روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

11 تا 12 ماهگی در قالب تصویر

1391/5/11 12:07
نویسنده : مامان الهه
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

روشا گلی مشغول روروئک سواری در حیاط منزل

 

 

روشای خندان با دندونای موشی

اینجا خونه ی دایی مامان الهه است

مراسم جشن نیمه شعبان منزل خاله فاطی عزیز

کارهای شیرین عسلم تو خونه و اتاقش

 

اینجا اولین باریه که عزیز دلم رو بردم استخر (٢١/٤/٩١)

دالی بازی روشا و دوربین!!!!!!

دختر شکمو و کنجکاو من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 12:28
يكي از يكي قشنگتر مخصوصاً خنده هاش و دندوناي نازش. راستي برديش استخر ؟ مگه اجازه ميدن ؟ من كه خيلي دلم ميخواد ببرمش ملودي رو . راستي ميدوني از چند سالگي ميشه كلاس شنا اسمشون بنويسيم ؟


بله دخملی رفته استخر.
نسیم جون معمولا زیر سه سال رو اجازه نمیدن ولی چون مامانم رشته شون تربیت بدنیه و در ضمن مدیر استخر همسایمون بود با مسئولیت خودمون روشا رو بردیم ولی اصلا اجازه ندادن ازش عکس بگیرم.حالا ببرمش استخر کودکان حتما ازش عکس می گیرم مثل اینکه اونجا عکسبرداری بلامانع است.
حالا شما هم پیگیر باش شاید اونجا مثلا بالای یک سال رو بذارن.خدا رو چه دیدی!
مهسا
11 مرداد 91 13:48
سلام مامان الهه جون خوبید؟
قربون روشا گلی برم من ماشا ا..... به خانوم گلم می بوسم روی ماهت رو روشا عسلی


مرسی عزیزم.خوبم خدا رو شکر.
خدا نکنه خاله جون.
خــــالهـ نـــــــــورآ!
11 مرداد 91 13:54
چقدر نــــآز این روشـــآ خــآنوم گل
چه دندون موشی هآیی


ممنونم خانومی.

مامان آرشیدا کوچولو
11 مرداد 91 14:32
روشا تو خیلی عروسکی ها با اون موهای دم موشی نانازت با اون چشم های کنجکاوت قبونت بره خاله


مرسی خاله جون لطف داری.خدا نکنه.ممنون از اینکه بهمون سر زدین


مامان زهره
11 مرداد 91 14:38
اي جانم چقدر قشنگ بازي مي كنه


لطف داری زهره جون.گل پسری رو ببوس
مامان زهره
11 مرداد 91 14:39
ديشب براي همه ني ني ها دعا كردم دوست داشتي بيا و بخون


ممنون .چشم حتما
الهه مامان یسنا
11 مرداد 91 14:59
یه عالمه بوس برای روشا جون عاشق اون عکسشم که دستش تو دهنشه
خاله آپم بیا


مرسی الهه جون.یسنا گلی رو ببوس
مامان کیان
11 مرداد 91 16:34
دندوناتو موش نخوره خاله با این شیرین عسلی که دارین دیگه غمی ندارینااااااا


نه خاله مواظبشونم.
مینا جون کیان عزیزم رو ببوس
مامان الینا
11 مرداد 91 16:46
روشا جونم خیلی بانمک وعزیزه .از ته دلم دوسش دارم .یه عالمه بوس واسه روشای عزیزم


ممنون عزیزم دل به دل راه داره ما هم شما رو خیلی دوست داریم.
خاله نصیبه
11 مرداد 91 22:29
عزیزدلم قربون عکسای خوشگلت برم.
یه عالمه بووووووووووووووووووس برای روشاجووووووووووووووووونم.



خدا نکنه.ممنونم نصی جان .
مامان آزی
11 مرداد 91 22:46
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
الهه رادین
11 مرداد 91 23:38
ای جااااانم خیلی ماههههههههههه ماه!!!!!! و دوست داشتنی یه عالمه بوسسسسسسسسسسس


ممنون.رادین جونمو ببوس
مامان الهه
12 مرداد 91 1:57
ای جانم الهی فدای اون چتریهات بشم
تو رو خدا پستونکش رو نگاه کن از دامنش آویزونه



خدا نکنه.
خاله جون اون مادر دومه خیلی دوستش دارم.زهرا جونو ببوس.
لیلا مامان آرمین
12 مرداد 91 2:35
سلام عزیزم آرمین من توی مسابقه ی عکس سایت کودک من شرکت کرده. اگه دوست داشتید سری به وبلاگمون بزنید و عکس رو ببینید بعد اگه خوشتون اومد به سایت کودک من برید و بهش رای بدید رای گیری از شنبه شروع میشه. خوشحال میشیم.
مامانی درسا
12 مرداد 91 3:26
الهی من فدات گل گلم با این دندونای خرگوشی خوشگلت عزیزم ..... همشون خوشگل همشون ناز و همشون عالی دیگه چی بگم عسلی که لایق عکس های خوشگلت باشه


مرسی عزیزم.لطف داری.درسایی رو ببوس
مامان پریسا
12 مرداد 91 8:37
عکساش خیلی ماه شدن مثل خودش. قربون روشا جون

خوش به حالت روشا جون دست مامان درد نکنه که بردت استخر حتما حسابی هم اب بازی کردی


شما قشنگ میبینی.
آره خیلی خوشش اومده بود.پریسا جونو ببوس
مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 91 11:50



مرسی پگاه جون.
آرینا گلی رو ببوس
مامان امیرناز
12 مرداد 91 12:48
سلام عزیزم مرسی بابت تبریک تولدت فداتتتتتتتتتتتتتتت


خواهش می کنم.خدا نکنه
مامان ساینا
12 مرداد 91 14:08
نظرم نیومده


نه عزیزم چیزی نبود
مامان ساینا
12 مرداد 91 14:46
ای بابا. اکشال نداره. تقصیر مدیریته
ما که همه اش کشته مرده هستیم بیایم ادامه مطلب رو ببینیم بازم می یایم و کیف می کنیم.
الهه جون این عکسایی که تو تخت پارک گرفتی خیلی قشنگن. دخملی مثل ماه شده ماشاله.
خاله به فدای شیطونیات.کشوها مال خودته. بریز بیرون.
مایوشو ببین. وااااااااای . چقده نازه. همیشه به آب تنی باشی عشق من
الهی بگردم شکمو نیست که آخه اینهمه میوه ها و غذاهای رنگی دیده دوست داره خوب. نوش جوووووووووووونت



شما لطف دارین.از بس خاله خوبی هستی خوب.
ممنون بابت همه چی عزیزم
مامان ساینا
12 مرداد 91 16:19
رفیق جووون کجاییی؟ خاموشی که؟


اون موقع رفته بودم دیگه
خاله مرجان
12 مرداد 91 21:06
فتوکپی برابر اصل!!!!آخه جوجه کوچولو تو چقد شبیه مامانتی؟؟؟وقتی عکساتو میبینم یاد لحظه هایی که با مامانت داشتم میافتم مخصوصا خندیدنات...یاد اون روزهای خوب بخیر اشاا... همیشه بخندی جیگر طلا...بووووووووووس هوارتادوست دارم


آخی عزیزم.حتما پست قبلی رو ببین اونجا که گفتم دیگه گل سراشو در نمیاره .اون که دیگه کلا مامانشه.برو ببین تا از دلتنگیات کم شه.حالا خوبه روشا واسطه شده تو یه جورایی ضعف دلت میشینه من چی.تو فیس بوکم که یه عکس بیشتر نیست.
میخوای روزا تکرار شه با شوهرت مثل خانومو آقای خوب پا میشید میایید اینجا تا خود صبح حرف میزنیم و میخندیم.
آتنا مامان روشا
13 مرداد 91 11:16
ناناز نانازه روشا نانازه همیشه به روشای خودم میگم شما هم فرقی با روشای من نداری مثل گل میمونی


مرسی آتنا جون.این نظر لطفته.
مامان زهرا
13 مرداد 91 13:10
خانمی مثل همیشه عکس زیبا بود
روشای گلم را ببوس و اسفند یادت نره برای این گل دختر


شما قشنگ میبینی.چشم عزیزم
مامان کورش
13 مرداد 91 20:11
عزیزم چه عکسای خوشگلی یکی از یکی قشنگتر هستش با اون خندهای قشنگش


مرسی منا جون .چشمات قشنگ میبینه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 مرداد 91 10:11
بوشهر خودش بزور دو تا استخر داره چه برسه به استخر كودكان . اي خواهر گريههههههههههههههه آخر محروميت هستيم ما


خو شما دریا دارید ما نداریم.
پس ما زیر خط محرومیتیم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 مرداد 91 9:03
آخه دريا هم اينقدره سنگ داره و شيشه شكسته و آشغال كه نميشه بردش


مامان گیسو جون
15 مرداد 91 15:52
سلام علیکم
مامان الهه جون اول یه بوس بده دلم تنگ شده بود
ای جانمممممممم خاله فدات بشه قند عسل جیگرررررررررررررررر
الهه جونم گیسو یه چند وقتیه که خودش بلند می شه چند قدم مثلاً 6 تا می ره بعدش از ترسش یا خودشو می اندازه بغل من یا می شینه که مبادا بیافته خیلی جون عزیزه
روشا گلی رو ببوس


سلااااااااااااااااااام مونا جونی.چه خبر؟شما که شدی ستاره سهیل منم دلم تنگیده بود حسابی.
بوسسسسسسسسسسسسسسس واسه گیسو جونم

نی نی خدمت
16 مرداد 91 14:19
سلام
اگه مایلید از عکسای روشا خانم کلیپ داشته باشید یا صداش رو با باز شدن وبلاگ بشنوید یا...
حتما به نی نی خدمت سر بزنید
با تشکر مدیر نی نی خدمت
http://ninkhedmat.niniweblog.com/


ممنونم حتما