روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

دیدن سیسمونی

1390/3/7 10:57
نویسنده : مامان الهه
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چیده شدن اتاق خوابت , یه روز رفتم آرایشگاه و موهام رو کوتاه کردم .

 این  مدل خیلی بهم میومد و بابا هم دوستش داره .

 فرداش بابایی , مامانی  و خاله رشیده ( خاله بابا) اومدن خونمون و وسایل شما رو دیدن . کلی هم برای وسایل ذوق کردن .خاله جون زخمت کشیده بودند و برای شما یه بلوز دکمه دار و واسه من یه چراغ تزیینی به خاطر روز مادر اوردند .

مامان جون واسه ی شام ماکارونی و سوپ درست کرده بود که خیلی خوشمزه شده بود و همه خوششون اومده بود .

بعد از شام خاله راجع به مارک mamalove  پرسید و خیلی تاکید کرد که با فاطمه جون (همون  دختر خاله بابا مهدی که گفتم بارداره ) صحبت کنم که اونا هم از این مدل و مارک بگیرن .

روز بعد عمه فاطی اینا اومدن که زحمت کشیدند و یه حلقه گل مصنوعی با 2 جفت جوراب واست اوردن . عمه فاطی انقدر از دیدن وسایلت خوشحال شده بود که نگو و نپرس .

 

آخه میدونی عمه فاطی خیلی نی نی دختر deborah.mihanblog.com

دوست داره و شما واسش عزیزی

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس حلقه گل که عروسکت رو گداشتم داخلش و تو بوفه است .

اون روز ناهار بابا مهدی جوجه کباب و مامان جون دلمه برگ درست کرده بود .هردو شون فوق العاده خوشمزه شده بود .

بعد از ظهر هم همگی رفتن خونشون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)