روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

بازگشت مامانی جون

1391/2/12 22:56
نویسنده : مامان الهه
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم یکشنبه 10 اردیبهشت مامانی جون از مکه برگشتن. ما سه تا به همراه خاله فاطی رفتیم فرودگاه بای استقبالشون .

 اینم عکسای فرودگاه:

 

فرداش خودمونیا دور هم جمع شدیم و تا دلت بخواد شما شیرین کاری  کردی و نقل مجلسمون شده بودی.

اون شب به خاطر اولین بار روی لبهای نازو دوست داشتنیت رژ لب رو تجربه کردی که خانم دایی واست زد و من با سرعت برق بعد از عکسها پاکش کردم  که نوش جان نکنی.

راستی این پیراهنی که تنته همونیه که خاله عفت زحمت کشیده بود برات اورده بود.

تو این عکس مثلا خوابت می اومد .گذاشتمت رو پاهام که هم بخوابی هم لباس راحت تنت کنم ولی تو رو خدا ببین چه جوری به دوربین خیره شدی؟؟؟؟؟اصلا دوربین رو ول کن پاهاتو ببین!!!!!!!!

 

الهی قربون اون نگاههای مهربون بشم.نگاهاتم خوردنییییییییییییییه خوشمزه ی دوست داشتنی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
22 اردیبهشت 91 1:28
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر زدی . منم شما رو لینک میکنم به امید اینکه دوستای خوبی واسه هم بشیم.
روشا خانم خیلی بامزه ای خاله دلم ضعف رفت واست

مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 8:09
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد روزت مبارک
مامان آتین
23 اردیبهشت 91 15:22
سلام عزیزم ممنون منم لینکت کردم دخملی خوشگله رو ببوس از طرف من گلم