روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

دخترم روزت مبارک

1391/6/29 23:22
نویسنده : مامان الهه
1,773 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم روزت مبارک

  

دیروز 28 شهریور ماه به همین مناسبت یه جشن کوچیک تو دخترونه ترین جای خونمون یعنی اتاق جیگر طلا گرفتیم .روشا جون برای دومین بار تو زندگیش این روز رو تجربه کرد.

اینم چند تا عکس یادگاری از روز دختر سال 91:

 

تو عکس آخر روشا جونم داره به این فکر میکنه که چه جوری کیک رو نوش جان کنه.

برای دیدن کیک خوردن روشا گلی و کادوها به ادامه مطلب برید.

 

خوب با هم عکسای کیک خوردن روشای نازم رو میبینیم.

اول با راحتی تمام در حالی که خودش رو به کوچه علی چپ میزنه تزئینات روی میز رو که گل خشکه برمیداره:

در مرحله ی بعدی یه ناخنک کوچولوووووووووو:

بعد کیک تو دهنش مزه میکنه و کار از انگشت میگذره و به دست میرسه:

یه کف دست خامه رو تو دهن کوچیکش میذاره:

در آخرم شروع میکنه به قدم زدن و پشتش و به کیک می کنه ..............انگار نه انگار:

نوش جونت خوشمزه

حالا بریم سراغ کادوها.من و بابا مهدی این هدیه های ناقابل رو گرفتیم  صرفا جهت اینکه این روز به یاد روشا جونیمون بودیم.

این ها هم کادو های مامان جونی روشاکه همیشه با مناسبت و بی مناسبت واسه مغز بادومش کادو میگیره:

مبارکت باشه دختر چشم سیاه زیبا روی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ساینا
30 شهریور 91 9:27
روزت مبارک عزیزم.
برات همیشه آروزی بهترین ها رو دارم.
دست همگی درد نکنه.
قلبون اون کیک خوردنت بشم من خوردنی خاله. به روی خودت نیاری بهتره. ببین چطوری پشتشو کرده به کیک
می بوسمت عزیزم.


مرسی خاله نرگس.شما لطلف دارین.
جاتون خالی خیلی چسبید.ایشالا بیایید پیشمون تا با ساینا کیک خورون مفصلی راه بندازیم.
بوس واسه دوستم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 شهریور 91 11:49
مبارک مبارک روز روشا خانم مبارک

خانمی کادوهای قشنگت هم مبارکت باشه
دست همگی درد نکنه

کیکش هم که عالیه و معلومه خوشمزه است



ممنون.
جای شما خالی خوب بود.
مامان بهار
30 شهریور 91 12:08
راست میگی ها . روز دخترامون مبارک . بوس بوس بوس به همه دخترای نانازی .


مهسا
30 شهریور 91 12:32
سلام
روشا گلی این روز رو به تو دختر گل و دوست داشتنی تبریک می گم انشا ا..... سالیان سال در کنار مامان الهه جون و بابایی این روز رو جشن بگیرید
دست همگی درد نکنه چه کادوهای زیبایی
می بوسم روی ماهت رو روشا گلی بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام ممنون مهسا جون.من به یاد شما بودم و میخواستم تبریک بگم ولی طبق معمول اون عدد نامرد نمیاد.:مرسی از اینکه تو وبت هم روشا جون رو یاد کردی.خیلی خوشحالم کردی.
میبوسمت عزیزم
خاله نصیبه
30 شهریور 91 14:05
عزیزدلم روزت مبارک
قربون کیک خوردنت


مرسی خاله نصیبه.
خدا نکنه
مامان کیان
30 شهریور 91 23:28
به بهههههه چه دخملیییییی روزت مبارک دخمل کوچولو


ممنون مینا جون
مونا مامان امیرسام
31 شهریور 91 3:03
روشاااااا جوونم روزت مبارک


ممنونم
مونا مامان امیرسام
31 شهریور 91 3:08
خووش به حاال روشا جون بخاطر این همه کادویی که گرفته


lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:30
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)


چشم حتما میاییم.
فصل جدید مبارک
مامي نسيم( مامان ملودي )
1 مهر 91 8:44
آفرين همه چي علي بود در ضمن 29 شهريور ماهگرده تولدتم مبارك


مرسی که به یادم بودی خاله نسیم.
بوسسسسسسسسسسس
خاله نسیم
1 مهر 91 9:28

گلم دوباره میگم روزت مبارک وچه کادوهای خوشگلی مبارکت باشه
الهه جون حسودیم شد به این دخملت
اما چه خوب روز پسر نداریم
پس کادو بی کادو


ممنون خاله نسیم مهربون.
چرا حسودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به خاطر کادوهاش؟
شما هم مطمئنا بی مناسبت انقدر واسه شاخ شمشاد خرید میکنید که روز پسر گمه
خاله نسیم
1 مهر 91 9:38
الهه جون سلام یه سوال ازت پرسیده بودم مثل اینکه اون پست وندیدی اسم ومارک مداد رنگیهارو میخواستم اگه بگی ممنون میشم


سلام نسیم جون.جواب داده بودم انگار نیومده.مارکش فابر کاستله از مدادای عادی کلفت تره.قیمتشم 15 تومنه.
مامان محمدرضا
1 مهر 91 9:51
سلام به روی ماهت خاله جون . ببخشید دیر شد ولی روز دختر مبارک .به به چه مامان بابای خوبی داری .ببین چه کیک خوشملی واسه دخملمون گرفتن .

الهه جون دیگه به ما سر نمی زنی


سلام خاله سروره.ممنون از اینکه به یادم بودین.
خوبن ولی خدا کنه هی هرسال اسم جشن بگیرن.
راحله
1 مهر 91 19:57
سلامممممم خوشگل من این لباس چقدر بهت میاد خاله برات دعا میکنم همیشه روزای زندگیت پر از شادی باشه میبوسمت خوشگل خانم


سلاممممممممممم.مرسی راحله جون لطف داری .چشمات خوشگل میبینه.
مرسی از دعای قشنگت.
راستی اگه وبلاگ داری کاش آدرسش رو واسم میذاشتی بهت سر میزدم.
تازه با وب روشا جون آشنا شدی؟
مامان الهه
1 مهر 91 21:44
به به دست همه درد نکنه چه کادوهای خوشگلیییییییییی
خاله جون مبارکت باشه
به قول مامان بزرگم "مبارک و تندرستی بپوشی بری عروسی"


قابل زهرا جون رو نداره.
ممنون از محبتت
مامان آیدین
1 مهر 91 23:58
خانومی بخدا بوس برای نازترین دخترعزیزم روزت مبارک


ممنونم.بوس
نینا
2 مهر 91 1:20
آخ این تپل خانومو از طرف من بگیر یه ماچ آب دارش کنخودشم مثل اون کیکش شیرینه


مرسی نینا جون لطف داری عزیزم.ایشالا نی نی خودت.
بوس
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 13:30
چه جشن قشنگي مباركش باشه.
عذر منو بپذيرين كه با تاخير تبريك مي گم آخه نبودم

قشنگ میبینی.
ممنون عزیزم
اتنا مامان روشا
2 مهر 91 14:08
وای خوش به حالت روشا جونی چه قدر کادوهای خوشگل گرفتی . مبارکت باشه به خوشی همشو استفاده کنی


مرسی خاله آتنای عزیز
مهسا
2 مهر 91 22:52
مرسی مامانی روشا جون بوسسسسسسس


خواهش میکنم عزیز دلم.به خدا خیلی به فکرت هستم من هر کی میاد نظر میذاره تا به وبش سر نزنم نظرچون میگم ممکنه یادم بره و از دستم دلخور بشن.شما هم همیشه خوانندهی وب ما هستی منم میام ولی متاسفانه نمیتونم نظر بدم.
بوسسس
مهسا
3 مهر 91 14:08
قربون شما مرسی شما همیشه به من لطف دارید
آره نمی دونم مشکل از کجاست بعضی از دوستان هم همین مشکل رو دارن


خدا نکنه.شما هم جون محبت داری که وقت میذاری و نوشته های این حقیر رو میخونی و نظرای زیبا و به یاد موندنی میذاری.
ایشالا مشکل برطرف شه.بالاخره هر دیدی یه بازدیدی داره دیگه.منم دوست دارم تو وب خودت نظر بذارم.
عسل و غزل
4 مهر 91 19:54
دخمل نازم روزت مبارک.قربون اون چشای سیاهت و ابروهای پیوستت


ممنون خاله طیبه ی عزیز.
خدا نکنه.
مامان سانلی
5 مهر 91 11:19
روشا جونم روزت با تاخیر مبارک عسلم. شرمنده سفر بودم .دیر اومدم برای تبریک.
خیلی عسل شدی با این تیپ خوشگلت
یه تبریک گنده هم به الهه عزیزم که اینقدر با حوصله برای دخترش وقت میذاره


ممنونم خاله سمیه .دشمنت شرمنده.این چه حرفیه؟
مرسی.