روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

بازی ها و سر گرمی ها ( عروسک های انگشتی و دستی)

1391/7/11 23:27
نویسنده : مامان الهه
668 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک های انگشتی نمایشی ابزاری هستند برای شخصیت پردازی و اجرای نمایش . شما می توانید با استفاده از عروسک های نمایشی برای کودک خود داستان ها را بصورت نمایش اجرا کنید .

اینجا عکس این عروسک ها رو میذارم اگه خواستید تهیه کنید قیافشون تو ذهنتون باشه.

سایز عروسک ها برای انگشت بچه ها بزرگه و مناسب دست خودمونه.در واقع این ما والدین هستیم که نمایش را اجرا میکنیم.تو دست من ببینید:

روشا گلی منتظر مامان الهه برای شنیدن یه قصه ی جدید :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نوژاجونی
11 مهر 91 23:40
من یه چندوقتیه که میخوام برانوژابخرم ولی هربارچشمم به یه اسباب بازی دیگه میفته وفراموش میکنم .مرسی که باعث یاداوری شدی.


خواهش میکنم.
مونا مامان امیرسام
12 مهر 91 1:34
چه متفکراانه نگاهشون میکنه خوشگل خاانم.


چون فرداش کنکورشونو داشته.
مونا مامان امیرسام
12 مهر 91 1:35
مامانی اینها رو از کجا تهیه کردید.اسباب بازی فروشی نداشت؟


نه عزیزم اسباب فروشی نداشت من از کتاب فروشی گرفتم.
البته قابلتونو نداره.پیشکش
نسیم-مامان آرتین
12 مهر 91 9:51

الهه جون با دیدن این عروسکها یاد کارتون هادی هدی افتادم یادته

حتما میرم برا آرتینم میخرم X


آخی مگه میشه آدم یادش بره باهاشون بزرگ شدیم.
اینم قابل آرتین جون رو نداره.
بوسسسسسسسسسسس
مامي نسيم( مامان ملودي )
12 مهر 91 11:17
ملودي هم داره از اينا البته حيواناتش رو . عكس آخري روشا خيلي نازه .


مدلای مختلفش هست.
مرسی خاله نسیم.
بوسسسسسس
مامان ساینا
12 مهر 91 18:36
ممنون عزیزم. خیلی عالی بود.
روشا جونم معلومه کلی کیبف می کنه ها. قربونش برم.


خواهش میکنم.
بله خیلی خوشش میاد.
خاله ی نـــــــورا!
12 مهر 91 18:54
__**_**
_**___**
_**___**_______ __****
_**___**_______ **___****
_**__**_______* ___**___**
__**__*______*_ _**__***__**
___**__*____*__ **_____**__*
____**_**__**_* *________**
____**___**__**
___*___________ *
__*____________ _*
_*____0_____0__ __*
_*_______@_____ __*
_*_____________ __*
___*_____v_____ *
_____**_____**

ما برگشتیم دوباره، پیشمون بیاین


چشم حتما
مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 0:16
من خودمم خیلی اینا رو دوست دارم .اونایی که توی کل دست میره روهم دوست دارم وکلی پسرک با دیدن این نمایشها شاد میشه ومیخنده.

ممنون الهه جون برای مطلب مفیدت


باور کن خودمون بیشتر لذت میبریم.
خواهش میکنم سمانه جون.
ببوس گل پسرت رو
خاله عارفه
13 مهر 91 22:22
جونم روشا با انگشتی هاش!بوس بوس


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مهسا
13 مهر 91 23:01
سلام ای جانم روشا جون چه با دقت به عروسک ها نگاه می کنه عزیزم کاملا مشخصه که خیلی دوستشون داره
مامان الهه جون خسته نباشی انشاا... همیشه سلامت باشید و روشا جونم هیشه شاد و خندون باشه


ممنون عزیزم.بوسسسسسسسسسسس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 10:18
بازی زیبایی را معرفی کردید

ماشاء...... روشا جون توی این عکس ها خیلی زیبا افتاده و رنگ صورتی و این گل های کوچک رنگی توی موهای قشنگش خیلی بهش می آد

اسفند یادتون نره


ممنون مرضیه جون.چشمات قشنگ میبینه.
چشم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 14:06
دوست خوبم سلام
اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم )
دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم )
پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید
دوستتون دارم یک عالمه



خواهش میکنم.
چشم حتما میام پیشتون
مامان الهه
14 مهر 91 15:36
ممنون از یادآوری و آموزش خوبت خانم


خواهش میکنم عزیزم
سمان مامان آرشیدا
14 مهر 91 23:10
عزیزم. چقدر دوست داره روشا گلی.
چه ذوقی کرده.
آرشیدا بزرگتر شد منم براش میگیرم.


برای 2 دقیقه سرگرم بودن دوستشون داره.بیشتر نه.زودی باید از این شاخه به اون شاخه کنم.
انشاا...
سمان مامان آرشیدا
14 مهر 91 23:32
عجب پس اونم موقته!!!!ههههههه
مامان روشا جون جدی روشا هم بد شیر میخورد؟؟
من خیلی نگرانم. اون وقت شما چکارش کردی؟؟؟


وقتی میخوابید مدام شیرش میدادم.شبا جبران میکردم.
سمان مامان آرشیدا
15 مهر 91 0:13
ببخشید هی مزاحمت میشم.
من تو خواب شبش دو سه باری شیرش میدم ولی بیشتر از اون نمیتونم. خودمم باید بخوابم.
بیشتر بهش غذا میدادی تو روز؟


بله عزیزم تو روز بیشتر حریره و سوپ میدادم .خوب تو 6 ماهگی خیلیم برنامه ی غذاییشون تنوع نداره.شبا هم دو سه وعده با توجه به نیاز خودش بهش شیر میدادم.
مامان آندیا
16 مهر 91 10:43
قربونت برم ببین چجوری نگاشون میکنه آندیا هم این بازی رو خیلی دوس داره


خدا نکنه.
بوس واسه آندیا گلی.
مامان آرشیدا کوچولو
25 مهر 91 22:45
عزیز کوچولوی متفکر معلومه ا دسان و قه و مخصوصاسر کار گذاشتن مامانی لذت میبره ها
آرشیدا ماهی های دریاشو داره و خودش موقع نمایشش میشه پری دریایی


بله کل هدف روشا جون سر کار گذاشتن مامانشه.
آفرین به آرشیدا جونم.معلومه خوش سلیقه هم تشریف دارن.