روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

هورا دختر کدبانوی من سوم شد

1391/4/17 3:00
نویسنده : مامان الهه
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

 

balonnen.gif

نایت اسکین

سلام به همه ی دوستای عزیزم که تو این مدت همیشه نسبت به منو روشا جون لطف داشتن.

عروسکم واسه اولین بار تو مسابقه ی نی نی خونه دار شرکت کرد و تونست رتبه سوم رو به دست ییاره.

hoeraani.gif

همین جا جاداره از خاله جونایی که به دخملی رای دادن یا حتی نتونسته بودن به سایت نی نی شکلک برن ولی با اظهار محبتشون منو خوشحال کردن تشکر کنم.

Friendship Scraps

راستش وقتی من تبلیغ اون مسابقه رو دیدم خیلی خوشحال شدم چون یه عکس با این مضمون از روشا جون داشتم و دیگه احتیاجی نبود وایسم شونصد تا عکس ازش بگیرم که یکیش خوب در بیاد و حرکت نکنه.(این عکسا نتیجه ساعت ها تلاش منه چون همش تکون میخوره و عکسا تار میشه).کلافه

ولی بعدش تصمیم گرفتم از مسابقه انصراف بدم چون :

اولا روشا خیلی کوچیک بود و  نمی تونستم کاری وبهش بگم  انجام  بده.

دوما با دیدن عکس بقیه با خودم گفتم وای شرایط سنی نداره همه بالای یک سالن و روشا از همه کوچیکتره

omg16

ولی فردای روزی که شرکت روشا جون  تو مسابقه رو اطلاع رسانی کردم با کلی نظر از کسایی که می شناختم یا فقط عکس روشا رو تو  سایت نی نی شکلک دیده بودن روبه رو شدم که واسم نوشته بودن  "من  به روشا رای دادم ".

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

این شد که با خودم گفتم بذار شانس روشا گلی رو امتحان کنم.

بعد از برگشتنمون از جمکران اومدم پای کامپیوتر و بدون اینکه آنلاین بشم شروع کردم به تایپ سفر و بعد رفتم نت و سریع ارسالش کردم.

بعدش گفتم نظرا رو تایید کنم که تبریک مامان آرینا مو فرفری  عزیزو مهسا جون رو دیدم .نظر اونا تلنگری بود که برم سایت نی نی شکلک و اسم دخملی رو جزء اسامی برنده بببینم. 

خیلی خیلی خوشحال شدم.شاید این مسابقه مسئله ی خاصی نبود ولی چند تا حسن برای من داشت :

*کلی دوست جدید پیدا کردم.

*متوجه شدم عزیزایی که شب یا روز میان  وبلاگ و خاطرات ثبت شده ی عشقم رو می خونن چه قدر با محبتن که واسه رای دادن به روشا  وقت گذاشتن . حتی بعضیاشون به خاطر نذاشتن آدرس دو بار زحمت رو متحمل شدن و اذیت شدن .

*فهمیدم دخملم خیلیم خوش شانسه چون هم برنه شده هم با این که تو دنیای واقعی خاله نداره  یه عالمه خاله خوب تو دنیای مجازی پیدا کرده.

عزیز دلم امیدوارم تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی و تو لحظه های خوب و ناب پیروز و سربلند بشی.

به جاست از مدیریت نی نی شکلک که اینقدر این مدت زحمت کشیدن با تقدیم این دسته گل تشکر کنم .

 هم چنین به دوستای گلم که مقام اول و دوم رو آوردن تبریک میگم.

زهره جون مامان محمد سپهر عزیز(اول)

مریم جون مامان پریسای عزیز(اول)

 

 

 

مامانی آرینا مو فرفری عزیز (دوم)

 

اینم روشا گلی خودممممممممممم(سوم)

راستی مامانی جون روشا که همیشه خیلی بهش لطف داره به خاطر اینکه تو مسابقه برنده شده ٥٠.٠٠٠ تومان به دخملی کادو دادن.دستشون درد نکنه .

 

 

به همین مناسبت ما هم  ٣ تایی شام رفتیم بیرون.برای دیدن عکسا به ادامه ی مطلب برید.

 

 

 


روشا گلی تو محوطه ی اطراف رستوران:

عشقم مشغول خوردن سیب زمینی:

 

اینجا هم فضای بازی سالن غذا خوری:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

ني ني شكلك
17 تیر 91 3:02
سلام ني ني شكلك به شما روشاي گل تبريك مي گويد از صميم قلب برايت آرزوي موفقيت و سربلندي در تمامي مراحل زندگي دارم كوچكترين اثر مثبت اين مسابقه آنست كه محبت گلهاي خوشگلي مثل روشا جون توي قلب ما بيشتر شد روشا ي عزيزم دوستت دارم و مي بوسمت نازنين


ممنونم خانومی.برای ما هم یکی از تاثیرات مثبتش آشنایی با شما بود.واقعا خسته نباشید .
مامان ساینا
17 تیر 91 8:24
مبارکههههه عزیز دلم. انشاله تو همه مراحل زندگیت همیشه و همیشه موفق و پیروز باشی گلم. سیب زمینی هام نوش جووونت بشه نانازی خانوم.



مرسی خاله جون.رای شما هم تو برنده شدنت بی تاثیر نبوده.شما محبتت رو به روشا گلی نشون دادی.
خاله نسيم
17 تیر 91 10:25
مبارك مبارك برنده شدنت مبارك
خاله جون من ميگفتم كه شما حتما اول ميشي اما مهم نيست سوم هم 2تا از اول كمتره خيلي كمتر نيست
راستي الهه جون اين دفعه مسابقه شد اگه قسمت شد آرتين شركت كردو اول شد ماماني روشا جون به آرتينم جايزه ميده
اگه جايزه دركار باشه خبرم كن شركت كنيم


نه خاله من از همه ی همشون کوچولوتر بود نمیتونستم کاری انجام بدم که اول بشم.
بله ایشالا پسل شرکت کرد و رتبه اورد من عکسشو میذارم تو وبلاگم.قول قول قول


خاله نسيم
17 تیر 91 10:25
مبارك مبارك برنده شدنت مبارك
خاله جون من ميگفتم كه شما حتما اول ميشي اما مهم نيست سوم هم 2تا از اول كمتر خيلي كمتر نيست
راستي الهه جون اين دفعه مسابقه شد اگه قسمت شد آرتين شركت كردو اول شد ماماني روشا جون به آرتينم جايزه ميده
اگه جايزه دركار باشه خبرم كن شركت كنيم


چشم اگه خودم خبر شدم بی خبر نمیذارمت

الهه مامان رادین
17 تیر 91 11:08
مبارکهههههههه مبارکههه مبارک


مرسی عزیزم.رای شما هم خیلی بهش کمک کرد
مامان گیسو جون
17 تیر 91 11:18
سلام عزیزم
الهی همیشه برنده باشید
خوشحالم به هر کی رای داده بودم برنده شده هههههههه
همیشه شاد باشید دوست گلم


الهی فدات شم که به دخملی رای دادی.ممنونم از دعای زیبات.
گیسو جونمو بوسه بارون کن
مامان محمد مانی
17 تیر 91 12:01
سلام خاله
تبریک
انشالله همیشه تو زندگیت برنده باشی


مرسی خاله جون.لطف کردی بهمون سرزدی.
مامان بهار
17 تیر 91 12:18
ای ول هورا آفرین روشا جون .
راستی منم بهت رای داده بودم ها


بله خاله جون شما هم لطف کرده بودین.مرسی از محبتتون واسه همینهه که برنده شدم.
دست شماها خوب بوده که رای دادید.البته منم رو سفیدتون کردما.
مامان سویل
17 تیر 91 12:32
عزیزم تبریک میگم امیدوارم در همه ی مراحل زندگیت موفق باشی گلم


مرسی عزیزم.خیلی لطف کردی.سویل جونمو ببوس
مهسا
17 تیر 91 12:35
قربونت برم روشا گلی انشاا.... همیشه موفق باشی ومامان الهه جون همیشه ازموفقیت هات بنویسه


مهسا جونی ممنون از دعای خوبت.شماهم تو این موفقیت بی تاثیر نبودی و بهش رای دادی.ممنونم از محبتت.
راستی تبریکت خیلی به موقع بود.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 تیر 91 12:36
مبارك باشه خوشگل خانوم نازنازي


مرسی خاله نسیم شما هم محبت کردی به روشایی رای دادی
مامان زهره
17 تیر 91 13:09
اي واي ممنون
عزيزم روشا جونم هم مثل اينكه سوم شدن.من هم تبريك مي گم


بله سوم شده.ممنونم
مامان زهره
17 تیر 91 13:10
واي عزيزم عجب جشني شما بر پا كردين جاي ما خالي .دست ماماني هم درد نكنه


دیگه دیگه ما اینیم واسه ترک دیوارم جشن می گیریم.
مامان زهره
17 تیر 91 13:10
ممنون از اينكه عكس گل پسري ما را هم گذاشتين حتما در پستش مي ذارم


خواهش میکنم وظیفه بود.
مامان علی خوشتیپ
17 تیر 91 14:56
مبارکههههههههههههههههههههههههه
ایول به تلاش و همت مامانت روشا جون.حتما رئیس جمهورت میکنه


خدا کنه .واقعا بتونم همیشه و تو همه ی مراحل زندگیش واسش مادری کنم و شاهد موفقیت های بزرگی ازش باشم.
مامان يگانه
17 تیر 91 15:16
سلام عزيزم اول اينكه عيدتون مبارك
دوم مبارك باشه برنده شدن روشاي عزيز
يك بوس محكم از روشاجوني بگير از طرف من و يگانه


ممنونم هم بابت تبریک عید هم بابت برنده شدن هم بابت رای.
مامان يگانه
17 تیر 91 15:59
منم هرچي نوشتم نيومد


مامان آرینا موفرفری
17 تیر 91 16:42
عزیزم همیشه شاد باشی و سربلند....


مرسی از دعای قشنگت پگاه جون.خدا رو شکر رای شماها واسه روشا گلی خیر شد.
ني ني شكلك
17 تیر 91 20:32
روشاي خوشگل و نازم لينك ني ني شكلك شدي عزيزم


ممنونم که لینکمون کردی.شما هم با افتخار لینک شدی.
مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 1:43
مامانی جون قول می دم بری خصوصی یه پیام از من داری...


ایشالا سر کاری نباشه.باید اول استخاره گنم بعد برم
الهه مامان یسنا
18 تیر 91 1:59
مبارک باشه عزیزم. چه ناز شدی تو این عکسهات


ممنونم.لطف داری عزیزم
مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 2:11
آنلاینم عزیزم...
مامان زهره
18 تیر 91 8:59
زيارتت قبول باشه . راستي حرف جديد منو با گل پسري شنيدين ؟دوست داري بيا و بخون


چشم حتما میام
مامان زهره
18 تیر 91 15:48
خصوصی داري


سر میزنم
مامان زهره
18 تیر 91 15:51
راستي لوگوي گل دختر را ديدي مي توني توي پستت بياري


نه ندیدم.ممنون که بهم اطلاع دادی
مامان زهره
18 تیر 91 15:55
احساس كردم سالها گذشته و گل پسرم تند و تند داره اين مطالب را مي خونه و دنبال گوشه اي از داشته هاش مي گرده .حس كردم اون موقع گل پسري 40 ساله ست و ...
بگذريم حسم خيلي طولاني مي شه اگه بگم..


احساست خیلی زیبا بود.آفرین
مامان سونیا
18 تیر 91 16:26
مبارک باشه روشا خانم کد بانو انشاالله همیشه و همه جا برنده بشی و جز بر ترین ها باشی

ممنونم عزیزم.لطف کردی

مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 16:40
باززززززززم تبریک اینبار برای مسابقه اتاق من .
اسم روشا رو در لیست برنده ها دیدم.
روشا جون این روزا کادو بارون شده.مبارک.



وای خدا جونم میگن شعبان هر روزش عیده راست میگن.
بازم که پیش دستی کردی خاله جون ایشالا همیشه خوش خبر باشی.
مامان آرینا موفرفری
18 تیر 91 16:42
مامانی دیشب منتظر پیامت بودم تا بریم نی نی گپ


ببخشید تو رو خدا.نمیدونم روشا انگار گرمش بود چنان زد زیر گریه اصلا فراموش کرردم.
عسل و غزل
18 تیر 91 17:19
سلام عزیزم مبارک باشه سوم شدی.
الهه جونم قربون معرفتت بشم که واقعا اولین نفری بودی که تولد نازگلم رو بهم تبریک گفتی.فدای تو.روشای نازم رو هم ببوس


ممنونم طیبه جون از تبریکت.
خوشالم که اولین نفر بودم.
خدا نکنه.شما هم عسل و غزا نازنینم رو ببوسه بارون کن.
ني ني شكلك
19 تیر 91 14:55
البته حتما" خودتون وبلاگ نويس ماهري هستيد و مي دونيد كه در هر جايي از قالبتون مي تونيد از اين بنر ها استفاده كنيد به عنوان مثال در بالاي قالب وبلاگ . و سايزش رو هم در ارسال مطلب حديد مي تونيد تغيير بديد.


بله ممنونم از راهنماییهاتون
♥ مامان آینده ♥
19 تیر 91 19:00
مبارک باشه رتبه سوم دختر خوشگلت..

انشالله توی زندگیش همیشه جزء بهترین ها باشه


مرسی خاله جون.دعای قشنگی واسمون کردی.
خاله ی نـــــــورا!
22 تیر 91 15:33
سلآم
اینقدر خوشحآل شدم که فهمیدم روشاجونم برنده شده
تبــریـــک میگم
یــــهـ عــــــ ـــآلمهـ بــــــــــــــــــــــــوس


ممنونم این محبت شما رو میرسونه