روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

کارها و رفتارای دخملی در 11 ماهگی

1391/5/8 10:02
نویسنده : مامان الهه
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم هر روز شیرین تر از دیروز میشی و همینطور بازیگوش تر و وابسته تر.این روزا من از شدت خستگی بی حال می افتم و شما ثانیه ای خواب به چشمت نمیاد و هر چی باهات بازی کنم بازم کمه.

تو این ماه علاقه ی وافری به کشوی کفشات پیدا کردی و مدام باز و بسته  اش میکنی و روزی 20 30 دفعه کفشا پخش زمین میشن  و من مرتبشون میکنم.گاهی اوقاتم انقدر با کشو ور میری تا از آخر دستت گیر کنه توشو گریه و بالاخره  رضایت بدی بی خیال اون کشو بشی.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

یه کار خیلی با مزه یاد گرفتی اونم اینه که تا بوست میکنم سرتو میدی بالا که یعنی گردنمم ببوس.الهی من فدای خوشمزگیات بشم.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تا ماه قبل یاد گرفته بودی دستت رو بگیری به وسیله ها و بایستی ولی تو این ماه دستت رو میگیری به وسایل و راه میری.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تازگیها اختیار سطل زباله مونم افتاده دست شما.اجازه نداریم اشغالا رو ببریم بریون بذاریم .چون شما خانم خوشگل سریع میری تو کابینت و جای سطل میشینی.همین شد که تو این گرماسطل  بیچاره به حیاط منتقل شد و دیگه اثری ازش نیست.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دیگه واسه خودت خانوم شدی و گل سراتو در نمیاری.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

وقتی بهت می گفتم روشا بوس بفرست دستت رو میذاشتی روی لبات و بدون اینکه صدای بوسی بیاد یا بوسی در کار باشه دستات رو می اوردی  پایین که یعنی فرستادی.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

خیلی از ددر خوشت میاد به حدی که موقع نماز خوندن چنان اشکی میریزی که  چرا چادر سرمه و فکر میکنی دارم میرم بیرون.حالا یکی نیست بگه دختر خوب اصلا مامان الهه چادریه؟یا چادریم باشه کدوم وقت با چادر گل دار رفته بیرون که اینطوری خودتو زجر میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟(البته اگه مامان الهه بذاره یه کم مهر نوش جان کنی قضیه به خیر و خوشی فیصله پیدا می کنه).

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

خیلی چیزایی که خطری هستن تا میری سمتش میگم جیز .خودتم خیلی با مزه میگی جیسسسسس.بعضی وقتا بازم دست میزنی ولی به ندرت پیش میاد .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دیگه مثل قبل نه تنها از حموم نمی ترسیدی بلکه خیلی هم از آب بازی خوشت می اومد و کسی اجازه نداشت بره حموم اگه متوجه میشدی کسی حمومه بدو لباساتو می کشیدی (که یعنی دربیارین) و دستتم به موهات میکشیدی( یعنی منو بشورید).

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

وقتی بهت میگم روشا مامان می می تو درآر بزرگ شدی سریع پستونکت رو در میاری و میدیش به من تا واست نگه دارم.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

عاشق آهنگ وبلاگت شده بودی .به خصوص وقتی عکس خودتم همزمان با آهنگ میدیدی دیگه از خود بی خود میشدی و بالا پایین می پریدی و میخندیدی و دس دستی می کردی.

شکلکهای جالب آروین

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

وقتی میرفتی بالا پیش مامانی جون بهت خوراکی میداد میخوردی کلی ریخت و پاش میکرد یو به خاطر ترس از جارو برقی اون بنده خدا بعضی آشغالا رو با دست کشیدن روی فرش برمیداشت .یه روز دیدم گفت بدو بیا ببین دخترت چه کدبانویی شده رفتم دیدم تند تند داری دستت رو میکشی به فرش و عین مامانی جون مثلا خورده بیسکوییت جمع می کنی.انقدر دستای کوچولوتو بوسیدم و ناز کردم .

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

هم چنان ازصدای سه شوآر-جاروبرقی-عروسکای صدادار-مخلوط کن-آبمیوه گیری و ماشی لباسشویی میترسی.

clothes washer animated gifhairdryer animated gif

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تازگیا یاد گرفتی خودت میگردی پستونکت رو پیدا می کنی و میذاریش دهنت.انقدر این کارت با نمکه که من بعضی وقتا تو خواب شبت که سنگین تره پستونکت رو بر عکس میذارم دهنت خودت درستش میکنی یا درش میارم اونوقت با چشمای بسته دستاتو تکون میدی تا پیداش کنی و بذاریش دهنت.(ببخشید مامانی آخه خیلی نمک داری)

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینم از کار آخرت : تا در یخچال باز میشد روشا گلی انگار از قبل اون تو جا مونده باشه ظاهر میشد.من نمیدونم با چه سرعتی میرفتی اون تو!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

آتنا مامان روشا
8 مرداد 91 10:28
ماشا الله روشا جونم که انقدر کارهای خوب خوب میکنه ( البته معکوس) .الهه جون شهر کتاب توی آریا شهر کنار برج گلدیس ، پونک مرکز تجار ی بوستان، و عباس آباد ، و خیلی جاهای دیگه هم هست که اگر تو گوگل سرچ کنید فروشگاههای شهر کتاب براتون میاره ولی من رفتم مطهری شریعتی نبش کوچه کلاته که مرکزی هست و بزرگ تر و مجهز تر هستش . در مورد اون عکسم صاحب اختیارین هر عکسی رو که دوست داشتین میتونید ایده بردارید.مرسی به ما سرزدین


بله از خوبم گذروندش خاله جون.
ممنون بابت توضیحات کاملت
زهرا
8 مرداد 91 10:42
جیگرتو بخورم خاله
با اجازتون لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین منو بلینکیت


با افتخار لینک شدید
خاله نسيم
8 مرداد 91 10:46
خاله قربونت بشه عزيزم مگه سشوار ترس داره خانم خانما خونه ما هر وقت سشوار روشن ميشه آرتين بدو خودشو به ماميرسونه وسرشو مياره نزديك تا موهاي اونم خشك كنيم
الهه جون خوبه روشا ميره سراغ يخچال آرتين ميره توفيريزر تا دستاشم يخ نكنه ول كن نيست كه
نمازو خوندتم درك ميكنم ما كه نمايش رنگي داريم كاش قبول بشه نمازاي ما
خانم خانما وقتي گل سر ميزنه خوردني ميشه حسابي براي روشاي گلم


نیست که من اصلا قرتی نیستم کلا با سه شوآر رابطه خوبی ندارم.
وای فریزر که دیگه سخت میشه همه چیزا هم یخ زده و سنگین یه وقت خدایی نکرده بیفته روش.
در مورد نمازم باید یه فتوا بدیم که نماز مادر بچه شیرخور بدون و روسری و مقنعه و چادر بلا مانع است.
مامان زهره
8 مرداد 91 11:13
عزيز دلم براي همه بوس بفرست .فقط بوس.
آفرين به روشا جون كه دختر بزرگي شده و ديگه گل سرهاشو از موهاي نازش بيرون نمي ياره


بله خاله زهره.کم کم دارم خانم میشم مثلا
مامان بهار
8 مرداد 91 13:25
چه جالب بهار هم از عروسکای صدا دار می ترسه


مهسا
8 مرداد 91 14:56
سلام
ماشا ا.... به روشا گلی روز به روز شیرین تر میشه مامان الهه از طرف من ببوس گل دختری رو البته گردن خوشبوشو من عاشق بوی گردن بچه هام
خاله قربون دستای کوچولوت بره ماشاا.... به روشا گلی باهوش که همه چی رو زود یاد می گیره می بوسمت عسل خاله بوسسسسسسسسسسس


آره مهسا جون ایشالا خدا در آینده نزدیک قسمت خودت کنه.منم خیلی بوی زیر گردن نی ینا رو دوست داشتم الانم همینه.
مامان ساینا
8 مرداد 91 22:34
واییییییییییی. دلم ضعف رفت. مخصوصا اون عکسش که دیگه گل سراشو در نمی یاره. چقده تو نازیییییییی. قربون اون تعجبت بشم.
به راه رفتنت. الهه جون به همین زودیا راه می افته.
آخه خاله جون جای سطل آشغال نشستن چه حسی داره. آها فهمیدم می خوای اون کابینت بزرگه مال شما باشه. مال شما شد. قربونت برم.
الهی من به قربون بوس فرستادنت بشم. ای جوووووونم
دیگه خوب خانومی شده الهه جون باید به یخچالم کار داشته باشه دیگه مگه نه
یه عالمه بووووووس برای روشا جونم


بله خاله جونش خودش خانم شده میدونه نباید گل سراشو در بیاره.
فکر کنم یخچالم برای اینکه مامانشو به زحمت نندازه میره خودش خوراکی برداره.
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 1:48
آخیییی کلی حال کردم خیلیییییییییییییی قشنگ بود.آفرین مامانی عکسها هم خیلی خوشگل بود .حالا به خاله یه بوس بده ...حالا نوبت گردنته.به به


مامانی دخمل گردشی ومهربون وکدبانوتو از طرف من حسابی ببوس.


مرسی سمانه جون.لطف داری.
مامان امیرسام
9 مرداد 91 3:11
ای خدا فسقلی رو نگاه کن.انگار همه بچه ها از هم کار یادمیگیرند.امیرسام هم دقیقا همین طور بود اما از 7 ماهگی.


آره واقعا.
یعنی امیر سام جان از 7 ماهگی دستشو به وسایل میگرفته راه میرفته؟؟؟؟؟؟؟؟ماشالا چه زود
♥ مامان آینده ♥
9 مرداد 91 4:52
سلام الهه جون خوبی؟!!

نماز و روزه ات قبول خانومی......!

ممنونم که اومدی عزیز دلم........

واای عزیزم چه روشا با نمک شده

میخوام بخورمش.........

انشالله زودتر راه بیفته و توی خونه بدو بدو کنه

اون وقت حسابی سرت گرم میشه و باید توی خونه دنبالش بدویی!!!

فکر کنم یه لحظه هم نباید از روشا خوشگله غافل بشی!!

یا همه مواد یخچالو میریزه بیرون

یا کشو رو از جا در میاره

بچه با همین شیطونی هاش خوشمزه و دوست داشتنیه!!

خدا حفظش کنه برات.......

ما هنوز راه نیفتاده در حال بدو بدوییم دیگه خدا به فریادمون برسه اون موقع.
ایشالا خدا به خودتم بده ببینی.

♥ مامان آینده ♥
9 مرداد 91 4:52
راستی الهه جون یه روز عکس خودت رو نمیذاری ببینیم!؟!
البته رمز دار....


چون این وبلاگ مربوط به روشاست ترجیح میدم عکسای دخملی باشه ولی شاید بذارم.منم شما رو ندیدم.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 9:59
اي جانم فداي اون پستونك خوردنت حالا من عاشق صداي خوردنه پستونكم . بدبختانه ملودي پستونك دو يا سه ماه بيشتر نخورد من از صداي ملچ ملچش محروم شدم


با مزه است ولی فکر کنم بعدا با گرفتنش ماجرا داشته باشیم.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 10:00
خب ماماني اين همه چيزاي خوشمزه گذاشتي توي يخچال بچه معلومه با سرعت نور خودش و ميرسونه


دیگه سطل آشغالمو بردم تو حیاط و یه کابنت و در اختیارش گذاشتم میگی یخچالم خالی کنم دو دستی تقدیمشون کنم.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 10:01
بر عكس ملودي از لوازم صدا دار خوشش مياد


من بچمانقدر خاکی و متواضعه هنوز با عروسک پنبه ای حال میکنه با تکنولوژی مخالفه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 10:01
يه بوسم واسه خاله پرت ميكگني نفسم ؟


چرا یه بوس خاله نسیم بفرما این چند تا
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 12:30
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . ....... .ملودي .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . گذاشتم . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-



اومدم همه رو دیدم.واسه همه نظرم گذاشتم .
مامان سویل
9 مرداد 91 18:32
وای چه خانومی شده ماشالله مامانی اسپند یادت نره


لطف داری عزیزم.
مامان الینا
9 مرداد 91 22:05
خیلی خیلی عزیزی


دل به دل راه داره مهربونم
♥ مامان آینده ♥
10 مرداد 91 3:25
سلام خانمی....!1

خوبی؟!

ممنونم که اومدی

جدی شوهرتون سه قلو هستن؟!!!

یعنی دو تا برادر شوهر داری که کپی شوهرتن؟!

چه جالب!

فعلا عکس مناسبی ندارم که توی وبم بذارم...

اما انشاله در آینده هروقت یه عکس خوب و مناسب گرفتم میذارم...


خواهش میکنم .
نه یه برادر و یه خواهر داره که هیچکدوم شبیه هم نیستن.
مامان يگانه
10 مرداد 91 4:06
منظورم تراشه هاي الماس همون آموزش خواندن فارسي به كودكان 1تا6سال. هنوز تازه براي يگانه شروع كردم يكسري كارت داره هرروز يك كلمه رو به كودك نشان ميدي و ميگي مثا اينجا نوشته مامان. تعداد مشخص و... در روز. بعد فردا ازش ميپرسي اگه درست گفت ميري سراغ كلمه بعدي و گرنه همون كلمه ي قبلي رو كار ميكني و...


چه خوب مرسی که واسم توضیح دادی
مامان يگانه
10 مرداد 91 4:13
اينم 2تا بوس يكي از صورت نازت يكي هم از گردنت خاله جون
حاا يك بوس اكي برام ميفرستي؟
راستي ماماني قبل از اينكه جاروبرقي و.. رو روشن كني به روشا بگو. مثلا بگو روشا نگا ميخوام جارو رو روشن كنم الان ميگه اواو و با خنده و شوخي بهش بگو. يگانه هم اولا ميترسيد اما حالا كلي ميخنده و صداشونو در مياره.


ممنون از راهنماییات.امتحان میکنم ببینم چی میشه.ایشالا مثمر ثمر واقع شه.
مامان زهرا
10 مرداد 91 11:49
سلام
نماز و روزه هاتون قبول
دختر گلی داره روز به روز شیرین تر می شه
خدا براتون نگهش داره
الان که شیطونی هاشون گل کرده باد خیلی خیلی بیشتر مواظبش باشید

کارهای خوب جایزه بدید و کارهای خطرناک براش توضیح بدید


مرضیه جون مرسی از راهنماییهات.
مامان آندیا
10 مرداد 91 14:35
دوشت دارم عسیسم بیشتر کارات شبیه آندیای منه با این تفاوت که آندیا عاشق سشواره و عروسکای صدا دار


آخی.روشا جون از تکنولوژی و مشتقاتش بیزاره
مامان کیان
10 مرداد 91 17:23
ای جووووووووووونم خوراکی های تو یخچال!!! وای من عاشق اون عکسش شدم که گل سر داره


nassim
11 مرداد 91 0:04
salam..vayyy indokhtare nanaze maro...akh namaz goftin mane badbakht harbar shoroo mikonam namaz khondan baradare mohtaram nemidoonam az koja mifahme vaghti miram sojde ye dafe mibinam yeki parid roo kamaram..omidvaram rosha jooni az in kara nakone


چرا روشا جونم هم میاد بشینه ولی چون حواسش به ددر رفتنه زودی پا میشه
آرام
11 مرداد 91 11:14
خیلی دوست داشتنی هستی عزیزم


ممنونم خاله جون
خــــالهـ ی نـــــــــورآ!
11 مرداد 91 13:59
چه خــآنومی شده بآ گل سرآش
مآمآنی نآرآحت نبآش یه کم دیگه که بزرگ بشم دیگه از صدآی سشوآر و جآرو برقی نمیترسم


ممنون.امیدوارم
مامان سونیا
12 مرداد 91 14:38
الهی خاله فدای شما خوشگل خانم بشه ببینم خاله جون دری مونده که شما نتونی باز بکنی و بری اونجا


به جز ماشین لباسشویی که ازش میترسم و ماشین ظرفشویی که بلد نستم درشو باز کنم تقریبا هیچ دری باقی نمونده.
سونیا جونمو ببوس