونی



خخدا نکنه مریم جون.قشنگ می بینی.
مامان الينا
17 تیر 91 0:56
سلام الهه جون .اين چه حرفيه عزيزم .از بودن شماها دوستاي خوبم احساس خيلي خوبي دارم . خوشحال ميشم اگه لينكم كني واگه دوس داري عكس فرشته ي منو بزار تو وبت . به خدا هميشه به اميد پيام هاي شماهاست كه ميام تو وب الينا . ممنون واسم دعا كردي خانومي ،خدا دختر گلت رو حفظ كنه خيلي نمكي و ناز دوستتون دارم


با افتخار لینک شدی دوست عزیز
مرسی شما به روشا لطف داری
مامان الينا
17 تیر 91 0:57
عزيزم يه سوال ؟ پيام خصوصي رو از كجا ببينم ؟


از آخرین نظرات خوانندگان
خاله نسيم
17 تیر 91 10:08
زيارت قبول
ببينم شما با اين تيپت رفتي جمكران اونجا نخوردنت خاله ؟آخه حسابي خوردني شدي گلم



بله اینجوری رفتم خاله جون.چون تاریک بود به خیر گذشت


مامي نسيم ( مامان ملودي
17 تیر 91 12:37
باز كه افتادي توي ظرف آبنبات خوشمزه من

مرسی خاله نسسیم خوشمزه میبینی.

مامان يگانه
17 تیر 91 15:20
خوشا به سعادتون زيارتتون قبول


ممنونم.ایشالا سال دیگه همینن موقعا قسمت شما بشه تشریف ببرید.
مامان الينا
28 تیر 91 18:50
عزيزم چطور صفحاتت طولاني شده؟ صفحات وب من كوتاه و زياد توش مطلب نميمونه وبه صفحه بعدي ميره !


یعنی چی؟؟؟؟من تو هر صفحه 10 تا پست قرار میگیره خودم از قسمت تنظیمات وبلاگ تنظیم کردم .
خاله نازي
30 تیر 91 5:41
trip sportam bet miad akhe khale....


نه خوشگلم همه چی بم میاد تازشمممممم