روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

خرید سرویس چوب

1390/2/10 21:14
نویسنده : مامان الهه
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز تو این ماه من و مامان جون و بابا مهدی رفتیم بازار مبل علی ( تو کرج ) واسه ی خرید تخت و کمد .niniweblog.comniniweblog.com

اونجا چیزی نپسندیدیم واسه ی همین رفتیم سمت بازار مبل یافت آباد .اونجا 2 طبقه از بازار مبل خلیج فارس و 1 طبقه از بازار مبل ایران مارکهای خوب و معروف تخت و کمده مثل ارژن – آپادانا –الیت –بالسا –و....حساب کن از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر داشتیم می گشتیم.niniweblog.comniniweblog.com

ساعت 1 بود که بعد از کلی نگاه کردن من  نه تنها چیزی  رو نپسندیدم بدتر گیج شده بودم و اصلا نمیدونستم کدوم بهتره .بالاخره رفتیم رستوران ونوس ( تو همون یافت آباد ) ناهار خوردیم تا یه خستگی هم گرفته باشیمniniweblog.com

یک خاطره ی جالب هم از اونجا دارمخندهلبخند.بعد از سفارش دادن غذا من و مامان جون رفتیم سوپ و ترشی برداریم قرار شد بابا هم سالاد برداره که اولا انقدر پرش کرده بود که جای یه ذرت هم خالی نداشت دوما به حدی سس ریخت روش که مثل ابشار می ریخت پایینniniweblog.com

گارسونه هم وایساده بود نگاه می کردمتفکر .فکر کنم تو دلش گفت اینا از کجا اومدن ؟سوالniniweblog.com

ولی نمی دونست بابا مهدی کلا دستش به کم نمیره و مامان الهه هم عاشق سسه فراوون تو سالاده .niniweblog.com

بعد از اینکه ناهار خوردیم مغازه های دور و بر پاساژها رو هم دیدیم .به قول معروف من که کلا هنگ کرده بودم . با اون چیزای شیکی که داخل دیده بودم مگه دورو بریها رو زیر نظر می گرفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامان جون و بابا مهدی هر دو از یه مدل که تو نمایندگی بالسا دیده بودیم خیلی خوششون اومده بود.دوباره کل پاساژ ایران و خلیج فارس رو دیدیم تا من به همون مدل رضایت دادم .تختش 3 کارست . نوزاد-نوجوان –میز کامپیوتر به همراه کمد و بوفه .کمد نوزادش 2 در بود ولی مامان جون اصرار کرد که 3 در نوجوانش رو بگیریم . قرار بر این شد که سرویس رو واسه ی  عصر دوشنبه 2 خرداد بیارن که شب تولد حضرت فاطمه ست و مناسبت خیلی خوبی داره .هورا

انشااله خودتم بعدا دوستش داشته باشی و به خوبی و خوشی ازش استفاده کنی .

دست مامان جون هم درد نکنه که کلی زحمت کشیده.

niniweblog.com

 

اینم عکس سرویس چوب دختر گلمون:

ولی کمدش این پایینیه که آینه هم داره .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بهار
30 خرداد 90 18:58
الهی بگردم ، مبارکت باشه عزیزم
مامان آریان
6 تیر 90 2:05
به سلامتی استفادش کنید.مبارک دختر خوشکلمون باشه