روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

تشکر از مدیریت

1391/4/28 17:29
نویسنده : مامان الهه
943 بازدید
اشتراک گذاری

تو این پست تصمیم دارم از مدیریت نی نی وبلاگ تشکر کنم به خاطر دقت و پیگیریشون.

زمانی که روشا جان در مسابقه اتاق من شرکت کرد و برنده شد نی نی وبلاگ برای گذاشتن عکسا در ویترین سایت الویت بندی قایل شد .من نسبتا عکس رو زود فرستادم و در واقع باید همون هفته اول عکس توی ویترین هفتگی نمایش داده میشد.ولی چون 29 ام تولد عزیز دلم بود و تو این هفته قرار داشت من از مدیریت خواهش کردم که جایگزین کنند و عکس روشا جان در هفته ای که تولدشه تو ویترین نمایش داده بشه و ایشان قبول کردند و طبق گفته ی خودشان درست از تاریخ 26 تیر ماه عکس در ویترین بود.

تا اینکه امروز 28 ام متوجه شدم عکس روشا گلی تو قسنت متولدین امروزه.خیلی جا خوردم.به فکرم نرسید که قسمت "نی نی من " رو نگاه کنم چون اصلا فکر نمیکردم اشتباه وارد کرده باشم.بازم به مدیریت تلگراف دادم که اشتباه شده و از این حرفا .سریع شاید 1 دقیقه هم نشد که پاسخ دادن و فهمیدم اشتباه از من بوده.اینم عکس متولدین امروز(28 تیر ):

با توجه به توضیحاتم از پیگیریهای مدیریت سایت تشکر می کنم و امیدوارم در همه ی مراحل زندگی موفق باشن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساینا
28 تیر 91 17:47
چه کار قشنگی کردی الهه جونم. راستی از صفحه سایت عکس گرفتی یا



مرسی عزیزم.آره با کیبورد عکس گرفتم
آرام
28 تیر 91 18:38
سلام مامان الهه عزیز،
روشا جون، عزیزم، خوشگل خانوم تولدت مبارک.
انشاا... سالهای سال زیر سایه پدر و مادرت با خوشی زندگی کنی.


ممنون آرام جون
مامان الينا
28 تیر 91 18:47
الهي بگردم روشاي خاله يك ساله ميشه ،جان دلم ،از طرف من يه عالمه تبريك به شما مادر ودختر خوشبخت .ان شااله تولد 100 سالگيت گل نازم .هزارتا بوس آب دار واسه روشاي خودم


مرسی عزیزم.زحمت کشیدی اومدی پیشمون.ایشالا خدا کمکت کنه.
مامان تارا
28 تیر 91 19:53
تولدت مبارک باشه روشا جون عزیزم الهی صدوبیست ساله شی تو عکس درست عین فرشته ها شدی خاله جون


ممنونم خانومی.مرسی که بهمون سر زدین.
مامانی درسا
28 تیر 91 23:25
سلام سلام صد تا سلام به گل گلاب هم تولدت امروز هم تولدت فردا هم برنده شدنت توی مسابقه نی نی شکلک هم تو مسابقه اتاق من دیگه چی بگم هم توی مسابقه های آینده همه همه مبارکه مبارککککککککککککککک گلی خانم قلبونش برم با این خنده شیرینش عزیزم انشالله همیشه شاد باشی و سالم سالم سالم .....


مرسی بابت همه چیز مژگان جون.انقدر کم پیدا شدی تا آدرس وبتو ندیدم مطمئن نشدم خودتی.البته من خودمم چون یه دخمل شیطون دارم درک میکنم که خیلی نمیشه اومد.
بازم ممنون.ببوس درسا گلی رو .
مامان الينا
28 تیر 91 23:52
خدانكنه گلم .انگار بچم هيچيش نبود البته روزاي آخر خراب شد اگه عكساشو ميزاشتم داغون ميشدين .اين مال روزاي اولشه ولي باورت نميشه وقت رفت 13 كيلو بود ! 5 بار احياي قلبي شد ؛واقعا مقاوم بود طفلكم .ممنون گلم به يادمي
دوستون دارم هميشه


اصلا نمیدونم چی بگم .فقط بازم از خدا واست طلب صبر میکنم.
مامان کورش
29 تیر 91 3:27
سلام عزیزم تولدت مبارک 120 ساله بشی عزیزمممممممممممممراستی روشا جونم خیلی ناز و قشنگی


مرسی منا جون
مامان زهرا
29 تیر 91 11:10
باز هم تولد دختر گلت را تبریک الهه جون
از طرف من دو طرف لپش را کلی ببوس


چشم.شما هم زهرا جونو از طرف من ببوس
مهسا
29 تیر 91 14:11



مامان زهره
31 تیر 91 9:52
خوشحالم كه با نظرات دوستانت شاد شدي.انشاء الله عروسي روشا گلي


مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 تیر 91 11:40
در اين ماه آرزويي كن ......... گوشهاي خدا پر از آرزوست و دستهايش پر از معجزه آرزويي كن شايد در اين شبها كوچكترين معجزه اش بزرگترين آرزوي تو باشد . التمس دعا


محتاجیم به دعا گلم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 تیر 91 11:41
آفرين مديريت