روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

اولین ها

1391/5/22 14:54
نویسنده : مامان الهه
872 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جونم  با تولد تو دوباره خودم را یادآوری کردم .دوباره نشستن , راه رفتن و حرف زدن را آموختم .عزیز دلم هم چنان در این مسیر ادامه بده و رشد کن اما بدون برای مامان الهه هموه دختر کوچولوی دوست داشتنی باقی می مونی.

عزیزم می خوام بعضی از کارهایی رو که برای اولین بار تا یک سالگی انجام دادی واست بگم .من با دیدن هر کدوم از تاریخ خای زیر خاطره ی زیبا تو ذهنم پدیدار میشه امیدوارم واسه خودت هم جالب باشه.

اولین لبخند..........................................................٣١/٤/٩٠ (بعد از شیر خوردن در بیداری به مامان الهه)

اولین کوتاهی ناخن..............................................٥/٥/٩٠(به خاطر زردیت بیمارستان بودی.پرسنل بیمارستان پارسیان)

اولین کوتاهی ناخن به دست خودم.......................١٢/٥/٩٠(با کلی ترس و لرز.میشه گفت نصفه عمر شدم)

اولین کافی شاپ..................................................٩/٦/٩٠( بعد از 40 روزگیت-پدر خوب)

اولین بار که رفتی صحرا.......................................١٢/٦/٩٠ (رفتیم یه جای سرسبز تو کردان)

اولین کوتاهی مو.................................................١٤/٦/٩٠(خودم موهاتو کوتاه کردم.البته با قیچی ابرو)

اولین عروسی که رفتی......................................١٧/٦/٩٠ (عروسی پسر عمه بابا مهدی-شاهرود)

اولین بار که قهقهه زدی.....................................٢٥//٦/٩٠(تو اتاق خواب خودت بودی روی تختت دراز کشیده بودی و با روشن شده آویز بالای تخت بلند بلند خندیدی)

اولين بار كه رفتي شنوايي سنجي.................٢١/٧/٩٠(كلينيك بيمارستان آتیه.خدا رو شكر همه چیز نرمال بود)

اولین افتتاح حساب بانکی................................٣/٨/٩٠(بانک مسکن -حساب مسکن جوانان)

اولین بار که جدا از مامان و بابا خوابیدی.............٤/٨/٩٠(تو نی نی لالای لای تو هال میخوابوندمت)

اولین بار که همسایه ها اومدن دیدنت...............٢٢/٨/٩٠(به خاطر عید غدیر مراسم گرفتم)

اولین بار که رفتی رستوران...............................١/٩/٩٠(هانی پارسه-خیایان قائم مقام)

 اولین کتابی که خوندی....................................١/٩/٩٠(کتاب هوش ٣تا٦ ماه)

اولین بار که غلت زدی......................................٤/٩/٩٠ (به سمت چپ فقط غلت میزدی)

اولین باری که گیره کریرت رو کندی...................٤/١٠/٩٠(تو آشپزخونه مشغول شام بودیم)

اولین غلت به سمت راست..............................٤/١٠/٩٠

اولین بار که دمر شدی.....................................٦/١٠/٩٠

اولین بار که بدون کمک نشستی......................١١/١١/٩٠

اولین بار که ناز کردی........................................٢٨/١٢/٩٠ (داشتیم میرفتیم اصفهان .میخواستی واسه بابا مهدی ناز کنی که سرت خورد به شیشه)

اولین بار که دس دستی کردی..........................١/١/٩١(اصفهان-تو رستوران هتل مشغول خوردن صبحانه بودیم)

اولین دندونی که در اوردی................................٢٣/١/٩١(دندون سمت چپ-پایین)

اولین بار که دستت رو به جایی گرفتی و وایسادی.....١٦/٢/٩١(وقتی میخواستیم بخابیم تو تخت پارکت وایسادی)

اولین باری که تنها تو اتاق خودت خوابیدی..........١/٣/٩١(بعد از جابجایی و تغییراتن اتاقت)

اولین بار که نانای کردی.....................................٧/٣/٩١ (تو مراسم جشن دندونیت بود)

اولین بار که رفتی آرایشگاه................................١٩/٣/٩١(آرایشگاه قیچی-خیلی هم خانم نشستی)

اولین بار که رفتی استخر...................................٢١/٤/٩١(استخر همایون گستر)

عزیز دلم من بیشتر کارها رو یادداشت کردم.اگر چیزی از قلم افتاده باشه با خوندن کامل وبلاگت متوجه میشی.

 

 

 

پ.ن :دوستای عزیزم ما اگر خدا بخواد واسه سه شنبه عازم مشهد هستیم و سه شنبه هفته آینده برمی گردیم در نتیجه وبلاگ به مدت یک هفته آپ نمیشه و تو این مدت نمیتونم بهتون سر بزنم.پس از دستم دلگیر نشید.ولی مطمئن باشید همگی توی قلب و دلم جا دارید و تو یادم هستید .حتما براتون دعا میکنم.

از همین جا خودتون و کوچولوهای گلتون رو میبوسم.

خدانگهدار-الهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

سمانه(مامان محمدرهام)
22 مرداد 91 17:04
آخیییییییی نازی.افرین به این مامان با دقت که همه چیز رو برات ثبت کرده عسیسم

التماس دعا دوست خوبم


ممنونم.محتاجیم به دعا
مامان الهه
22 مرداد 91 17:53
زیارت قبول هر جا هستید تنتون شالم و دلتون خوش باشه انشااله


شما هم همینطور
مامان ساینا
22 مرداد 91 19:31
الهی خاله به قربونت بره. انشاله همیشه برات اولین ها بهترین ها باشن عزیز دلم. سفر به سلامت الهه جونم. خوش بگذره. برامون دعا کن. خیلی دلم می خواست اولین سفر ساینا مشهد باشه که نشده هنوز. می بوسمتون یه عالمه



خدا نکنه خاله جون.ممنون از لطفت.
ایشالا قسمت ساینا گلی هم بشه که به زودی زود بره مشهد
مهسا
23 مرداد 91 0:36
سلام
الهه جون التماس دعا
انشا ا.... بهتون خیلی خیلی خوش بگذره
قربون روشا گلی برم من
من که حسابی تو این یک هفته دلم براتون تنگ می شه


محتاجیم به دعا.
ممنونم عزیزم.منم دلتنگتون میشم.
الهه رادین
23 مرداد 91 1:01
ایشالابه سلامتی عزیزم....التماس دعا


مرسی.محتاجیم به دعا.
مامان ریحانه
23 مرداد 91 2:26
چه خووووووووووووب. پس دارین میاین مشهد. کاش شمارتو بدی همدیگه رو حداقل ببینیم. ماشالا به این روشای باهوش. خانمی شده واسه خودش. بووووووووووس


بله.خیلی دوست دارم ببینمتون ولی چون ما خونه ی عموی روشا جون میریم بیشتر برنامه هامونو با اونا میذاریم فکر کنم کم سعادت باشم.ولی بازم شماره تلفنم رو تو خصوصی واست میذارم.
مامان آیدین
23 مرداد 91 2:27
خوش به سعادتتون مارو از دعای خوبتون بی نصیب نذارین التماس دارم


سلامت باشی.به روی چشم عزیزم.البته اگه قابل باشم
مامان آیدین
23 مرداد 91 2:28
ایشالا به سلامتی برین مواظب عروسک ما هم باشین


ممنونم.چشم.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
23 مرداد 91 8:54
ای جانم چه باسلیقه همه وقایع زندگی لین خانم کوشولو رو ثبت کردین واقعا عالیه بعدنا که بخونه کیف میکنه کلللللی
ایشالا سفر هم بهتون حسسسابی خوش بگذره مارو هم دعا کنین یادتون نره هاااااااااااااا


شما نسبت به من محبت داری عزیزم.ایشالا بعدا خودشم همینطور که می گی خوشش بیاد.
ممنونم.محتاجیم به دعا
خاله نسيم
23 مرداد 91 10:26
به سلامتي بريدوبرگرديد التماس دعا داريم
روشاسوغاتي يادت نرهمن جيلي بيلي طرقبه رو دوست دارماآخه فقط دندون تنقلات خوردن دارن نميتونم كه كباب بخورم(آرتين)




ممنونم.نائب الزیاره هستیم.
سوغاتی هم به روی چشم ولی فکر کنم اگه خودتون برید زودتر به دستتون برسه تا من بخوام بفرستم.

مامي نسيم ( مامان ملودي )
23 مرداد 91 11:01
چه كار جالبي كردي الهه جون . خيلي زيبا بود انشا الله هميشه شاهد مراحل رشد و بالندگيش باشي عزيزم . سفرتون هم بي خطر . التماس دعا عزيزم


شما قشنگ میبینی.ممنونم.
محتاجیم به دعا
مامان سونیا
23 مرداد 91 12:36
به سلامتی سفر بی خطر التماس دعا


سلامت باشی.حاجت روا عزیزم.
مامان زهره
23 مرداد 91 13:30
خيلي جالبه كه همه اينها را ريز ريز نوشتي.من هم دلم تنگ شده براي حرمش از همين جا التماس دعا و زيارت قبول


ممنون.نائب الزیاره هستیم .ایشالا قسمت شما هم بشه.
آتنا مامان روشا
23 مرداد 91 16:22
خیلی جالب بود . مرسی به ما سر زدین و راهنمایی کردین . در مورد آبلیمو به تشخیص خودم دادم دکترش چیزی نگفت این بار ازش سوال میکنم. در مورد قطره آهن با قطره چکان بهش میدم ولی یا تف میکنه بیرون یا بدش دستشو میکنه تو دهنش میماله به لباسش دیروزم بعد از قطره سریع میوه دادم بالا اورد میوه و قطره ریخت رو لباسش بازم یدونه لباسه دیگش خراب شد . در مورد شیشه هم نمیدونستم اب هویج رنگ میگیره شیشم اونت بود حیف شد دوباره رفتم 23 هزار تومان دادم یه شیشه دیگه گرفتم باباشم اتفاقا گفت این شیشرو نگه دار برای آب میوه دادنش. در مورد رنگ چشماش هم هم چشمای من هم چشمای باباش قهوه ایی والی چشمای برادرم سبزه و چشمای خواهر شوهرم و پدر شوهرم آبیه روشا مجموعه ایی از این رنگها شده و تو سایه طوسی و تو آفتاب سبزه و کلا قیافش شبیه باباشه هیچیش به من نکشیده حتی کاراش و اداهاشم شبیه باباشه

آتنا جون یادت باشه بعدا مفصلا راجع به قطره آهن و رفع مشکلاتت واست توضیح بدم.چند تا راه هست که رد خور نداره واسه قطره.
ماشالا چشماش خیلی قشنگه.خدا حفظش کنه.

آتنا مامان روشا
23 مرداد 91 16:25
از طرف من و همسرم و روشا جون نایب الزیاره باشید و حتما برای من و همسرم دعا کنید به نیت شفای مریضیمون


اگه قابل باشم حتما.ایشالا خدا همه ی مریضا رو شفا بده.................آمین
الهه مامان یسنا
23 مرداد 91 18:13
همه این اولین هات حتما واسه مامان خیلی شیرین بوده که همشون رو یادشه
سفر خوش بگذره واسه ماهم دعا کنید


واقعا همینطور بوده که گفتی.
ممنونم الهه جون.محتاجیم به دعا
مامانی درسا
24 مرداد 91 2:19
زیارت قبول مارو هم دعا کنید ..... گلمو ببوس .... پست جالبی بود .....


محتاجیم به دعا.شما هم درسایی رو ببوس.
مامان زهرا
24 مرداد 91 10:54
سلام
التماس دعا
پیشاپیش زیارت قبول و عیدتون مبارک

تمامی اولین های روشا جون جالب و خوندنی بود


ممنونم.لطف داری
مامان مارال فرفری
24 مرداد 91 15:46
التماس دعا عزیزم روشا جونو ببوس


محتاجیم به دعا
مامان کیان
24 مرداد 91 17:00
خوش به حالتون.منم خیلی دلم هوای حرم امام رضا رو کرده ولی با ابن پسر شیطون ترجیح میدم تو خونه بشینم.خیلی التماس دعا


ایشالا قسمت شما هم بشه عزیزم
مامان سانلی
24 مرداد 91 18:45
اولین هات گوارای وجود مامان و بابا عزیز دلم:
X
الهه جان سفرتون خوش.مارو هم دعا کنین.... به سلامت برگردین


ممنونم.چشم حتما
♥ مامان آینده ♥
24 مرداد 91 18:53
سلام خانومی........

خوبی؟!روشای گلم خوبه؟!

وااای چه جالب همه این اولین ها رو یادداشت کردید...!!!

آفرین...یادم باشه انشالله بعدها منم همه اینا رو یادداشت کنم....!!

سفرتون به خیر انشاله...

عزیزم برای ماهم دعا کن.....


ایشالا تا اون موقع که نی ین گلی بیاد یه عالمه ایده های خوب به ذهنت میاد

مریم مامان درسا
25 مرداد 91 1:20
سلام الهه جون
وای خوش به حالتون که دارید میرید مشهد ، ایشالا به سلامتی بری و برگردی
منو و درسا و علی رو فراموش نکن و یه عالمه دعامون کن
بوس برای مامان مهربون و روشا جونی



ممنونم.
سمان مامان آرشیدا
25 مرداد 91 11:53
آفرین به این مامان با دقت.
زیارت قبول. واسه ما هم خیلی دعا کنید.


ممونم.اون جا به یاد همگی بودم.
آتـــریــســا جــون
25 مرداد 91 12:45
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$ آپــــــــــــــــــــم
مامان کورش
27 مرداد 91 1:48
سلام عزیزم خیلی زیبا بود پست بیاد ماندنی میشه امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره


امیدوارم همینطور که میگی پست خوبی باشه و روشا جونمم با خوندنش لذت ببره.
ممنونم
مامان آندیا
27 مرداد 91 2:26
به سلامتی التماس دعا گلم خوش باشین


ممنونم عزیزم
مامان آندیا
27 مرداد 91 2:34
زیارت قبول عزیزم


مرسی ایشالا قسمت شما بشه
arghavan
27 مرداد 91 10:17
Salam az bloge noora jun umadim injaaz ashnaei bahatun khoshhal shodim,,rosha jub ro bebusid


خیلی خوش اومدید.ممنون از حظور گرمتون.
خاله فروغ
27 مرداد 91 13:00
سلام لینکتون کردم.اگه دوست داشتین شماهم لینک کنید.....ممنون



راستی بیاین تو نظرسنجی شرکت کنین:
khaleforoogh.niniweblog.com



چشم با افتخار لینکتون می کنم و در اولین فرصت بهتون سر میزنم
مامان زهره
28 مرداد 91 14:22
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان.


عیدتون مبارک
مامان ساینا
30 مرداد 91 10:16
13 ماهگی مبارک عزیزدلم. سفرم بهت حسابی خوش بگذره. الهه جون پیشاپیش سالگرد ازدواجتونم مبارک. همیشه کنار هم خوب و خوش باشید.


ممنونم از اینکه به یادمون بودی.پست بعدی با همین عنوانه
مامان مارال فرفری
31 مرداد 91 0:42
سلام عیدتون مبارک


ممنون عزیزم.عید شما هم مبارک
مامان امیرسام
31 مرداد 91 4:14
کجایی مامانی دلمون یه ذره شده براتون


مسافرت بودم.امروز اومدم
مامان سویل
31 مرداد 91 11:45
زیارت قبول عزیزم


ممنونم عزیزم.
خاله نصیبه
31 مرداد 91 13:32
الی جونم زیارتتون قبول.روشای عزیزمو ببوس


مرسی نصیبه جون.اونجا یادت کردم.برسم تو این هفته یه تل بهت میزنم.خیلی دلم میخواد صداتو بشنوم.
مامان بهار
31 مرداد 91 17:37
سلام التماس دعا و زیارت قبول . از مشهد برگشتین خاله؟ عکساتونو بذارین ببینیم


سلام.بله امروز برگشتیم.به روی چشم
مامان ترنم
1 شهریور 91 14:50
وب قشنگي داريد و دختر نازي خدا اين مامان با سليقه را براي روشا جان نگه دارد.به ماهم سر بزنيد.


ممنونم شما قشنگ میبینید.
مزسی از دعای زیباتون دوست خوبم.چشم حتما میام پیشتون.
خاله ی نورا
1 شهریور 91 19:02
سلام
زیارت قبول
خوش به حال روشا جون که مامان به این خوبی داره و همه چیز رو واسش مینویسه


سلام.ممنونم شما نسبت به من لطف داری.
عسل و غزل
2 شهریور 91 3:09
کجایی دوست مهربونم کم پیدایی
روشا جونم رو ببوس


عزیزم مسافرت بودم.
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:55
خاله به روزم بیا پیشمون اگه وقت داشتی. خوشحال میشم


چشم حتما
مامان يگانه
2 شهریور 91 23:53
زيارتتون قبول خانمي
ماماني يك سوال چه جوري برديش استخر؟ راهش دادن؟


مرسی خانمی.
عزیزم مامانم رشته شون تربیت بدنیه مدیر استخر با اشون آشنا بودن .ما به مسئولیت خودمون بردیمش.چون میدونستن مزاحمتی واسه اونا نیست خودمون مواظبشیم.
آتنا مامان روشا
6 شهریور 91 11:22
مرسی الهه جون از راهنمایی و قوت قلبی که دادی دیروزم بعد از اینکه برای شما پیغام گذاشتم و قبل از اینکه جوابتون رو دریافت کنم زنگ به دکترش زدم و اونم همینها رو گفت . مرسی


خواهش می کنم عزیزم.خدا رو شکر که تونستم آرومت کنم