روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

بازی ها و سرگرمی ها (واکر بچه یا تاتی رو )

1391/6/27 16:26
نویسنده : مامان الهه
1,652 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از وسیله هایی که باعث تقویت ستون فقرات کودک و استخوان‌های پای کودک میشه واکره.روشا از 12 ماهگی تا 2 هفته 2 قدم بر میداشت و بعد از اون 6 قدم .بعد از 2 یا 3 هفته احساس کردم اصلا پیشرفتی نداره و تا می افته می ترسه و همین انگیزه راه رفتن رو ازش میگرفت .ولی از وقتی این وسیله رو خریدم تا الان که روشا جونم نزدیک 14 ماهشه دخترم کاملا راه افتاده و هیچ مشکلی نداره و همونطور که تو پستهای قبل گفتم به همه جای خونه سرک میکشه.

جالب اینه که با استفاده از این وسیله روشا گلی پیشرفت جهشی در راه رفتن داشت.مثلا 2  3 هفهه 6 قدم رفت یک دفعه دو روز بعدش 30 قدم.

معمولا تاتی کردن بچه ها هر روز بیشتر میش ولی من ما بین 6 قدم تا 30 قدم رو ندیدم.

یه خوبی دیگه ای که داره اینه که موزیکاله و وقتی بچه جایی میخوره صدای بامزه ای میده  و دیگه این که یه جایی در قسمت جلوش داره که وقتی توپ ها رو توش میندازیم آهنگ میزنه و جذابیتش رو چند برابر میکنه.

روشا خانم دیگه از این وسیله برای تاتی کردن استفاده نمیکنه و بیشتر با توپاش سرگرمه و مدام اونا رو میندازه تو قسمت مخصوص و خیلی خوشش می یاد.

با هم ببینیم.

 

تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:55
سلام به الهه خانم مادر نمونه و فعال
خسته نباشید با کلی پست که شما نوشتید و ما خوندیم
من که کلی وقت کم آوردم برای خوندن همه اش
اما از خوندن تک تک اونها لذت بردم

راستی خوشحالم که سفر های خوبی داشتید
اما مثل همه دوستای دیگه نی نی وبلاگی از بیمار شدن فرزنداتون ناراحت شدم

تقریبا برای همه این نسخه را پیچیدم
ما معتقدیم وقتی کسی مسافرت می ره یا به قولی آب به آب میشه باید یا اولین غذایی که می خوره باید پیاز خام مصرف کنه تا مریض نشه

ما به بچه ها هم پیاز می دیم و کلی هم جواب داده امتحان کن ضرری نداره

منتظر دیدن شما توی ویبلگ جدید دخترم هستم
روحیه بدید تا بتونم زودتر تمامی وبلاگ را به نی نی وبلاگ منتقل کنم


من با آدرس جدید لینکتون کردم.
در اولین فرصت بهتون سر میزنم.زهرا جون رو ببوس.
عسل و غزل
27 شهریور 91 20:25
جیگر طلا چقد موهات خوشگل شده
مگه خانوم مهندسا هم انقد قرطی میشن؟
میبوسمت هزار تا


خوشگل میبینی.
چه کار کنم خاله جون این ادا اطوارای مامانمه وگرنه من خیلی اهل این حرفا نیستم.
عسل و غزل
27 شهریور 91 20:32
ما هم آپ کردیم بدو بیا


چشم حتما
مامان محمدرهام جون
27 شهریور 91 22:42
منم میخواستم برای نینی بخرم ولی هیچ کجا به این خوشگلی ندیدم.مبارک روشا عسلی باشه.


قابل محمد رهام جونو نداره البته دیگه واسه راه رفتن که نه واسه توپ بازی می گم.
مامان ساینا
27 شهریور 91 22:48
چه جالبه. خوشگلم هست. منم دوست دارم عزیزم شما که دیگه جای خود داری. مبارکت باشه. خیلی خوب پیشرفت کردی


قابل نداره نرگس جون میخوای بدمش به شما هم خودت استفاده کنی هم ساینا جونم.
الهه مامان یسنا
27 شهریور 91 23:49
سلام چه سرگرم شده این دختر طلا با اسباب بازیش


بله کلی کیف میکنه
سمانه مامان آرشیدا
28 شهریور 91 0:24
ای جونم روشا خوشگله حسابی با واکرش سرگرم شده.
الهه جون رای گیری یکشنبه هست.
ممنون از اینکه به آرشیدا سر میزنید.
روشا جونم رو ببوسید.


مرسی از اینکه خبر دادی.شما هم آرشیدا جون رو ببوس
مامان آرینا موفرفری
28 شهریور 91 1:31
سلام عزیزم خوبی روشا گلی خوبه خیلی دلم براتون تنگ شده بود می بوسمتون.روشا گلی روزت مبارک.


سلام پگاه جون.
مرسی خوبیم.ماهم دلتنگتون بودیم.
ممنون از اینکه به یاد روشا گلی بودی.آرینای عزیزم رو ببوس.
مامي نسيم( مامان ملودي )
28 شهریور 91 9:25
خدا لبخند زد ، دختر متولد شد ! لبخند خدا روزت مبارك


ممنون از اینکه یاد روشا جون بودی
مامان سویل
28 شهریور 91 11:27
روشا جون روزت مبارک


ممنون خاله جون
خاله نسیم
28 شهریور 91 12:26
مبارکت باشه عزیزم
الهه جون خوش به حال روشا جون که براش واکر خریدین من اول میخواست برای عید نوروز به آرتین از لگو بخرم بابارضا نگذاشت بعدشم مامانی ودوستام هر سری منصرفم میکردن اما خداییش خیلی دوست داشتم برا آرتین بخرم
حالا روشا جون واکرتو به آرتین قرض میدی 2روزه پس میدیم اما جنازشو


قابل آرتین جون رو نداره/پیشکش
خاله نسیم
28 شهریور 91 13:53
خانم خانما عسل خانم روزت مبارک جیگر خاله


ممنون که به یاد روشا جون بودی
خاله نسیم
28 شهریور 91 13:57
الهه جون سفر ما واقعا ییهو شد 5شنبه شب گفتن فردا بریم کرج ومن واقعا نتونستم اطلاع رسانی کنم فقط تا صبح داشتم بدو بدو میکردم
اما خداییش خیلی دوست داشتم ببینمتون حالا ما نتونستیم شمارو ببینیم ولی شما حتما بیایید این طرفا ما از شرمندگیتون دربیاییم
راست میگم به خدا


عیب نداره یکی طلب ما.
بیاییم مزاحمتون میشیم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:10
سلام گلم
فکر کنم ادرس وبلاگ دخترم رادرست لینک نکردید باید یکبار دیگه زحمتش را بکشید

چون دوستوت داریم نمی خواهیم از ما دور باشید


اشکال برطرف شد
مامان سانلی
28 شهریور 91 16:44
سلام روشا ججونم. روزت مبارک باشه دختر خانوم خوشگل.میبوسمت عزیزم


سلام خاله سمیه.ممنون از اینکه یادم بودی.
مامان يگانه
28 شهریور 91 17:54
روزت مبارك روشاخانم


ممنون خاله جون
مامان کیان
28 شهریور 91 19:27
چه جالب ندیده بودم تاحالا خداروشکر پسری ما خودش تو ده ماهگی مثل فرفره اینورو اونور میره دیگه نیازی نیست خودمون رو تو خرج بندازیم روشا جونی رو ببووووووس


ماشالا روشا خیلی میترسید از بس جون عزیز جیگر طلاشما هم کیان جونم روببوس
مامان بهار
28 شهریور 91 19:59
چقدر این لباس آبی با گیره سرهای آبی بهت میاد عزیزم. بوس


مرسی خاله
اتنا مامان روشا
28 شهریور 91 20:27
مبارکه واکر خوشگلت. قدم های کوچولوتم مبارکه


ممنون خاله جووونم
مهسا
28 شهریور 91 20:30
وروجک خودمی عشقم


مامان گیسوجون
29 شهریور 91 1:10
سلام عزیز دلم خوبی ؟
وای الهه جونم اون چیزی که من تصور کردم با اینی که گذاشتی زمین تا آسمون فرق داره
ای خدا فدات بشم عسل خاله با اون بازی هات اگه ببینمت می چلونمت
روز روشای نازم هم مبارک


سلام.ممنونم.
حالا کدومش بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالا بیایید خونمون تا همدیگه رو ببینیم.
مرسی از اینکه به یاد روشا جونی بودی.
الهه مامان رادین
29 شهریور 91 22:44
ممنون بابت معرفی واکر ماشالا به روشا گلی که حسابی سرگرمه


خواهش می کنم.
مونا مامان امیرسام
31 شهریور 91 3:06
ای خدااا که بجای راه رفتن توپ بازی میکنی.
مووهاشو نگاه کن ای خدا


بله اسما واکره رسما گلفه
مامان الهه
1 مهر 91 21:50
الهی قربونت برم پس حسابی سرت گرم شده و کلی لذت میبری ..



بله خاله جون.خیلی کیف میده.
مامان نوژاجوني
4 مهر 91 11:01
سلام ماماني.من هميشه وبتونو ميخنمو لذت ميبرم ميشه بهم بگي واكروازكجاخريدي؟ممنون ميشم


سلام مامانی مرسی که به وبلاگمون اومدی.چه خوب که این دفعه نظر گذاشتی خوشحال شدم.کاش هر دفعه که پستها رو میخونی با گذشتن رد پایی از خودت وبلاگم رو زیبا کنی.من خوشحال میشم دوستای جدید پیدا کنم.
عزیزم در مورد واکر من از اینجا نگرفتم ولی شنیدم میرزای شیرازی داره.البته اگه نوژا جونم راه افتاده دیگه به دردش نمیخوره.چون قیمتش 80 90 تومنه و برای حفظ تعادل بچه موقع راه رفتن و اینکه ترسش بریزه خوبه.
sarrrrina
4 مهر 91 17:08
rosha joooonam cheghad bozorg shodi delam vasat kheyli tang shode chan haftas nadidamet


سلام ما هم دلمون براتون تنگ شده.از اینجا من و روشا میبوسیمت