روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

9 تا 10 ماهگی دختر گلم در قالب تصویر

1391/3/24 2:08
نویسنده : مامان الهه
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

 اینجا خونه دایی جون مامان الهه است رفته بودیم عید دیدنی.

ای بابا این دیگه چیه دادن دست من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آهان حتما یه خوراکی خوشمزه ست.بذار ببینم... 

 

 

تو رو خدا ببین هر چی دارم نگاه مامان و بابام می کنم انگار نه انگار .

مامانم که فقط  ازم عکس بگیره. بابامم که داره تخمه می خوره.

خب یکی بگه اگه به به چرا توش چراغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای خدا جونم حواسشون بههم بوده توپم واسم اوردن.هورااااااااااااااااا

 

 

اینجا خونه خودمونه .تازه از حموم اومدم . مامانم  که چی بگم واله . انگار مامانی جونم فقط بهش یاد داده  هی عکس بگیره.

مامان صبر کن بشینم همه دارن منو نگاه می کنن.

خودمونیم ها  منم خیلی از دوربین خوشم میاد بببینید چشمام چطوری از دیدنش برق میزنه...

تو این عکسم ببینید واسه دوربین چطوری نشستم و ژست گرفتم!!!!!!!!!!!

نمیدونم اونجا چه خبره؟؟؟؟ نکنه میخوان باهام مصاحبه کنن

 

 

ادامه مطلب

 

نه مصاحبه ای در کار نبود. مامانی جونم از بیرون اومد و چون در خونمون باز بود من دیدم و انقدر گریه کردم که مامانم مجبور شد ببرم بالا

اینجا طبقه بالا خونه مامانی جونمه

آخ جون روروئک عزیزممممممممممم.خیلی دوست خوبیه می گید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون :

کمکم می کنه همه جای خونه برم.

هر کی بخواد خوراکی بخوره و بهم نده دستگیر کنم.

تمام چیزای رو میندازم پایین با اینکه اونامی شکنن ولی من هیچیم نمیشه.

به جای پستونک می تونم دونه دونه اسباب بازیهاشو بکنم دهنم واین خودش یعنی این همه به به.

.

.

.

دیگه خودتون برید فکر کنید.انگار من کاشف روروئکم.

اینجا دارم میریم خرید البته با لباس تو خونه.چون اجازه ندادم مامانم بلوزم رو عوض کنه و موهام رو شونه کنه.مامانمم مجبور شد شلوار پام کنه  و دستمال سر برام ببنده.

به نظرتون تیپم بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلتون میاد بگید بد تیپ؟؟؟؟؟؟ببینید چقدر خوشگل دارم نگاه می کنم؟

 

اینجا تو تخت پارکم ایستادم

فردای اون شبیه که واسه اولین بار وایسادم یعنی ١٧ اردیبهشته

وای که چقدر کیف میده تازه ببینید یه دستی وایسادم

میدونید دارم به چی فکر می کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به اینکه وقتی نشستم گل فرشمون بزرگه وقتی وایمیستم کوچیک میشه.

بذارید برم از  مامانم بپرسم چرا اینطوری میشه؟

پس فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامانی درسا
24 خرداد 91 2:05
قربون شما دختر نازم برم ها ..... ببخش مامانو که جکار کنیم شماها اینقده نازین و عسل که ما مجبوریم گاهی یه خرده اذیتتون کنیم و هی ازتون عکس بگیریم ...... وروجک خاله خوش تیپی جه با لباس خونه چه لباس بیرون ..... میدونی خاله عاشق او خنده هاتم همش بخند عزیزم .... شاد باشی و سالم


مرسی خاله بابت تیپم. آخه مامانم هی میگه روشازشته باید گل سر بزی.روشا بده باید لباساتو عوض کنم بعد ددر.
خاله جون اینا رو میذاررم رو لپت چون خیلی خوشحالم کردی: چند تاشم بده به درسا جون
آسمونی
24 خرداد 91 2:51
آآآآاخی چه دخملی چه چیزی
خوبه وقت میکنی اینقدر اینجا وقتت رو بذاری مامانی
از خواب شبتم که میزنی

آخه معمولا دیدم این موقعها بیداری
ایشالا روشا جونم قدر مامان خوبشو بدونه
ممنون اومدی


آره عزیزم من معمولا وقتی روشا جون می خوابه تازه شروع میکنم به کارام.یا سایت یا خوندن کتاب یا کارهای خونه.چون روزا به خاطر وابستگی شدید عروسکم خیلی نمیتونم ازش جدا بشم.یا پارک می برمش یا باهاش بازی می کنم و...
مامان یسنا
24 خرداد 91 3:03
میبینم که شما هم مثل من شب زنده داری
قربون دختر ناز برم که اینقدر عکسای خوشگل خوشگل داره


راست میگی خاله جون عکام خوشگل شده.آخه خیلی واسم مهمه خوب بیفتم.
مامان روشا :بله الهه جون من کلا هم شب زنده دارم هم روز زنده دار.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 خرداد 91 7:55
اي جانم منم موهاي ملودي و با اين گيره كوچلو ها كه جمع ميكنم باباش ميگه ملودي افتاده توي ظرف آبنبات . خيلي جيگري


آخی ولی حیفی من موهای روشا جون رو کوتاه کردم
خاله نسيم
24 خرداد 91 9:11
الهي من قربون اون موهاي نازت بشم خودت نازي جيگرم وموهاتم ناز ترت كرده وشما هرجور لباس بپوشي جيگر خاله اي عزيزم
آرتين:راستي روشا گل فرشاتونو خوردي من خوردم اما نفهميدم چه مزهاي توفهميدي به منم ندا بده حالش وببرم

تقديم به تمام ني ني هاي جيگر و دوستداشتني

بله که خورردم هم گلاشو هم برگاشو.تازه رادین ما دیگه خونمونو با اون دستگاه بی ریخت صداداره که مامانم بهش میگه جاروبرقی تمیز نمیکنیم همه رو خودم میذارم دهنم بی سر و صدا.

مامان محمد مانی
24 خرداد 91 10:51
سلام عزیزم
خوبید؟؟؟؟؟؟؟
میام سر میزنم ولی کامنت نمی گذارم آخه این پسره نمی ذاره که......



امان از این وروجکا
مامان سونیا
24 خرداد 91 11:04
ماشاالله به گل دخمل ناناز. خاله فداش بشه با اون بازی کردنش


خدا نکنه خاله جون
مهسا
24 خرداد 91 13:10
قربونت برم من روشا جون ماشا ا..... مثل ماه می مونی
می بوسمت خوشگل خاله بوسسسسسسسسسسس


خدا نکنه مهسا جون.اینا از طرف روشا واسه خاله مهسا
مامان محمدرضا
24 خرداد 91 13:21
الهی من فداش بشم . ماه خاله دوستت دارم


دل به دل راه داره خاله جون ما هم شما رو دوست داریم
مامان سانلی
24 خرداد 91 13:43
مامان الهه لینک شدین با اجازه
اینها هم برای روشا عسل با این اسم قشنگش


با افتخار لینکتون می کنم
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 14:19
ای قربونت بشم من ،فدای تیپتم بشم خیلی هم خوشتیپی از بس نازی که همه جوره خوشتل میشی،قربون پاهات بشم که می تونی وایستی دوست دارم هوارتا جیگر طلا


مرسی خاله نگین
سمان مامان آرشیدا
24 خرداد 91 15:37
ای جانم روشا ی ناز.
چه عکسای خوشگلی مامان گرفته ازت.
ماشاللا به وایستادنت.


مامان کیان
24 خرداد 91 17:46
ای خداااا این دخترا چقدر ملوسن!!!الهی خدا حفظش کنه


کیان جونمم خیلی عزیز دله
نارینه
24 خرداد 91 18:19
این روشا خانوم انگار بدجوری عاشقه دوربینه ...

بووووووووووووووووووس


بللللللللللللله
مامان الهه
24 خرداد 91 19:55
ای جانم عزیز خاله خییییییییییییییلی هم خوش تیپی مخصوصا با اون دستمال سر و اون گل سرها
الهی قربونت برم با این موهای نازت عزیزم
اونجا که توی تخت پارکت وایسادی خیییییییییییییلی ناز میخندی و عاششششششق آبشار روی سرتم



مرسی الهه جون.
mamani helena
25 خرداد 91 11:59
salam jigare khale vay fadaye to ba in aksaye nazet.ma be roz shodima


خدا نکنه خاله پریسا.حتما میایم پیشتون.هلنا جون رو ببوس
mamani helena
26 خرداد 91 23:44
khale joon mobarake dandonat azizam man az ye site to google peyda kardam va kharid kardam site khanoome zahra erfani be esme biscuite rangin kamoni peyda kardam


مرسی از لطفت پریسا جون
خاله مرجان
28 خرداد 91 13:47
روشا جونم چقدر ماهی جیگر طلا.دوستت دارم


دل به دل راه داره خاله مرجان
خاله نازي
30 تیر 91 5:42
rosha asheghetaaaammm....vas man figuram migire in dokhmalllllllll


دل به دل راه داره خالهههههههه