روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

کوچکترین پیانیست سال 91

1391/4/22 23:13
نویسنده : مامان الهه
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی.امروز میخوام یکی ار پیانیست های معروف که خیلی کم سن و ساله رو بهتون معرفی کنم.

piano

این هنرمند در 29 تیر ماه 90 در یک خانواده ی دو نفره در شهر تهران دیده به جهان گشود و تمام هستی خانواده اش شد.

 شکلکهای  جالب
آروین

به خاطر وجود گوهر بار ایشان هر روز درهای رحمت  و عشق و دوستی به روی خانواده اش گشوده میشود و در کنار هم خوب و خوش زندگی می کنند.

 

ایشان در امر یادگیری بسیار بسیار منظم و دقیق  هستند و  حتی در طول روز دقیقه ای چشم بر هم نزده و مشغول کشفیات هستند.

 گفتنیست وی  از بدو تولد تا کنون پیشرفت  های زیادی در زمینه های حرکتی -ذهنی - گفتاری و اجتماعی داشته است.

بیشتر از این شما رو منتظر نمیذارم.

این شما و این هم هنرمند بزرگ کشورمون

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

روشا سادات عزیز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مهسا
23 تیر 91 11:44
سلام مامان الهه جون
قربون پیانیست کوچولو برم من خاله جون می بوسم دستای کوچولوت رو بوس


خدا نکنه خاله جون.روشا هم روی ماه شما رو میبوسه
آسمونی
23 تیر 91 12:03
وااااااااااااااااااای اینجا خیلی خبرا بوده و من نمیدونستم
ببخشید که فرصت نکردم بیام
برنده شدنشم مبارک باشه این دخملیییی
ایشالا همیشه برنده باشه
ممنون اومدی گلم تو وب خودم جواب دادم . ایشالا روشا جون بزرگ که شد راستی راستی یه پیانیست قهار بشه بووووس بوووس



نه عزیزم خواهش میکنم.ممنونم از تبریک و دعای قشنگت.
امیدوارم نه تنها عزیز دلم تو رشته تحصیلی خوبی پیشرفت داشته باشه بلکه تو زمینه ی موسیقی هم سر رشته ای پیدا کنه.
مامان ساینا
23 تیر 91 12:45
خاله به قربونت بره پیانیست کوچولو.
خاله فدای پیشرفتتات بشه الهی.
همیشه زیر سایه پدر و مادر باشی هنرمندم.



خدا نکنه خاله نرگسواسه ساینا گلی
مامان زهرا
23 تیر 91 13:29
وای هنرمند من
موش کوچولوی هنرمند
سریع یک کنسرت بذار خاله ما بیایم لذتش را ببریم
یا مامان الهه لطف کنه یکم هنرمندی شما راضبط کنه و توی وبلاگت بذاره
ما کیف کنیم
بهر حال بوسسسسسسسسسسسسسسسسس و دست دست دست برای هنرمند الان و آینده


لطف داری عزیزم ایشالا بعدا خودش یاد میگیره و شما تشریف میارید پیشمون.
مامان گیسو جون
23 تیر 91 15:09
آخی ای جانم ماشاا... به این هنرمند خوشگلم
به افتخارش هوراااااااااااا


آرام
23 تیر 91 19:59
ای جاااااان
سلام الهه جون، ماشاا... چقدر بهش میاد، یه سوال عروسک شما واسه جشن ها هم قبول میکنه پیانو بزنه


آره ناقلا یه جوری ژست گرفته که انگار سالیان ساله پیانو میزنه
مامان محمدرضا
23 تیر 91 21:10
بزن به افتخارش
هورااااااااااااا


سروره جون خیلی وقته پیشمون نیومده .با دیدن نظرت هیجان زده شدم.
خــــالهـ نـــــــــورآ!
23 تیر 91 23:59
چهـ هنرمند مــآهی

خـآله جون امیدوآرم بهترین پیانیست دنیـــآ بشی



البته در کنار رشته ی تحصیلی خوبی که در آینده واردش میشه
nassim
24 تیر 91 1:32
salam...
bah bah in dokhtare gole shoma ke daste maro dar piano zadan az posht baste.....kolan nemidonam cherra bacheha asheghe alate mosighi hastand va kolan nemishe azashoon joda kard...baradare manam az 11 mahegi beb ad tamrin piano ro bar bande haram kard har vaght omadam tamrin konam nazasht o khodesh mishest...ama omidvaram rosha joon dar ayandeii na chandan door ye pianiste moafagh beshe...va ye tosieye dostaneh az 3 ya 4 sal bebad hatman bezarinesh piano yad begire behtarin renje senie baraye yadgirie pianost


ممنون از راهنماییهاتون.کاش آدرستونو واسم میذاشتید
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 2:26
آفرین به این عروسک هنرمندخدا بهت تن سلامت وهنر روزافزون بده گلکم


مرسی خاله سمانه
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 2:29
الهه جون واکسن یکسالگی خیلی راحت وخوبه اصلا"نگران نباش ولی 18ماهگی رو شنیدم خیلی سخته.من که از یکماه پیش استرسشو گرفتم.برامون دعا کنید


مرسی از این که یه کم امیدوارم کردی.ایشالا که مال همه به خیر بگذره
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 3:24
چرا اتصالمون قطع شد؟؟؟؟
دوباره زدم ولی وصل نمیشه نمیدونم چرا؟؟؟؟


منم خیلی نوشتم ولی نشد
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 3:30
گویا متصل نمیشویم

همین جا میگم:

شبت بخیر خانومی .خوب بخوابی.عزیزکم رو ببوس

بابای


مرسی که پیغام دادی.آخه ما برقمون رفت مودم قطع شد
مامان زهره
24 تیر 91 8:10
عزيز دل ,سيد مامان ,هنرمند بزرگ جهان خيلي خوش عكسن.خيلي هم قشنگ هنرنمايي مي كنن.با القاب قشنگي صداشون كردين .پس حالا بزن اون دستها را به افتخارش


مرسی عزیزم.خوشگل میبینی.
مامان سویل
24 تیر 91 9:21
هنرمند خاله است دیگه چیکار میشه کرد ای من قوربونت برم


خدا نکنه عزیزممممممم
الهه مامان یسنا
24 تیر 91 16:52
وای خاله جونم چه بهت میاد پیانیست باشی. قربونت برم من.
مامانی همیشه بهم لطف داری و دلگرمی میدی گلم.
راستی پیش پیش تولد روشا گلی هم مبارک باشه


ممنونم خانومی شما هم محبت داری نسبت به ما
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 تیر 91 22:29
ای جانمممممممممممممممممممممم


نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 تیر 91 22:54
ههههههههههههه
ای بابا....من گورم کجا بود که کفنم کجا باشه؟
من معلوم نیست عروسیم چند سال دیگه باشه بعد شما میگین نینی خودم؟............


عزیزم اول تا آخر که میرید سر خونه زندگی خودتون.من اون وقت رو گفتم
مامان الينا
24 تیر 91 23:22
الهه جون يهو قطع شد !


مامان الينا
25 تیر 91 0:07
ديگه وصل نميشم ! چرا آخه ؟
سارا
25 تیر 91 2:46
افرین به روشا جون
الهه جون مبارکه ایشالا همیشه برنده باشه


مرسی عزیزم لطف کردی بهمون سر زدی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 9:11
حالا خاله به مامان رفتي يا بابا ؟ كدومشون هنرمندن ؟


بچم ذاتا هنرمنه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
26 تیر 91 12:06
پيشاپيش تولدت مبارك ناناز خانوم


مرسی خانومی
مامان زهره
26 تیر 91 15:20
عزيزم برين خصوصي


چشم
نگین مامان رادین
26 تیر 91 16:38
ای قربون این پییانیست خوشگل بشم من عسل خانوم می بوسمت خیلی هم دوست دارم


خدا نکنه نگین جون
خاله نازي
30 تیر 91 5:38
ey jaaaaaaaaannnn....dastaie kopoleshoooo


اون روز خیلی جاتون خالی بود