روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

اولین تکونای نی نی

1389/12/28 19:58
نویسنده : مامان الهه
772 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان و بابا این ماه اتفاقای خوب زیاد بود.

 یکی از اونا در 14/12/89 بود که من به خاطر اولین بار احساس کردم نی نی خوشگلم تکون می خوره.

نی نی

 

(5 سال پیش تو همین روز بابا مهدی  اومد خواستگاری مامان ) .

خواستگاری

تو هفته 18 بارداری بودم . دکتر بهم گفته بود از هفته 20 به بعد تکونای شما رو احساس خواهم کرد ولی من از هفته 16 ام منتظر بودم و به قول خودم انگار همش توی دلم زندگی می کردم .تا بالاخره تو یه روز زمستونی احساس کردم قسمت پایین دلم مثل یه نبض ریز میزنه اصلا فکر نمی کردم تکونای بچه این شکلی باشه . اولش همش فکر می کردم عضلات شکمم ضعیفه و چون شما داری رشد می کنی داره به شکمم فشار میاد واسه همین اینطوری میزنه .به مامان جون این قضیه رو گفتم انقدر خندید که نگو .گفت همین تکونای بچه ست .وای انقدر واسم عجیب و دلنشین بود که تو طول روز همش منتظر اون ضربه ی خفیف بودم .ولی تقریبا تا آخرای هفته 20 ام 1 بار نهایتا 2 بار در روز احساس می کردم  اونم زمانی بود که نشسته بودم یا داشتم استراحت می کردم .موقعی که در حال راه رفتن یا کار کردن بودم اصلا چیزی متوجه نمی شدم  حتی اگر تکونی هم وجود داشت به خاطر کوچک بودن شما شدتش زیاد نبود .ولی واقعا با تکون خوردنت نگرانی های من کم شد و احساس مادر بودن رو بیشتر درک کردم .

ای عزیزترینم با تموم وجودت به مامان تلنگر بزن و این رو بدون تو هر ثانیه ی این با هم بودن من منتظر تکون خوردنت هستم .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آمنه
20 اردیبهشت 90 12:10
سلام نی نی جون اومدم بگم مامان الهه خیلی عاشقته خودت اینو متوجه شدی. یادمه مامان الهه تو دوران دانشگاه همیشه عکس نی نی های ناز رو به یاد بک گراند گوشی می کرد یه نی نی بود قاشق دستش بود به دیوار اتاقش زده بود. همش عشق نی نی یعنی شما کوچول موچولوی دوست داشتنی بود. دوستت دارم خاله جون