روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

گشت و گذاری در آشپزخانه

1391/4/25 2:29
نویسنده : مامان الهه
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من انقدر این روزا سرعت 4 دست و پا رفتنت زیاد شده که نگو.تند تند از این طرف خونه میری اون طرف.هر جا میرم بدو بدو پشت سرم میای.همش زیر و دست و پایی.

جدیدا میذارم وقتیی شما خوابی به کارام میرسم.ولی از اون جا که خوابتم خیلی سبکه در تا میرم سراغ کاری حتی بدون سر و صدا هم باشه تا متوجه میشی پیشت نیستم سریع بلند میشی میشینی و دنبالم میگردی.

چند وقت پیش من مشغول درست کردن سوپ و حریره واست بودم که از خواب بیدار شدی و با سرعت خودتو رسوندی به آشپزخونه.انقدر واسم عجییب بود که چه طوری متوجه شدی من اونجا هستم!!!!!!!!

منم سریع  بقلت کردم و انقدر بوست کردم و ماشالا هزار ماشالا بهت گفتم و محکم فشارت دادم که فکر کنم با خودت گفتی ای بابا مامان ارشمیدسم اینجوری ذوق زده نشد واسه کشف به اون بزرگی حالا ببین مامان من چی کار میکنه.

اون روز به خاطر این کار خوبت یه عصرونه ی مفصل تر از هر روز  میل کردی و هر سوراخ سمبه ای تو آشپزخونه وجود داشت وارسی آزاد اعلام شد .

اینم  از عزیزترینممممممممممم

الهی فدای چشمای نیمچه خوابالوت

قربونت بشم که متفاوت با همیشه ات فیگور گرفتی.میخواستی عکست تکراری نباشه دستت رو گذاشتی رو بینیت؟؟؟؟؟؟؟؟

عاشق ناز نگاهتممممم

بازیگوش خودمی

قربونت بشم که میخوای دستگیره یخچال رو بگیری.

با این قیافه هم خوشمزه ای

عاشق این مدل خیره شدنتم

 عروسکم تمام مرواریدای دنیا در برابر  برق چشمات کم میارن

فدای چهره ی معصومانت!!!

اینم صحنه هایی از ایستادنت

تو رو خدا ببیین پاهاتو چه جوری روی هم گذاشتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 9:09
عسيسم . ماشا الله . من فكر ميكردم فقط ملودي اينطوريه


فکر کنم بچه های این دوره همشون ماشالا باهوشن .
مهسا
25 تیر 91 9:35
سلام مامان الهه جون خوبید؟
روشا گلی حسابی شیطون و بازیگوش شده قربون پاهای نازت برم من چه نازروی هم گذاشتشون بوسسسسسس


بله ماشالا انقدر شیطون شده که باید بدو بدو کنم از دستش
خدا نکنه عزیزم
مهتاب
25 تیر 91 10:31
تولد گل نازتو پیشاپیش تبریک میگم


ممنونم از لطفتون
الهه مامان یسنا
25 تیر 91 10:43
قربون این دختر ناز برم من!! هر روز داری ناز تر میشی عزیزکم.خیلی دوستت دارم .اگه یه جا بودیم تولدت حتما میومدم


مرسی عزیزم شما لطف داری.من فعلا براش تولد نمیگیرم ولی هر وقت دوست داشتی قدمتون سر چشم تشریف بیارید.
مامان ساینا
25 تیر 91 11:37
خاله جون همیشه به گردش. آشپزخونه هم صفایی داره. کلی کشو. کلی کابینت. به به. فکر کنم این عکس آخری هم مربوط به همون کابینت مورد علاقشه
ای من فدای اون چشات ، فدای اون نگاهت


خدا نکنه عزیزم.نه از کابینت مورد علاقه اش عکس دارم .
خاله نصیبه
25 تیر 91 14:58
روشا جونی خاله عزیزدلمی روز به روز ماهترمیشی.
خودتوعکسای خوشگلتو از راه دور میبوسم.
الی جونم به خدا منم دلم پرمیزنه که بیام ولی درگیر آموزشگاه وپایان نامه ام.انشاا. میام عزیزم.
به بابا مهدی سلام برسون.


مرسی که بهمون سرزدی.ایشالا با موفقیت پایان نامه تو ارائه بدی.
مامان الهه
25 تیر 91 21:34
حسابی دیگه وروجک شده این دخمل
حتما تا غافل میشید یه خرابکاری جدید میکنه


آره ماشالا.حتی المقدور ازش غافل نمیشم یعنی خودش از شدت وابستگی اجازه نمیده ازش دور شم.
نسترن
25 تیر 91 23:30



سمانه
25 تیر 91 23:54
ای جانم بهترین جای خونه واسه شناسایی آشپزخونه است واسه بچه ها.......
خوشگل خاله واسه خودت حال کن حسابی.


خاله سمانه همینجوریی کلی کار رو دست مامانم میذارم دیگه چه برسه به اینکه شماهم مجوز صادر کنی.
هوراااااااااا پس باید حسابی حال کنم
مامان آیدین
26 تیر 91 1:55
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین دوست خوبم وای چه خانوم مهربونی تو آشپزخونه داشتی به مامان کمک میکردی عزیزم؟؟


نه خاله جون رفته بودم دنبال به به خودم که رو گازه تا کسی در نبود من قایمکی نخورش.
سمانه(مامان محمدرهام)
26 تیر 91 3:10
من قربون این عروسک زبروزرنگ وباهوشم برم


خدا نکنه عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
26 تیر 91 4:01
یه عالمه بوس برای روشای گلم


مرسی خاله سمانه
سمانه(مامان محمدرهام)
26 تیر 91 4:01
الهه جون رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

بازم قطع شد اتصالمون.شبت خوش وبای


تو وبت واست گفتم عزیزم.
مامان زهره
26 تیر 91 9:24
سلام عزيزم عكش گل دختري را در ويترين صفحه اصلي ديدم خيلي خوشحال شدم.بازم مباركه


مرسی از محبتت زهره جون
مامان ساینا
26 تیر 91 9:27
وای عکس روشا جونم رو تو ویترین نی نی وبلاگه. امروز صبح دیدم اونقدر کیف کردم که نگووووووووو. عزیز دلم انشاله همیشه موفق باشی. همیشه برنده باشی. یه عاله بووووس برای روشا جونم و الهه عزیزم


مرسی نرگس عزیز.
مامان زهره
26 تیر 91 9:54
عزيز دلم هنر عكاسي محمد سپهر را در صفحه گذاشتم خوشحال مي شم نظراتتون را بدونم


بله حتما
مامان يگانه
26 تیر 91 10:44
ماشاا... به اين وروجك شيطون
اينم از طرف يگانه


پریسا
26 تیر 91 11:08
سلام من تو وبلاگم مسابقه عکس برای کودکان گذاشتم با جوایز ارزنده برای شرکت به وبلاگم بیایید و ثبت نام کنید منتظرتون هستم http://mamiparisa.persianblog.ir/
خاله نسيم
26 تیر 91 11:25
الهه جون خوش به حالت چه آشپزخونه مرتب وخوشگلي دارين آشپزخونه ماكه سيمكشي شده از اين كابينت به اون كابينت وروي يخچالم يك عالمه عروسك چسبي كه هر وقت آقا خواست با چيزي بازي كنه كم نياريم زندگي برامون درست كرده اين آرتين
راستي روشاجون هنوز لباسشويي رو كشف نكرده اون موقع ديدني ميشه قيلفشون:
D

اينهمه بوس خوشگل براي روشا جونم

ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینن.
روشا گلی فعلا از ماشین لباسشویی میترسه اگه تو روروئکش نبود عمرا پیشش وایمیستاد

مامان الينا
26 تیر 91 12:38
اي جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم


:
مامان زهرا
26 تیر 91 13:55
وای خانمی برای خودش
ببوسیدش
راستی مرسی که به ما هم سر زدید


خواهش میکنم عزیزم.لطف کردی.
مامان زهرا
26 تیر 91 14:53
خانمی
چه عکس قشنگی از شما توی ویترین نی نی وبلاگ نمایش داده شده
موش کوچولوی من


مرسی خاله لطف دارین
نگین مامان رادین
26 تیر 91 16:40
وای وای من که از دیدن عکسهات سیر نمی شم خیلی جیگری به خدا.


رادین جونمم خیلی عزیزه.
خــــالهـ نـــــــــورآ!
26 تیر 91 18:08
چه نآناسِ

خصوصا توی اون عکسی که خیره شده به دستاش


مرسی عزیزم.لطف داری
زینب
26 تیر 91 18:56
سلام خاله.الهیییییییییییییییییییی فدات شم.میبووووووووووووووووسمت.


مامان محمد مانی
26 تیر 91 23:03
سلام خوبید؟
خوبه که هنوز تو روروئک می مونه....... محمد مانی که 3 ماهه که روروئک سوار نمیشه و منم جمعش کردم.
پسر منم تا 2 هفته پیش از جارو برقی می ترسید و فرار میکرد ولی حالا مدام باهاش بازی میکنه.


اگه پیشش بمونم تو روروئکش وایمیسه ولی اگه از دیدش دور شم حتی یک ثانیه هم دووم نمیاره.
پس جای امیدواریه که یه روزی روشا خانم ما هم رابطه اش با جارو برقی حسنه بشه.
عمه اریسا کوچولو
28 تیر 91 23:56
چه دخمل نازی دارین حتما خونه ماهم مهمونی بیاین مارو خوشحال کنین


ممنون لطف دارید.مرسی که بهمون سر زدید.
چشم حتما.
خاله نازي
30 تیر 91 5:36
ghorbone in sheytanataatttttt



خدا نکنهههههههههه