روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

واکسن کزاز

1390/2/26 15:30
نویسنده : مامان الهه
756 بازدید
اشتراک گذاری

روز 25 اردیبهشت من تصمیم گرفتم به پیشنهاد خانم دکتر واکسن کزازم رو بزنم . صبح رفتیم درمانگاه     

گفتن باید برید مطب خصوصی .

رفتیم اونجا گفتن ما فقط هپاتیت رو میزنیم .

آخر بعد از کلی پرس و جو رفتیم درمانگاه دکتر شاهرخی و این واکسن و زدم .اونجا که بودیم دیدم چند تا مامان با نی نی هاشون میان و تو سالن انتظار می شینن . با یکیشون که صحبت کردم گفت 3 هفته یکشنبه یا سه شنبه میایم کلاس ماساژ بچه ها . خیلی مشتاق شدم ببینم چطوریی واسه همین هزینه کلاس رو دادم و تو اون جلسه شرکت کردم .خیلی جالب بود ماساژ دست , پا ,  شکم نی نی که هر کدومش به یه چیزی کمک میکنه . مثلا ماساژ پا به اینکه نی نی زودتر راه بره و بهتر وایسه کمک میکنه . بعد از کلاس با مدرسش صحبت کردم قرار شد از 22/3 که سری بعدی شروع میشه منم برم .

وای نمیدونی چه حس خوبی به آدم میده . انقدر نی نی ها آروم میشدن که نگو .

حالا بعدا رو خودت انجام میدم میفهمی چی میگم .

 

جیگر طلای من , بهترین چیزها را نه میتوان دید, نه شنید  ونه میتوان لمس کرد ولی میتوان در قلب احساس کرد .من شما را در قلبم احساس کردم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)