روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روز معلم مبارک باد

1391/2/12 11:18
نویسنده : مامان الهه
822 بازدید
اشتراک گذاری

به مناسبت ١٢ اردیبهشت ماه (روز معلم) :

دیروز میگفتم:

مشقهایم را خط بزن ... مرا مزن

روی تخته خط بکش ... گوشم را مکش

مهر را در دلم جاری بکن ... جریمه مکن

هر چه تکلیف میخواهی بگیر ... امتحان سخت مگیر

اما کنون ..

مرا بزن ... گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر
مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 2:14
عزیزم ماشاالله دخملی ماهی داری .... قربونت برم منم لینکتون کردم به جمع دوستانه ما خوش اومدین


ممنونم لطف دای*
مامان پریسا
22 اردیبهشت 91 11:45
روز مادر و تولد حضرت فاطمه مبارک باشه.
ممنون از حضور زیباتون.



http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg


خصوصی


مامان اندیا
23 اردیبهشت 91 0:45
سلام مامان خانم اگه اجازه بدین لینکتون کنم . روزتون گلباران


با افتخار لینک شدید
مامان الهه
23 اردیبهشت 91 10:21
سلام ممنون که به ما سر زدید خیییییییلی دخترتون نمکیه و نازززززززززززززه هزار ماشااله با این همه موووووووووو ماشااله چهل گیسه ها شما هم با افتخار لینک شدی مامان الهه جوووووووووووون
الهه مامان یسنا
23 اردیبهشت 91 11:35
سلاک گلم روزت مبارک باشه مادر نمونه
مامان الهه
23 اردیبهشت 91 12:11
گویند مرا چو زاد مادر پستان به دهان گرفتن آموخت شبها بر گاهواره من بیدار نشست و خفتن آموخت دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوه راه رفتن آموخت یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت لبخند نهاد بر لب من بر غنچه گل شکفتن آموخت پس هستن من ز هستن اوست تا هستم و هست دارمش دوست روزت مبارک
مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 12:37
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر . . . @};
مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 12:42
سلام دوست عزیزم ممنون که به ما سرزدید از اشنائی با شما خیلی خوشحالم. هزار ماشااله دختر نازی داری .با کمال میل لینک شدی عزیز.
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:47
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .