روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

آی دندون دندون دندون

1391/3/26 1:27
نویسنده : مامان الهه
829 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جون روز چهارشنبه (23 فروردین ) بعد از خوردن ناهارت خیلی بی تابی کردی.هر کاری می کردم نمی خوابیدی . تو نی نی لای لای گذاشتم گریه کردی.تو تخت پارکت نخوابیدی .رو پاهام گذاشتم نق زدی انگار کلافه بودی.آخر سر گفتم بذار خودم کنارت دراز بکشم شاید خوابت ببره.

وقتی خوابدم پیشت داشتم موهات و لپات رو ناز می کردم که یه دفعه با دو تا دست کوچیکت دستم رو گرفتی و کردی تو دهنت .احساس کردم یه چیزمحکمی به انگشتم خورد.فهمیدم دندونته.

البته به خاطر شرایط مزاجیت یه چند روزی حواسم بود به لثه ات و احساس می کردم که یه خبراییه و همش منتظر بودم تا بالاخره دندون مرواریدیت لثه ات رو شکافت و تو دهنت جوونه زد.

www.smilehaa.org

از خوشحالی بقلت کردم و بوسه بارونت کردم .بعد بدو بدو رفتم بالا و به مامانی جون خبر دادم بعدشم سریع به بابا تلفن زدم و گفتم اولین مروارید عروسکم قدم رنجه کردن و تشریف اوردن.

 میدونی روشا جون خیلی لذت بخشه که آدم لحظه به لحظه بزرگ شدن دخترشو ببینه و همه این لحظات رو تجربه کنه.

از اون روز به بعد وقتی بهت غذا می دادم صدای تق تق قاشق که به دندونت می خورد چنان ذوق و شوقی تو وجودم مینداخت که غیر قابل توصیفه.

عزیز دل مادر چه آهنگ قشنگی داره صدای چق چق لیوان با اون دندون خوشگلت.

 خیلی دلم می خواست همون موقع یه جشن کوچیک برات بگیرم ولی چون مامانی جون 29 فروردین می خواستن برن مکه من دست تنها میشدم .وقتی برگشتن 10 اردیبهشت بود و مهمون دار شدیم .

 

16 اردیبهشت دومین دندونت جوونه زد و دوباره بی قرار و کلافه شدی. از طرفی درگیر خونمون شدیم .منم تصمیم گرفتم بذارم وقتی حالت بهتر شد وخونمون درست شد و دندونات دیده شدن یه مهمونی بگیرم چون خیلی معلوم نبودن.

baby giggle

 

 

بالاخره 7 خرداد ماه واست یه مراسم کوچیک گرفتم.

  hoeraani.gif

راستی دوستای عزیزم تو پست بعدی می خوام جشن دندونی روشا روبذارم. همگی تشریف بیارید.

 

نازنین دخترم نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می بخشد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
26 خرداد 91 22:40
ای جان جدی؟ من خودم تهرانم ولی شوشو ساکن کرجه هرچند بیشتر خونه ماست!! پس لازم شد آدرس اون مرغیه رو بهتون بدم!!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
26 خرداد 91 22:41
آففففففففرین فک کنم همونه اونی که منم میگم.نزدیکه پمپ بنزینه! آره دیدی؟ من خیلی اون بازارچه رو دوس داشتم.یه دنیا!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
26 خرداد 91 22:42
لامصبا گرفتن بازارچه به اون باصفایی رو بستن چقدر احساس نزدیکی کردم باهاتون.شما خونتون گلشهره؟همون 45 متری هستین؟
نسترن(یک عاشقانه آرام)
26 خرداد 91 22:59
من درست متوجه نشدم! کدوم عکسو با زیر نویسش توی یه وب دیگه دیدید؟؟؟
خاله روشا
26 خرداد 91 23:49
اوییییییییییییییییی فداش فداشششششش
یه بوس براش
مبارکت باشه عزیزمم


ممنون خاله جون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
26 خرداد 91 23:50
عجب! چه آدمایی پیدا میشنا!!!!!!!!!!!!!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
26 خرداد 91 23:52
آخ الهی خاله برات بمیره کی گفته من بهت توجه نکردم؟
قند عسلم اول از همه به شما توجه کردم فدات شم.فدای اون دندون کوچولوت بشم که کلللللی باعث ذوق مامانی و بابایی شد ایشالا ست مرواریدات هرچه زودتر کامل بشه و برات جشن بگیریم دختر ناز و عزیزم


مرسی خالهههههههههه جون.امشب راحت میخوابم.
مامان روشا:روشا جون الان 3 ساعته خوابه ولی می خواسته با خالش شوخی کنه.


نارینه
27 خرداد 91 0:49
منتظر عکسا میمونیم

فعلا میگیم مبارک باشه


ممنون *
مامان ریحانه
27 خرداد 91 1:12
عززززززززززیزم روشا جون با این دندوناش.
منتظر دیدن عکسا هستیم


سمان مامان آرشیدا
27 خرداد 91 2:10
ای جونم مبارک باشه.
ازین به بعد میتونی چیزای خوشمزه با دندونات بخوری.
منتظر عکسای خوشگلت هستیم.


بله خیلی چیزای خوب و خوشمزه ای میتونه بخوره.)
مامانی درسا
27 خرداد 91 2:28
الهی بگردم مبارکش باشه عزیزم ..... انشاالله به سلامتی ...... این دختر پیرزن منم دندونش در بیاد راحت شه ...... دندون داری روز یه باز صبح و ظهر و شب مامانو گاز بگیر باشه دخترم


آره انشا ا... همین روزا نیش میزنه دیگه وقتشه.روشا یه کم دیر در اورد .*واسه پیرزن کوچولوی خودم
مامان محمد مانی
27 خرداد 91 10:14
مبارک دندونای خوشگلت خاله

الهه جون شیر خودم را میدم ولی مناز اولش استعدادچاقی داشتم خصوصا که دوران بارداری مجبور شدم سرکلاژ کنم و بعد استراحت مطلق به مدت 2ماه و بعدش هم دکتر بهم اجازه داد فقط از جا بلند بشم و کار و پیلده روی زیاد ممنوع شد برای همین 18 کیلو وزن اضافه کردم. یعنی 58 شد76 سه ماه بعد از زایمان هم شدم68 تا امروز هم دیگه خودم را وزن نکردم ولی در ظاهر که تغییر نکردم.

خب وقتی شیر میدی شکمت رو بده تو خیلی خوبه.

خاله نسيم
27 خرداد 91 10:50
عزيزم
مبارك مبارك دندون خوشگلت مبارك
روشاجون قول بده ماماني رو گاز نگيرياااااااااااا



بچم نمیدونه حرف کدوم خاله اش رو گوش کنه.خالله نسیم میگه گاز نگیر.خاله مژگان میگه گاز بگیر.
مامان محمدرضا
27 خرداد 91 11:08
فداش بشم . کی محمدرضای من دندون در بیاره


انقدر زود میگذره با تمام سختی هاش بالاخره میگذره و یه روزی محمدرضا جونم صاحب مروارید میشه.
♥ مامان آینده ♥
27 خرداد 91 11:38
سلام به روشا کوچولو و مامان الهه مهربون...!!

خوبین فرشته ها؟!

ممنونم که به وبلاگم اومدید و عذر میخوام که دیر رسیدم خدمتتون...

منم با کمال میل لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی باشیم...


مرسی عزیزم..منتظر جوابت بودم..

♥ مامان آینده ♥
27 خرداد 91 11:39
عزیز دلم روشا جون مبارک باشه مرواریدای خوشگلت!!!

انشالله که مراقبشون باشی و مسواک زدن رو فراموش نکنی!!

مامان الهه زودتری عکسها رو بذار که من عاااااشق عکسم!!


چشم سعی می کنم همین امشب بذارمشون
مامان پریسا
27 خرداد 91 11:50
مبارک باشه روشا جون.
میدونم چه حسی داری من هم همین حس رو موقع دراوردن اولین دندون پریسا تجربه کردم.



واقعا خیلی حس خوبیهههههههه این که لحظه لحظه بزرگ شدن و تغییرات جیگر گوشه ات رو میبینی خیلی شیرینه
مامان گیسو جون
27 خرداد 91 12:04
سلام الهه مهربونم خوبی ؟
وای خوش به حالت چطوری وقت می کنی نت بیای ؟
به خدا به حدی درگیرم که خدا می دونه الانم دارم تند تند کامنت ها رو می خونم برم تا گیسو بیدار نشده یه کم ناهار درست کنم
مدام ازم آویزونه و می گه باهاش بازی کنم
مرواریداری دختر نازم هم مبارک الهی همیشه سلامت باشه دوست گلم
روی ماهشو می بوسم منتظر عکس هاش هستم
ممنونم از مهربونیت که همیشه به یادمی و منو خجالت می دی عشقم

سلام مونا جوننننننننننننننن.خیلی دلم برات تنگ شده.منم با وجود روشا روزا خیلی نمیرسم .بیشتر تو روز می رسم نظرا رو تایید کنم و جواب بدم.اگه به ساعتایی که میام پست میذارم و نظر میدم نگاه کنی همشون بین 12 تا 3 صبحه که روشا جونم خوابه.باور کن دختر منم ماشااله انقدر شیطون و وابسته شده دوست داره بازی کنه ولی فقط با منننننننننن

آسمونی
27 خرداد 91 13:23
آآآآآآآآآآآآآخی مبارک باشه . حتما میام که جشن دندونیشو ببینم .
مرسی اومدی عزیزم


مامان الهه
27 خرداد 91 15:16
جاااااااااانم عزیزممممممممم مبارک باشه انشااله بقیه دندونات راحت در بیاد
بله الهه جون آتلیه سها شهرک غرب
ولی شما که کرجی برو زویا البته اگه هزینه اش مشکلی نیست چون از سها گرونتره
برو تو سایت هر دوشون نمونه کاراشون رو ببین


آخه من واسه بیشتر کارام میام تهران چون کار شوهرم اونجاست راحت ترم.روشا هم آتیه شهرک غرب به دنیا اومده
سلام
27 خرداد 91 16:04
فروش پروكسي (نسل جديد فيلتر شكن) با ارزانترين قيمت و بالاترين كيفيت همراه با پورت8888 و مدت و نام كاربري و رمز مشخص شده از طرف شما همراه با راهنماي نصب راه اندازي و استفاده امكان تست پروكسي از طرف شما فروش به صورت كلي (بيشتر از 10 عدد) با تخفيف ويژه پروكسي هر عدد يك ماهه 2000_ كلي هر عدد 1000 تومان سه ماهه هر عدد 4000 تومان _ كلي هر عدد تومان2500 و ..... براي خريد هاي بيشتر از 20 عدد تخفيف هاي ويژه تري قرار ميگيرد براي اطلاعات بيشتر يا خريد به پست الكترونيكي يا id زير مراجعه نماييد a.haqani
مامان يگانه
27 خرداد 91 21:49
مبارك باشه
راستي عكسها هم قشنگ بودن. ماماني خسته نباشي


ممنونم عزیزم.
خاله مرجان
28 خرداد 91 13:05
مبارکت باشه جیگر طلا اشا... سالم و شاد باشی بوس بوس ..


مامان فاطمه حسنا
1 تیر 91 9:06
به سلامتی. إن شاء الله جشن دانشگاه رفتنش


ممنون عزیزم