روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

جگر گوشه ام یک ساله شد...

1391/4/29 0:29
نویسنده : مامان الهه
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم.
یک سال از به دنیا اومدن یکی از فرشته های ناز خدا گذشته .
فرشته ای که هر روزش برامون خاطره ای خوش به جا گذاشته و با ثبت گزیده ای از اون خاطره ها شما هم با ما همراه بودید، احساسمون کردید و برای خوندن نوشته ها و دیدن عکسهای عزیزترینمون وقت گذاشتید.

روشای قشنگم !

امروز بهترین روز دنیاست روزی که تو به دنیا اومدی و زندگی ما پر رنگ شد !

یک سال گذشت از وقتی پا به این دنیا گذاشتی و خانواده ما رو سه نفری کردی.


تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخکتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netمیگن کهنه نمی شه تولدت مبارکتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتو این روز طلایی تو اومدی به دنیاتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netو جود پاکت اومد تو جمع خلوت ماتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روزتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netاز آسمون فرستاد خدا یه ماه زیباتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netیه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشنتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netیکی به نیت تو یکی از طرف منتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netالهی که هزارسال همین جشنو بگیریمتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبه خاطر و جودت به افتخار بودنتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبا یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netببین تو اسمونا پر از نور و پرندستصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندستصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتا تو هستی و چشمات بهونه‌است واسه خوندنتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netهمین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده‌استتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netواسه تولد تو باید دنیا رو آوردتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون بردتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتولدت عزیزم پراز ستاره بارونتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netپر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدونتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netالهی که همیشه واسه تبریک امروزتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمونتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


پارسال این روزا با خودم میگفتم :

بالاخره اين 9 ماه انتظار داره به سر مي رسه و تو مسافر كوچولوي من داري به دنيا قدم مي ذاري. ماهها،هفته ها و روزها رو شمردم و حال مشغول شمارش ساعتها،دقايق و ثانيه ها هستم.

9 ماه با من و درون من زندگي كردي،با من نفس كشيدي، نشستي، راه رفتي، خوابيدي و ....و من در تمام اين مدت عشق خالصانه و مادرانه ام را نثارت كردم.تو نیز معناي واقعي عشق را به من چشاندي ومن اكنون به معناي واقعي كلام يك عاشقم.با به دنيا آمدنت و شروع زندگي مستقل همراه و همگام با تو كودكي خواهم كرد و همزمان با رشد و بالندگي لحظه به لحظه ات عاشقتر خواهم شد.

9 ماه 2تایی بودیم و یکی شمرده می شدیم . عزیز من خوشحال بودم که نصف جامو بهت داده بودم .یه جای مجانی با تمام امکانات . تو هم مونس خوبی بودی .ساکت و آرام .بعضی وقت ها از سر دوستی تلنگری به دیوار خونت میزدی .آره من میشنیدم .داشتی بزرگ میشدی .بارو بندیل سفر رو می بستی .آخ که چقدر دلم برای این لحظه ی شیرین بی تاب بود .آن لحظه که تو بیایی ...

9 ماه دستهايم رو به آسمان بلند بود تا از خداوند بزرگ سلامتي ات را بخواهم،اينكه صحيح و سالم متولد شي و با عمري طولاني ،شاد شاد در اين دنيا زندگي كني.اكنون در اين آخرين روزهای بارداري نيز جز سلامت و سعادت تو خواسته ديگه ای ندارم.

دوست دارم خاطره ی پارسال رو بگم با اینکه تکراریه ولی برای من به اندازه ی اولین بار شیرینه.

صبح روز چهارشنبه 29 تیر ماه 90 بود که من و بابا مهدی رفتیم آتلیه ( همون جایی که واسه ی عروسیمون رفته بودیم ) که از دوران بارداری عکس بندازیم .یه عکس سه نفره از دوران جنینی شما و یک هفته قبل از به دنیا اومدنت ( مثلا به حساب خودمون 5 مرداد به دنیا میومدی ).

اونجا کلی لباس عوض کردیم و با ژست های مختلف عکس گرفتیم .قرار شد جمعه بریم اون عکسی که مد نظرمونه انتخاب کنیم .

ساعت 1 اومدیم خونه . کلا اون روز بابا مهدی نتونست بره سر کار چون من ساعت 5 وقت دکتر داشتم .وقتی رسیدیم خونه انقدر گرسنم بود که به خاطر اولین بار صبر نکردم تا بابا لباساشو جابه جا کنه تا با هم غذا بخوریم .

ساعت 3.5 بابا بیدارم کرد که بریم سمت تهران .

انقدر گرسنم بود که نگو ولی فرصت اینکه چیزی بخورم نداشتم .قرار شد تو راه چیزی بگیریم بخوریم .(بابا یادش رفت چیزی خره و ما وارد اتوبان شدیم.بعدا فهمیدم که مصلحت در این بوده که یادش بره ).

وقتی رسیدیم مطب انقدر شلوغ بود که نگو .ساعت 4.5 رسیدیم اونجا 5 هم رفتیم داخل .خانم دکتر تا معاینه کرد کلی ترسید جون شما بریچ قرار گرفته بودی (یعنی سرت بالا بود ) و شرایط واسه ی زایمان طبیعی مهیا بود ولی اگر طبیعی زایمان می کردم یا خطر منو نهدید می کرد یا شما رو .به خاطر همین دکتر بلافاصله دستور بستری داد و گفت هر چه سریعتر باید عمل بشی .

من که اصلا آمادگی نداشتم .وای یعنی امروز آخرين روز بارداري منه و تا لحظه ديدار چند ساعتي بيش نمانده...........................

تو دلم گذشت حتما بچم مشکلی داره که انقدر ترسیده .نکنه وضعیتش بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه با این یه هفته زودتر اومدن بچم مشکلی واسش پیش بیاد ..........باز یاد حرف مامانم افتادم و کلی انرژی گرفتم.

گر نگهدار من آنست که من میدانم

شیشه را در بقل سنگ نگه میدارد

همش با خودم می گفتم یه سری کارهای انجام نشده دارم که برنامه ریزی کرده بودم تو این یه هفته آخر انجام بدم .کلی وسیله مهیا کرده بودم که با خودم بیارم .هیچکی به جز بابا باهام نیست . 

ولی شرایط اینجوری پیش اومده بود که دختر ما زودتری بیاد تو بغلمون .

رفتیم طبقه ی چهارم بیمارستان آتیه (اتاق زایمان ) .اونجا از من نمونه خون گرفتن و چند بار صدای قلب شما رو گوش دادن . لباسهای مخصوص اتاق عمل رو واسم پوشیدن .راستی جا داره همین جا از پرسنل این بخش بیمارستان تشکر کنم چون با صبر و حوصله ی زیاد با من همکاری کردند .

من خیلی نگران بیهوشیم بودم چون آخرین ساعتی که غذا خورده بودم 2 بود و میترسیدم از اینکه نتونم بیهوشی عمومی بشم .از طرفی از خیلیا راجع به عوارض بیهوشی اسپاینال شنیده بودم .

بالاخره ساعت 7.15 وارد اتاق عمل شدم .اون لحظه با دیدن خانم دکتر عزیزم که این چند ماه همش به من آرامش میداد خیالم راحت تر شد .دکتر ازم اسمت رو پرسید وقتی معنیش رو گفتم گفت خیلی اسم قشنگ و تکیه .

دخترک زیبای من

كم كم داشيم به لحظه وصال نزديك مي شديم. دیگه همه چی واسه ی باز شدن قدم های کوچیکت به دنیای ما آماده بود .

گويي تمام پرنده هاي دنيا بالهايشان را به من قرض داده بودند تا در بيكران آسمان آبي به پرواز در آيم

گويي همچون روياهاي كودكانه مي توانستم از بالاي رنگين كمان هفت رنگ سر بخورم

از هم اكنون زمزمه فرشتگان را مي شنوم كه مرا مادر صدا مي زنند

از اینجا درهای بهشت را می بینم که به سویم گشوده شده است

برايم دعا كن يگانه ام

دعا كن كه بتوانم مادر خوبي برايت باشم  

دکتر بیهوشی بالای سرم اومد و راجع به آخرین ساعتی که غذا خوردم پرسید و بیهوشی عمومی رو تایید کرد .یه ماسک رو جلوی دهنم گذاشت و گفت 5 تا نفس عمیق بکش به سومیش که رسید گفتم کلوم داره میسوزه و دیگه چیزی نفهمیدم .

روشا جونم هم طبق کارت بیمارستانش ساعت 7.45 عصر به دنیا اومد.

فرشته ی آسمونی من  یک سال زمینی شدنت مبارک.

اینم عکس عزیزترینم در قسمت متولدین امروز نی نی وبلاگ:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان آیدین
29 تیر 91 2:36
تولدت مبارک عزیزمایشالا در کنار بابا و مامان خوشبخت و سعادتمند بشی گلم


ممنونم عزیزم
مامانی درسا
29 تیر 91 2:36
عزیز من گل من تولدت مبارک ..... یه دنیا بوس برای گل یک ساله یک یک یک خاله


مرسی مژگان جون
مهسا
29 تیر 91 8:19
سلام الهه جون واقعا مطلب زیبایی نوشتی برای روشا گلی انشا ا.... جمع سه نفرتون همیشه شاد و سلامت باشه قربون این عضو کوچولو خونتون برم من من این چند وقت که باهاتون آشنا شدم واقعا عاشق روشا جون شدم تقریبا هرروز میام به وبش سر می زنم که عکسا شو ببینم عسل خاله 1 سالگیت مبارک عزیزم انشا ا.... 120ساله شی و مامان وبابای مهربونت برات تولد 120 سالگیت رو جشن وکادو بگیرن می بوسم روی ماهت رو عسلم بدون که خاله مهسا خیلی دوست داره بوسسسسسسس


ممنونم مهسا جون
مامان ساینا
29 تیر 91 10:21
جشن تو جشن تولد تمام خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
تولدت مبارک
تولدت مبارک
خاله جون یک دنیا آرزوی خوب برات دارم. انشاله روز به روز پیشرفت کنی. زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشی. همیشه سالم و سعادتمند باشی و در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی.
روی ماهت رو از راه دور می بوسم
امیدوارم خداوند با قلم خودت بهترین ها رو برات رقم بزنه.
خیلی دوستت دارم.
الهه عزیزم تولدت دوبارت مبارک.
به پدری هم از جانب ما تبریک بگو.
امیدوارم واکسنش هم به خوبی بزنه و اذیت نشه روشا جونم.
برای مامان الهه جووووون


ممنونم نرگس جون
آرتین خان خان ایران
29 تیر 91 10:29
سلام عزیزم
تووولدددت مباررررک
ایشالا 120 ساله بشی

دوست داشتی پیش ما هم بیا


مرسی عزیزم.ممنون از اینکه بهمون سر زدین.
مامان زهرا
29 تیر 91 11:11
وای چقدر خاطره تولد دخترت جالب بود
مطمئنم سالها بعد که این مطالب را می خونه
کلی لذت می بره
امیدوارم سالهای سال کنار هم خوش باشید و سلامت


خدا کنه همینطور که می گی باشه.ممنون
مامان زهرا
29 تیر 91 11:11
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمع را فوت کن
تا صد سال زنده باشی
روشا جون تولدت مبارک


ممنونم مرضیه جون
مامان گیسو جون
29 تیر 91 12:41
سلام عزیز دلم
تولد روشای گلم رو با تمام وجودم تبریک می گم
امیدوارم 120 سالگیش رو جشن بگیری دوست گلم

روشای نازم از خدا برات سلامتی و دلی شاد و لبی خندون رو آرزو می کنم
بهترینها نصیبت باشه فرشته آسمونی من
خاله خیلی دوستت داره گلم
قربون اون شکل مثل ماهت بشم من
در آخر
سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مبارکککککککککککککککککککککککک



مرسی مونا جون
خاله ی نـــــــورا!
29 تیر 91 12:59
سلام

تولدش مبــآرک

امیدوارم همیشه ی دنیــآ سلامت باشی عزیز دلــم
یه دنیـــــــــآ بوووووووووووووووووووس



ممنون عزیزم
مامان رادین
29 تیر 91 13:00
تولدت مبارک عزیزم ایشالا همیشه سلامت باشی خوشگل خانومایشالا 120 سالگیت


مرسی الهه جون
مامان يگانه
29 تیر 91 14:21
بازم تولدشو تبريك ميگم
اتفاقا من هم ديروز تعجب كردم عكسشو توي متولدين امروز ديدم


مرسی عزیزم.بچم میدونسته مامانش هوله زودتر به دنیا اومده.
مامان و بابا
29 تیر 91 17:14
روشا جان تولدت مبارک


ممنون از لطفتون
مامان سونیا
29 تیر 91 17:46
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمع هارو فوت کن که صد سال زنده باشی
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک


مرسی عزیزم
خاله نصیبه
29 تیر 91 18:56
عزیزدلم تولدزیبایت هزاران بار مبارک.
همیشه شادوخوشحال باشی قربونت برم.
میبوسمت.
الی جونم به شما و بابامهدی هم تبریک میگم.ازخدای مهربون میخوام که سالیان سال درکنارهم وروشای عزیزودوست داشتنی بهترین لحظه ها رو داشته باشید.


ممنون نصیبه جون
♥ مامان آینده ♥
29 تیر 91 20:21
سلاااااااااااااااااام.............!!!!

تبریک میگم............!!!

مبارک باشه!!!!

واااااای فرشته کوچولوی ناز ما یکساله شد.....!!!

انشالله صد سالگیت رو جشن بگیری عزیز خاله!!!!


مرسی عزیزم
مامان اندیا
29 تیر 91 20:22
مبارکههههههههه تولدت فرشته کوچولو ایشالا در کنار مامان و بابا خوش باشی عزیزم .مامان از طرف من روشا گلی و ببوس


ممنونم عزیزم
♥ مامان آینده ♥
29 تیر 91 20:22
چه قشنگ و عاشقانه نوشتی احساست رو الهه جون...!!

انشالله خدای مهربونمون فرشته کوچولوت رو برات حفظ کنه و

همیشه و تا ابد شادی و خوشبختی مهمون همیشگی زندگی ِ زیباتون باشه


ممنونم از دعای زیبا و پر از لطفت
مامان ساینا
29 تیر 91 22:19
خصوصی داری


چشم
sheida
29 تیر 91 23:38
roshaye azizam tavalodet mobarak khale jun, enshalah hamishe zire sayeye mamano baba salemo movafagh bashi booos


مرسی شیدا جون
خـــآله نــــورآ!
30 تیر 91 0:10
الهی . . .
همیشه شــاد بآشین و خوشبخت
خواهش میکنم، روشآ جون واسه مآ هم خیلی عزیزن


این نظر لطف شماست
خاله نازي
30 تیر 91 5:45
tavalo0o0det mo0obarak azize khale....bazam k khale nazi saresh shologhe vali be paget sar mizane..bebin chegha dooset dare kopole khale


مرسی نازنین جون
nassim
30 تیر 91 7:42
salam...tavallode rosha joon mobarak ba kami takhir.......barash behtarin haro arezoo mikonam......agar labkhand mesle yek moj bashe .man barayat daryaye mavaji ro arezoo daram....agar shadi va khoshbakhti mesle yek barge derakht bashe man derakhte por bargi ro barayat arezoo daram va belakhare agar salamti manande yek setare bashe man barayat kahkeshane por setarei arezoo daram


ممنون نسیم جون.خیلی کار خوبی کردی آدرس وبت رو گذاشتی.
مامان آمیتیس
30 تیر 91 11:23
روشا جون تولد مبارک ایشالا صدساله بشی


مرسی خانومی
مامان زهرا
30 تیر 91 11:58
سلام خانمی
ماه رمضان مبارک
ما را هم سر سفره افطار دعا کنید


محتاجیم به دعا
مامان محمد پوریا
30 تیر 91 22:59
تولد تولد تولدت مبارک
گلم آرزوی شادیهای فراوان و سلامتی را برایتان خواهانم


ممنون عزیزم
مامان الينا
30 تیر 91 23:43
واي عزيزكم بازم تولدت مبارك .ماماني خيلي خوشبختي كه روشا رو داري ؛قدرشو بدون
دوستت دارم


مرسی.
مامان آمیتیس
31 تیر 91 1:26
سلام. خیلی ممنون از اینکه بهمون سر زدین. ایشالا خدا روشای عزیزو برای شما و شما رو برای روشا جون حفظ کنه


خاله نسيم
31 تیر 91 10:14
آرتين(روشا مامانامون نفهمنا يواشكي دارم مينبيسم ديگه دوتامون دنده شديم باهام دوست ميشي شماره بدم ميزنگي يا آدرس ايميلمو بدم يا تو وبلاگمون باهم چت كنيم ديگه ني ني هم نيستيم
راستي دوفده باشم من تصميم دارم ادامه تحصيل بدم اسلنم قسد ازدباج ندارم


امان از دست بعضی مامانا
همه از رفیق نا باب می نالن یه بنده خدایی باید از مامان نا باب بناله.
آرتین جونم خالله شما پسر خوبی هستی.میدونم مامان نسیمت اغفالت کرده بیای اینا رو بگی.ببین چندتا بوست کردمممممم
خاله نسيم
31 تیر 91 10:30
الهه جون واكسن روشا جونو زدني اذيت نشد كه تب كه نكر ارتين كه خداروشكر مارو اذيت نكرد


آره زدیم.نه خدا ررو شکر اصلا اذیت نکرد بچممممممم
الهه مامان یسنا
31 تیر 91 10:48
سلام عزیزم تولد روشای نازنینم مبارک. این چند روز همش عکسشو تو ویترین میدیدم و میدونستم که تولدش چه روزیه ولی ببخش که دیر اومدن واسه تبریک تولد این فرشته نازنین. میدونی آخه آخر هفته خونه نبودم و .... ببخش گلم.
تولدت مبارک
منتظر عکسای تولدش هستم مامانی زود بذاریا


مرسی الهه جون.همین که به یادمون بودی کلی ارزش داره.
ایشالا بعد از ماه مبارک تولد میگیریم.
چشم تا اون موقع سعی می کنم یه سری عکس براتون بذارم
مامانی درسا
31 تیر 91 11:47
سلام مامانی عکس جدید جدید لطفا" ..... اگه تولد هم گرفتی عکس تولد هم بذار ..... دخترمو ببوس .....


چشم حتما.
ولی مژگان جون تا تولد یک ماهو نیم مونده.گفتم بعد از ماه مبارک واسش تولد بگیریم.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 تیر 91 11:51
گويي تمام پرنده هاي دنيا بالهايشان را به من قرض داده بودند تا در بيكران آسمان آبي به پرواز در آيم

گويي همچون روياهاي كودكانه مي توانستم از بالاي رنگين كمان هفت رنگ سر بخورم

از هم اكنون زمزمه فرشتگان را مي شنوم كه مرا مادر صدا مي زنند

از اینجا درهای بهشت را می بینم که به سویم گشوده شده است

برايم دعا كن يگانه ام

دعا كن كه بتوانم مادر خوبي برايت باشم
همه اش قشنگ بود اما با اين كلماتت اشكام سرازير شدن . بدون شك زيبا ترين حس مادر بودنه


دقیقا همینطوره عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 تیر 91 11:51
تو مادر خوبي هستي عزيزم . گواراي وجودت اين حس زيبا


ممنون عززم.امیدوارم همینطور باشههههههه
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 91 12:28
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


.....$$$....$$$...............................................
...................................$$....................
..................................$$...........................................$$$....$$$.
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$
...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$
...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$
......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.....................$$$
...............................$$.....................$$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک.ببخشید دیر شد.


ممنون پگاه جون.مرسی که به یادمون بودی.
خاله مرجان
31 تیر 91 15:41
روشا گلی تولدت مبارک اشا... صد ساله بشی در کنار بابا و مامان .میبوسمت جیگر...در ضمن من اس دادم به گوشی مامانت خاموش بود!!!!.X


بله عزیزم. رسید به دستم.خیلی زیبا وبا احساس بود.
ممنون.
ببخشید اگه تل نزدم تشکر کنم یا جواب ندادم.ایشالا خدا یه نی نی بهت بده هم چین درکم می کنییییییییییی.
سمانه(مامان محمدرهام)
31 تیر 91 16:25
روشا جونم ببخشید دیر تولدت رو تبریک گفتم مسافرت بودم عزیز خاله.

تولد تولد تولدت مبارککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه سلامت وشاد باشی خوشگل خانوم

الهه جون اولین سالروز مادر شدنت مبارککککککککک


ممنون سمانه جون
مامان سانلی
31 تیر 91 16:43
تولدت مبارک عزیز دلم. امیدوارم یه عالمه سلامتی و یه عالمه اتفاقهای خوب و یه عالمه موفقیت و پیشرفت در انتظارت باشه و همیشه خوشحال باشی و سلامت


ممنون سمیه جون
مامان الينا
31 تیر 91 18:23
واقعا عمر ماست كه زود ميگذره ؛ميبيني الهه جون ! يه روزم ميرسه كه ميخواي خانم دكتر روشا خانوم رو علوس كني چه با نمك


آره واقعا.خدا کنه همینطور که گفتی از نظر تحصیلاتی عالی بشه.
مهسا
31 تیر 91 23:32
برای روشاگلی ومامان الهه جون


برای خاله مهسای عزیزو دوست داشتنی خودمون
عارفه
1 مرداد 91 10:38
سلام وب بسیار زیبایی دارید نینی خیلی نازو گوگو لی هم دارید
خوش حال میشم به وبم سر بزنید


لطف دارید.به روی چشم
مامی سویل
1 مرداد 91 11:32
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیزمن گل من تولدت مبارک





ممنونم عزیزم
مامان امیرسام
1 مرداد 91 19:58
تولد روشاجون مبارک.شاد باشید


مرسی عزیزم
مامان کیان
1 مرداد 91 21:02
سلام الهه جون.1سالگیه روشای عزیز رو تبریک میگم.ببخشید که دیر اومدم انشاالله سال های خوشی رو با هم سپری کنید


ممنونم مینا جون .خواهش میکنم همین که به یادمون بودی واسم خیلی ارزش داره
مامان الهه
2 مرداد 91 2:40
مبارک باشه عزیزم
انشااله سالهای سال سایتون بالای سر این دخملی باشه


ممنونم الهه جون.لطف کردی
مامان رادمان
2 مرداد 91 4:26
روشا جون تولدت مبارک انشالله صد ساله شی


ممنون سمانه جون.مرسی که بهمون سر زدی.
مامان نيما
2 مرداد 91 9:00
عزيز دلم تولدت مبارك ان شااله ساليان سال در كنار بابا و ماماني زندگي خوبي داشته باشي


مرسی خانومی
مامان محمد مانی
2 مرداد 91 14:30
سلام گلم
ببخش که کمی دیر آمدیم،
تولدت مبارک
الهه جون عجب ماجرایی داشتی ها.........
چه حالی شدن اطرافیانت
خدا برای همدیگه نگهتون داره.


ممنون مریم جون.
کلی واسه خودم سریال داشتم با اینکه زود اومد و حتی مامانمم پیشم نبودولی خدا رو شکر به سلامتی به دنیا اومد.
نگين
3 مرداد 91 16:39
سلام
صميمانه ترين تبريكات من رو هم پذيرا باشيد . انشااله تولد 120 سالگيش .
همواره سايه تون بالاي سرش مستدام


ممنون.لطف کردید