روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

ششمین سالگرد عقد

1391/2/14 23:30
نویسنده : مامان الهه
4,619 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نازنین دخترم , 14 اردیبهشت 91 ششمین سالگرد عقد من و بابا مهدی بود.این روز امسال به خاطر وجودت برای ما یه رنگ و بوی دیگه ای داشت.بودن در کنار روشای نازم بهترین هدیه ای بود که بابا مهدی به من داد.پس این چند خط رو تقدیم به همسر عزیزم می کنم:  

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

 

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن

 

!

و چه اندازه شیرین است امروز

 

روز تو

 

 

روزی که تو آغاز شدی.

 

 مهدی جان بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توستو قشنگ ترین روزم روز پیوند با تو
سالگرد عقدمون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 1:23
سالگرد عقدتون مبارک.همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید.


مرسی عزیزم
نسيم-مامان آرتين
24 اردیبهشت 91 9:24
سلام مامان الهه جون منم لينكتون كردم
راستي 1چيز جالب 15 ارديبهشت 7امين سالگرد عقد ماهم بود
راستي دختر خوشگل وماهي دارينخدا حفظش كنه


مرسی عزیزم. چشمای خوشگل شماخوشگل مییبینه.خدا آرتین جونمم براتون نگه داره.
مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 17:46
دوست گلم آرینا استخر بادی رو خیلی دوسش داره و ازش دل نمی کنه.ما هم خیلی دوستون داریم.می بوسمتون.


آخی خیلی جالب بود من ازش خوشم امد.
سارا
25 اردیبهشت 91 0:52
عزیزم خوبی روشا جون خوبه

ما یه بار موهای عسل و کوتاه کردیم اگه شما هم یه بار کوتاه کنین موهاش ردیف میشه عزیزم.


سارا جون من تا حالا سه بار پشت موهاو یک بار جلوی موهاش رو کوتاه کردم .
الهه مامان یسنا
25 اردیبهشت 91 1:17
سلام عزیزم. سالگرد یکی شدنتون مبارک!!
گلم مجله شهرزاد یه ماهنامه کودکیاری تخصصیه که تازگیها شده دو هفته نامه. یکی برای بارداری و نوزادی و یکی دیگه ویژه دو سال به بالاست. تقریبا میشه گفت از همه جا و همه چیز مطلب داره. از تغذیه و سلامت و بیماریها و پیشگیری تا روشهای رفتار با کودک و دنیای بازی بچه ها . حتی در مورد خرید لباس و کفش و اسباب بازی خیلی پیشنهادهای جالبی داره که به درد بخور هستن. پیشنهاد میکنم که یه بار بخری شما باید ویژه بارداری و نوزادان رو که اول هر ماه منتشر میشه بخری

مرسی از توضییحاتت عزیزم
مامان گیسو جون
25 اردیبهشت 91 1:37
سلامممممممم عزیز دلم خوبی ؟ مبارک باشه گلم الهی همیشه خوشبخت باشین روزت هم مبارک عزیز دلم بوسسسسسس نظراتم رو دونه دونه می خونم سر می زنم تایید می کنم احتمالاً هنوز به اسم شما نرسیده بودم
مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 5:14
عزیزم سلام مامان الهه تبریک میگم ششمین سالگرد عقدتون رو انشاالله که شصتمین سالگرد عقدتون رو با هم تجربه کنید ...... دختری گلمو ببوس


ممنون مژگان جون
مهسا
25 اردیبهشت 91 10:24
سلام مامان الهه جون روز زن رو بهتون تبریک می گم انشا ا.... همیشه سلامت باشید وسایتون روی سر دختر گلتون روشا جون باشه قربون این گل دختر برم من با افتخار لینکتون کردم بوسسسسس
مهسا
25 اردیبهشت 91 10:25
راستی یادم رفت ببخشید سالگرد عقدتون مبارک انشاا.... همیشه در کنار هم شاد باشید


ممننونم عزیزم
مامان محمدرضا
25 اردیبهشت 91 12:06
جدی می گی؟ نه این فعلا که جیغهاش از گرسنگی بود . حالا شیرم رو با شیشه بهش می دم آرومه آرومه
مامان الهه
25 اردیبهشت 91 12:59
مبارک باشه عزیزم انشااله سالهای سال عشقتون پابرحا باشه و سایتون بالای سر روشا جون باشه هرچی زودتر گوشهاش رو سوراخ کنید بهتره چون بزرگتر که بشه و عقلش بیشتر برسه نمیذاره و سخت تر میشه برای روشا تپل مپل دوست داشتنی
سمانه
25 اردیبهشت 91 14:39
سلام.
منم شما رو لینکتون کردم. مرسی که به ما سرمیزنید.
سالگرد عقدتون هم مبارک.
روشای عزیز رو ببوسید.


واسه آرشیدا جون
مامان محمد مانی
25 اردیبهشت 91 15:35
سلام گلم
سالگرد عقدتون مبارک انشالله همیشه خوشبخت باشید.
بله این گل پسر ما سوم شد.


ممنون از لطفت.
سوم شدن محمد مانی جونم مبارکهههههههههههه
عسل و غزل
25 اردیبهشت 91 20:20
سلام الهه جون ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم
عسل و غزل
25 اردیبهشت 91 20:24
چه دخملی با نمکی
چه ابروهای خوشگلی هم داره
ایشالا زیر سایه ی مامانی و بابایی صد ساله بشه


مرسی عزیزم.خوشگل می بینی.
خاله نصیبه
25 اردیبهشت 91 22:12
الهه جونم همیشه خوشبخت باشید امیدوارم سالیان سال کنار همسر مهربانت و دختر گل و ملوست زندگی شیرینی داشته باشید.


ممنون دوست عزیزم
مامانی درسا
26 اردیبهشت 91 1:33
ممنون از راهنماییت ..... آره عزیزم بهش آب داده بودم ...... فک کنم اشتباهم ....دادن آب میوه بود بعدش هم هر کاری کردم خودش خوابید .....آخه درسا از کوچکی خودش میخوابه و عادت به چیزی نداره ...... خیلی باهاش بازی کردم اما بازم خوابید ..... قربونت برم مرسی عزیزم ....دخترمو ببوس
روشا
26 اردیبهشت 91 16:24
این دست گل تقیم به شما واسه سالروز پیوندتون الهییییی هزارسال با دخمل طلاتون در کنار هم شاد باشین واسه عکسا حتما سرعتت پایین یوده دوست جونم
مامان محمد مانی
26 اردیبهشت 91 23:37
اختیار داری خاله جون فضول چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما جیگری


مامان اندیا
27 اردیبهشت 91 14:27
تبریک میگم سالگرد ازدواج تون انشالله سالهای سال با هم خوشبخت زندگی کنین و سایتون همیشه بالای سر روشا جون باشه


ممنونم عزیزم
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 15:12
ممنون که قدم رنجه کردید و به وبمون اومدید و با پیام تبریکتون روز تولد رادین رو براش جاودانه کردید مطمئنا زمانی که رادین بزرگ خواهد شد به داشتن خاله های مهربونی چون شما افتخار واهد کرد عزیزم خیلی هم خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم و به جمع دوستان گلمون یه فرشته هم اظافه بشه از روی دخمل ماهت ببوس
مامان آتین
28 اردیبهشت 91 1:41
ششمین سالگرد عقدتون مباااااارک گلممممممم
همیشه در کنار هم خوش باشید
ما آپیم عزیزم


حتما بهتون سر میزنیم
مامانی درسا
29 اردیبهشت 91 1:29
اومدم روی ماه دختریم رو دیدم و رفتم


مرسی خاله جون
مامان پریسا
30 اردیبهشت 91 10:12
مبارک باشه. ایشالله سایتون تا 120 سال بالای سر روشا جون باشه.
مامان آرینا موفرفری
31 اردیبهشت 91 0:48
عزیزم خصوصی.
مامان آرینا موفرفری
31 اردیبهشت 91 1:50
عزیزم برات رمز فرستادم.


مرسی خانومی
مامان محمدرضا
31 اردیبهشت 91 19:10
مرسی خاله جونم . روشا جون چطوره؟


خدا رو شکر خوبه.