روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

مسابقه "لبخند یک فرشته"

1391/4/28 12:39
نویسنده : مامان الهه
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر من همه ی بچه ها فرشته هستند چه در خواب و چه در بیداری.چه موقع خنده و چه موقع گریه.چه سفید پست چه سیاه پوست و...چون مخلوقاتی آسمانی هستند.

روشای من هم مثل بقیه بچه ها یه فرشته است.فرشته ای با خنده های شیرین.با چشم های معصوم و دوست داشتنی.فرشته ای که در هر لحظه از نگاه کردن به او تمام وجودم سرشار از عشق و محبت و امید به آینده میشود.

پس چه در این مسابقه برنده بشه چه نشه فرشته ی مامان الهه اش باقی می مونه و با تمام وجودم دوستش دارم.

عکس زیر از لبخند روشا کوچولو موقع خواب فرشته گونه گرفته شده.

عکس زیر رو هم میذارم تا شکی در اینکه نی نی من خواب بوده ایجاد نشه (چون  تو عکس بالا که مد نظرمه برای مسابقه )داشته قهقه میزده.البته تو اینم لبخند زده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پکیج کامل ترانه های شاد بچه گانه
28 تیر 91 12:46
پکیج کامل ترانه های شاد بچه گانه http://ninishop.blogveb.com/
مامان ساینا
28 تیر 91 16:35
ای جووونم چقدر نازه لبخندش. ماه بودی خاله جون ماه تر شدی.


مرسی خانوم گل
مامان ساینا
28 تیر 91 17:45
من هستم اگه هنوز آنی


ببخشید نبودممممممممم
خاله نصیبه
28 تیر 91 23:48
فرشته کوچولوی آسمونی دوستت دارم
قربون لبخندزیبات برم.


خدا نکنه نصیبه جون
مامان رادین
28 تیر 91 23:49
ای جااانم واقعا خندش مثل فرشته هاس


مرسی عزیزم
مهسا
29 تیر 91 17:48
قربونت برم من چه ناز خوابیده مامان الهه جون لطفا بگید چه طور می شه به عزیزدلم رای بدم
یه دفعه دیگه هم کامنت گذاشتم ولی فکر کنم ثبت نشده


الهی بگردم عزیزم برنده این مسابقه از طرف خود نی نی وبلاگ مشخص میشه .رای لازم نیست.ممنونم که به فکرمونی.
متاسفانه چون من سه بار پشت سر هم این پست رو گذاشته بودم وقتی اون دو تا رو پاک کردم نظراتشم پرید.حالا مجورم خودم بنویس.
asal
30 تیر 91 0:13
چه فرشته نازی


مرسی لطف دارین.ممنونم از اینکه بهمون سر زدین
خاله نازي
30 تیر 91 5:35
khale to chera engha jiiigariiiiii,aziizaaaaaaaaammmmmm


مهسا
30 تیر 91 20:53
قربونش برم من انشاا.... روشا گلی اول میشه بوسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیز دلم
خاله مرجان
31 تیر 91 15:46
لپات منو کشته


مامان امیرسام
1 مرداد 91 19:47
ای خدااااا دندون هاش رو ببین