روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

آمدن بابایی اینا

1390/1/7 10:05
نویسنده : مامان الهه
735 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه شب بابایی اینا – عمه فاطی و عمه فائزه با آقای بیانی می خواستن بیان خونمون .من برای شام مرغ پخته بودم و مامان جون هم چلو خورشت کنگرکه زحمت کشید و اورد پایین . خجالت

بابایی اینا از دبی واسه بابا مهدی یه تی شرت و یه پیراهن – واسه من کیف و کفش و واسه ی شما لباس اورده بودنniniweblog.com

عیدی هم بابایی به بابا 50 تومن و به من 30 تومن دادنخجالت. تازه عمو همایون هم به 3 تامون عیدی داد .خندهقهقههبرای شما 20 تومن – به من 15 تومن و به بابا 10 تومن دادن . ( دست همگی درد نکنه ) . من که کلی واسه لباسا ذوق کردم همه کوچولو کوچولو و بانمک .

(الهی بگردم وقتی اونا رو تو تنت ببینم چه حالی میشم ؟البته حالا خرید سیسمونیت مونده تا حالا فقط 6 دست لباس داری .حالا قراره تو 7 ماهگی بریم خرید سیسمونی .niniweblog.com

مطمئن باش مامان جون هم کلی برات لباس و وسیله میگیره ).niniweblog.com

 

دیگه کلی از این جا و اون جا حرف زدیم . ما از این چند روزه و عید دیدنی ها و کردان گفتیم و اونام از سفرشون .خدا رو شکر به اونام  خوش گذشته بود و اذیت نشده بودن .

عمه فاطی اینا با آقای بیانی چند ساعت بعد اومدن . عمه جون هم زحمت کشیده بود واسه بابا تی شرت –واسه من بلوز و واسه ی شما یه کفش خیلی با نمک که روش عروسک خوک داره با یه جغجغه دندونی اوردن .(هورا هورا نی نی جونم دیگه 1 کفش هم داره ) .هوراقهقهه

همگی کلی ما رو شرمنده کردنخجالت  .انشاالله ما هم تو شادی ها شون جبران کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)