روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

اتاق جدید روشا جون

1391/3/21 5:04
نویسنده : مامان الهه
1,549 بازدید
اشتراک گذاری

تو این پست می خوام به قولی که به دوستای گلم دادم عمل کنم و عکسای اتاق  جدید روشا جون رو بذارم.

البته به جز اتاقش از وسایلشم عکس گرفتم چون عکسای سیسمونی رو با موبایل گرفته بودم و خیلی کیفیت بالایی نداشتن.

روشا جون مامان الهه با این کار میخواسته اتاقت رو قبل از یک سالگی بهت نشون بده تا بدونی معصومانه ترین لحظه های زندگیت رو کجا سپری می کردی .

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 خرداد 91 8:31
همه چي زيبا و عالي . دست مامان و باباي مهربونت درد نكنه عزيزم


واسه ملودی جونم
مامان محمدرضا
21 خرداد 91 9:17
عزیزم رمز توی خصوصی می ذارم واست
امروز میرم دکتر خبرش رو میدم بهت


منتظر خبرت هسستم.واسه محمد رضا جونم
مامانی درسا
21 خرداد 91 10:29
خیلی خوشگلن ..... همه چی زیباس ..... انشاالله تمام دوران کودکیش رو به سلامتی و خوشی طی کنه عزیزم ...... یه بوس گنده


مرسی عزیزم خوشگل می بینی.:واسه درسای نازم
خاله نصیبه
21 خرداد 91 11:43
عزیزدلم مبارکت باشه.وسایلتم مثل خودت خوشگله.دست مامان الهه خوب و مهربون وباسلیقه درد نکنه.


مرسی خاله جون
zahra
21 خرداد 91 13:13
سلام مامان روشا جونی.خیلی اتاقش با سلیقه و قشنگه مثل خودش خوشکله ماشا الله.یک سوال دارشتم ازتون دختر من دو ماهست از کولیک رنج میبره همه چیزو امتحان کردم فایده ای نداره می خواستم راهنماییم کنید.ممنون


زهرا جونم آدرس وبلاگت رو واسم نذاشتی.همین جا بهت بگم می خونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مرجان
21 خرداد 91 13:23
وای چه اتاق قشنگی داره خاله مثه خودته.اشا.. بیام از نزدیک هم خودتو هم اتاقتو ببینم جیگر طلا


مرسسی خاله جون خوشگل میبینی.آره حتما برنامه ریزی کنید بیایید پیشمون.دخترم دیگه داره یک سالش میشه.
فرشته مامانی
21 خرداد 91 14:14
سلام خیلی از روشا جون خوشم اومده میتونم لینک شم؟
zahra
21 خرداد 91 14:49
هنوز وبلاگ ندارم .ایمیلمو براتون میفرستم.همینجا هم اگه زحمت بکشین میخونم.خدا خیرتون بده دارم کم میارم


ببین زهرا جون این حالت تو بعضیا 3 ماه بعضیا 6 ماه و بعضی دیگه 9 ماه طول می کشه پس دلت رو دریا کن و زندگی با دخترت رو به قشنگ ترین شیوه ادامه بده.یه قطره به اسم این فکول وجود دار. یک ربع قبل از شیرت با مشورت پزشکش چند قطره بهش بده.اگه شیر خودت رو بدی که معمولا بین 2 تا 2 ساعت و نیم باید بهش شیر بدی.تایمش دستت میاد.
این طور بچه ها معمولا با صدای موتور ماشین و یا جارو برقی اروم میشن وقتی دیگه خیلی بی تاب شدی ببرید دورش بدین.
ضمنا وقتی کولیکش شروع میشه خودت کمتر بقلش کن یا پدر یامامانت بالاخره یکی هست دیگه که بچه رو بقل کنه چون بوی شیر بهش میخوره از شدت دل درد نمیتونه شیر بخوره بدتر گریه میکنه.
بازم اگه چیزی به ذهنم اومد برات می نویسم.ولی فقط آرامش آرامش آرامش والدین میتونه مفید باشه.
مامان کیان
21 خرداد 91 16:17
چه اتاق خوشملی آدم دلش میخواد توش بخوابه


تشریف بیارید خاله جون در خدمتیم.یه کلبه درویشیه نمیذاریم بهتون بد بگذره.
مامان سونیا
21 خرداد 91 16:50
ای جونم به این خوشگل خانم که اتاقشم مثل خودش خوشگله و مامانشم با سلیقه است


مرسی عزیزم نظر لطفته.واسه سونیای نازنینم
مامان اندیا
21 خرداد 91 18:14
وای عزیزم اتاقت خیلی خوشگله دست مامان خانم با سلیقت درد نکنه فدات بشم عروسک خاله بوسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم خوشگل میبینی.
خدا نکنه خاله جونی
مامان محمدرضا
21 خرداد 91 19:31
سلام مامانی .
آره دکتر گفت کولیکه
حالا چیکار باید بکنم؟


تو نظرات وبلاگ خودت میذارم سروره جون
zahra
21 خرداد 91 23:28
خیلی ممنون عزیز دلم.من هدی هستم اسم جوجم زهراست.نمی دونی چقدر سختی کشیدم هفت ماهه بدنیا اومد.سی هفته.بیست روز بیمارستان بودم.ولی آدم صبور و شادی هستم.همش میگم حتما حکمتی بوده.توکلم به خداست.خودم خونه تنها ازش مراقبت میکنم شوهرم دیر میاد.فقط دلم برای دل دردش از آمپولایی که بهش زدن بیشتر می سوزه برا همین مزاحم شما شدم.وبلاگتون خیلی شادو دل زندست ان شا الله همیشه همین طور باشید.التماس دعا


محتاجیم به دعا هدی جون.هر وقت دوست داشتی بیا پیشمون خوشحال میشیم از نظرای خوبت استفاده کنیم.راجع به زهرا جونم ناراحت شدم.بچه هفت ماهه ؟دکترا چی می گن؟؟؟؟؟؟؟؟غذا هم که میخوره دل درد داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمدرضا
22 خرداد 91 10:59
مرسی عزیزم .
راهنماییهات واقعا مفیده


انشاالله که همین طور باشه
zahra
22 خرداد 91 11:02
خدارو شکر حالش خوبه فقط وزنش کم بود یک و پانصد.الان 57 روزست وزنش دو و هشتصد شده.اولش با سوند شیرمو می دوشیدم بهش می دادم بعدشم با سرنگ .دو هفتست که با تلاش هاییی که کردم خودش داره می خوره.از بیست روزگی نفخش شروع شد .شیر می خوره بعد مدتی دل درداش شروع می شه.عصر و شبا بدتره دکترش گفت کولیکه ولی به دارو اعتقاد نداره فقط شیر مادر.تا الان که شیر خودمو خورده خداروشکر شبا بیداره روزاهم هر دوساعت شیر می خواد کلا در شبانه روز خواب ندارم .بازم خدارو شکر می کنم که سالمه .حاملگیم مشکلی نداشتم یک دفعه دهانه رحمم باز شد طبیعی زایمان کردم.الکی الکی.ببخشید سرتونو بدرد آوردم خدا هوامونو داره مشکلی نیست همه مشکلات تموم میشه.


وای خدای من چقدر کوچولو بوده.زودتر از موعد زایمان کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببین من فقطط شیر خودم رو به روشا میدادم ولی با مشورت دکترش می خوای شیر خشکم بهش بده.چون میتونست تو 2 ماه بهتر از اینم وزن بگیره.
خاله نسيم
22 خرداد 91 11:48
گلم مباركت باشه دست ماماني درد نكنه چه وسايل خوشگلي وباچه سليقه خوشگلي هم چيده شد


چشمات خوشگل میبنه نسیم جون
مامان آتین
22 خرداد 91 14:39
به به چه اتاق ناااازی . واقعا" سلیقه ات آفریننننن داره الهه جون
بوس به روی ماه جفتتون


ممنون از لطفت.اصلش رو که مامانی جون روشا جون زحمت کشیدن.
ثمین
22 خرداد 91 15:19
چقدر زحمت کشیدین!
ایول! خیلی خوشکل بود.


ممنون عزیزم
zahra
22 خرداد 91 19:25
سلام مامان روشا جونی.یک سوال داشتم.چون شما تجربه دارین.دوروزه زهرا هر یک ساعت شیر می خواد ولی ده دقیقه بیشتر نمیخوره.این طبیعیه؟آخه قبلا هر دو ساعت و شبا هر سه ساعت می خورد حدود بیست الی نیم ساعت.روشا جون تو دو ماهگی چند دقیقه شیر می خورد؟


وای هدی جون من فکر می کردم زهرا جون هفت ماهشه تازه فهمیدم که هفت ماهه به دنیا اومده.ببین اون موقعا فکر کنم نیم ساعت 45 دقیقه ای میشد تقریبا هر 2 یا 2.5 ساعت می خوردولی بچه ها با هم فرق می کنن شیر مادرا با هم فرق می کنه. یه کم ببیشتر به خودت برس.بعدشم شیر مادر بنا به تقاضای بچه است به مرور فکش قوتش بیشتر میشه تایم کمتری می خوره.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 23:33
ای جونننننن قربون اون دخمل ناز شما برم
ممنون.برای خالم و نینیش هردو دعا کنین...


خدا نکنه خاله جون.
باشه عزیزم انشااله که چیزی نیست
خاله نسيم
23 خرداد 91 9:52
الهه جون دست رو دلم گذاشتي درمورد تولد الان 1ماهي ميشه كه مدام به اين قضيه فكر ميكنم دوست داريم جشن مفصل بگيريم حدودا150نفر ميشه كه خرجش سربه فلك ميزنه(شام-اركستر-....)-يكم مفصل بعداز ظهر خانمها تقريبا 70-80نفر ميشيم-خيلي خصوصي هم 20نفريم بابا رضاهم ميگه رو اون حساب نكنم چون بودجه بي بودجه شما چيكارميخواهيد بكنيد بگو شايدماهم بتونيم 1جشن خوب بگيريم
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 10:30
چه سیسمونی خوشگلی.خیلی باسلیقه بود.من عاشق رنگ سبز برای اتاق هستم.اتاق خواب خودمم سبزه


آره سبز خیلی آرامش میده.ممنونم که بهمون سر زدی.
مامان الهه
23 خرداد 91 13:47
خسته نباشی مامان الهه
آفرین به این همه سلیقه
خوش به حال روشا جون چه کیفی میکنه تو این اتاق


امیدوارم عزیزامون از همه ی کارهایی که براشون می کنیم لذت ببرن و باعث خوششیشون بشه


مامان محمدرضا
23 خرداد 91 18:57
لطف داری خانومی
آسمونی
24 خرداد 91 2:55
عزیزممممم
اتاقشو تو وبلاگ سیسمونی چند روز پیش دیدم
خیلی قشنگه مبارکش باشه
آفرین به مامان خوش سلیقه اش


مرسی عزیزم نظر لطقته .شما خوشگل می بینی.
مامان یسنا
24 خرداد 91 3:07
دست مامان الهه درد نکنه


مرسی ولی واقعا دست مامانی جون روشا درد نکنه که چیزای خوشگل براش خریده.
مهسا
24 خرداد 91 13:07
سلام الهه جون
واقعا اتاق روشا جون خیلی قشنگه دست مامان هنر مند روشا جون درد نکنه روشا قدر مامان وبابای مهربونت رو بدون خوشگل خاله بوسسسسسسسسس


مرسی خانومی
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 14:14
به به چه اتاق خوشملی دست مامان و بابا درد نکنه که برا پرنسس خانوم اتاق خوشتل درست کردند ایشاالله به سلامتی از همه ی وسایلت استفاده بکنی جیگر طلا


خیلی ممنون.خوشگل میبینی
♥ مامان آینده ♥
27 خرداد 91 11:40
وااااااااااای چه اتاق نازی داری روشا.....!!!!

معلومه مامان الهه یه خانوم با سلیقه اس!!!

همه چیز اتاق قشنگه...!

سرویس خواب و کمدت...!عروسکا...!لباسات!!همه چیز..............!!!!!!


الهی عزیزم.لطف داری چشمای خوشگل شما قشنگ میبینه.
مامان الینا
27 خرداد 91 13:58
سلام الهه جان.مرسی عزیزم واسم پیغام گذاشتی؛دختر قشنگت خیلی خیلی نازه.خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
مامان ساینا
31 خرداد 91 19:21
چه اتاق قشنگی. چقدر با سلیقه ای الهه جون.


مرسی عزیزم لطف داری چشمات قشنگ میبینه
آتنا مامان روشا
6 تیر 91 15:03
سلام هه چی عالی و دقیقاً سرویس چوبیش شبیه دختره منه انشا الله کارهای ادیت وسایل روشا هم تموم بشه میخوام عکسهاشو بزارم

چه جالب ایشالا هردوتا شون به سلامتی از همه ی وسایلشون استفاده کنن.

خاله نازي
30 تیر 91 5:43
khale che mamane basaligheie dari tooooooooooooooo


خب تابلو شد فامیل خودمیییییییییییی