روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

10 تا 11 ماهگی زیباترینم در قالب تصویر

1391/4/6 3:56
نویسنده : مامان الهه
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکس ٣ روز قبل از جشن دندونیته . تازه از حموم اومدی .خودم چتری موهات رو  واست مرتب کردم.

قربونت برمممممممممممم  که انقدر خوش خنده ای

این کتاب عضو جدا نشدنی زندگیته.اصلا اگه یه روز دستت نگیری اون روز شب نمیشه.انقدر این کتاب رو مطالعه کردی که دعای نقاش و نویسنده اش پشت سرته.به اندازه ای تو خوندنش تبحر پیدا کردی که سرو ته میگیریش و  چون مثل مامان الهه در کتب انگلیسی دستی داری از چپ به راست تورق می کنی.

 

اینجا برای اولین بار گذاشتم تو این تختت وایسی چون به خاطر نرده ی دورش میترسم.

تو این عکسا معلومه که چه قدر نی نی کنکجاوی هستی. حواست یا به اینه که وایسی یا گل یا اویز تخت و یا ....

این عکس تو شاهرود گرفته شده .به خاطر اینکه مامانی از مکه اومده بودن رفتیم اونجا.این کیلیپس خاله سمانه است.(زن عموی سرکار علیه روشا سادات و جاری عزیز بنده) .گفتیم ببینیم موهات انقدی بشه چه شکلی میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خاله سمانه گذاشت رو سرت و من با کلی ماجرا عکس گرفتم.

این صندلی  رو خیلی دوست داری (البته نه به اندازه کتابه)توش بوق داره و وقتی میشینی روش  یا پا میشی صدا میده. اینجا انقدر از دستت خندیدم که نگو.تا نشستی  از شنیدن صدای بوق تعب کردی.متوجه نشدی صدا از کجاست. بلند شدی ببینی چی بود که دوباره بوق زد و سریع نشستی.

خودتم خنده ات گرفته بود .از طرفی هم فکر و خیالش اجازه نمیداد بخندی...

راستی این عکس رو قبل از این که ببرمت آرایشگاه واسه کوتاهی موهات گرفتم.

(آخرین روز مو بلندی روشا در ١٠ ماهگییییییییییی)

مرسی خاله جونا بابت وقتی که گذاشتید و عکسام رو دیدید.

اینم یه جمله از صاحب وبلاگ روشا گلی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامانی درسا
6 تیر 91 9:42
قندو نبات خاله همیشه بخند که با خنده هات دل ما رو که میبری هیچ .... مامان و بابا رو پر عشق و خوشبختی میکنی عزیزم یازده ماهگیت مبارک ...... تازه شم انشاالله تو مسابقه یه عالمه رای بیاری و نفر اول بشی عزیزم .......


مامان امیر علی
6 تیر 91 10:34
سلام چه عکسای خوشکلی


خوشگل میبینیییییییییییی
مامان امیر علی
6 تیر 91 10:35
رمزو یادم رفت بزار برم ببینم چی بود


ماشالا به این حافظه مامانی یه گوشه یادداشت کن وقتی امیر علی جون بزرگ شد یادت نره.

بابت رای ممنونم

مامان زهره
6 تیر 91 10:59
عزيزم من به روشا جون راي دادم در ضمن خصوصي هم داري


مرسی بابت رای
منم به گل پسری شما رای دادم.
سر میزنم بهت
خاله نسيم
6 تیر 91 11:50
اون موهاي دم اسبيت منو كشته
الهه جون 1سوال چه جوري بايد به روشا قوقوليراي بديم من رفتم به اون آدرس ولي نتونستم راي بدمممممممممممممم


مامان الهه: نسیم جون اسمش دم موشیه یا خرگوشیه نه دم اسبی اونیکه از پشت میبندن اسبیه.
روشا جون :وای از دست مامان الهه حالا انگار آیه قران غلط میشه بیچاره خاله نسیم .خاله جون از دست مامانم ناراحت نشی وقتی نیومدی نظر بذاری خودش متوجه میشه که نباید گیر بده.من که خیلی دوست دارم.به آرتینی سلام برسون.
♥ مامان آینده ♥
6 تیر 91 12:08
سلام عزیزم...!!!

11 ماهگی روشا جون مباااااارک............!!!!

انشالله 111 ساله شه........

عکساش خیلی قشنگن........!!!


از تبریک و دعای قشنگت تشکر می کنم.
راجع به عکسا هم لطف داری.
♥ مامان آینده ♥
6 تیر 91 12:08
عزیزم بهش رای دادم.......


اپم......


مرسی
بهت سر میزنم
الهه مامان یسنا
6 تیر 91 14:15
قربون شما برم من!!!!
رفتم بهت رأی دادم گلم


خدا نکنه خاله جون
مرسی که به دخملی رای دادی
خاله بهاره
6 تیر 91 16:27
از دیدن عکسای روشا جون عشق میکنم.
خدا واسه مامانی و باباییش نگهش داره


ممنونم.ایشالا نی نی خودتون به سلامتی به دنیا بیاد.


به خاطر رای ممنونم
مامان بهار
6 تیر 91 17:54
الهه جون چرا سن روشاجون بالای وبلاگش یک سال اضافه تره؟


مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه من همین الان چک کردم درست بود.نمیدونم والا!!!!!!!!!!!!!!!

به خاطر رای ممنونم

مامان گیسو جون
7 تیر 91 0:45
11 ماهگیت مبارک عزیز خاله
الهی 120 ساله بشی عشق خاله
من رای دادم الهه جونم


مرسی خاله جون.به خاطر رای هم ممنونیم.برای گیسوی نانازی
مامان ساینا
7 تیر 91 12:04
خصوصی
مامان يگانه
7 تیر 91 12:28
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه
اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم بهش راي بدين اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين



چشم مامانی من به روشا گلی و محمد سپهر عزیزرای دادم آخرین رایم رو واسه ِیگانه جون نگه میدارم
مهسا
7 تیر 91 12:32
سلام قربونت برم خوشگل خاله ماشا ا.... مثل ماه می مونی مامانی روشا گلی رو از طرف خاله مهسا ببوس
روشا گلی انشا ا... ت. مسابقه اول شی رفتم به ناناز خودم رای دادم بوس


مرسی مهسا جون خیلی لطف کردی
ني ني شكلك
7 تیر 91 16:14
مامان روشاي گل آرا مامان ريحانه جون و مامان درسا جون بعد از تحقيق و بررسي به نفع روشاي ناز ثبت شد


ممنونم
مامان ساینا
7 تیر 91 17:24
منم نظر دادم پس نظرم کو عیب نداره دوباره می نویسم. عزیز دلم چقده موی بلند به شما می یاد. نازناز خانوم چقدر خنده های شما شیرینههههه. بووووس فراووون


عزیزم این اولین نظریه که دیدم.آخه خیلی وقتا قاطی پاتی میشه.مرسی از لطفت
مامان آرینا موفرفری
8 تیر 91 1:30

_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____

عزیزم یازده ماهگیت مبارک.

مرسییییییییییییییی چه تبریک قشنگییییییییییی.یه خرسی واسه روشا جونم تبریکتونو اوردههههه هورا

کوثر آبجی کیمیا
8 تیر 91 8:49
سلام خاله الهه خوبین؟ من تازه با وبلاگتون اشنا شدم دخملی ناناسی دارین.............دوس داشتین به مام سر بزنین


ممنون از لطفتون.تما بهتون سر میزنم
کوثر آبجی کیمیا
8 تیر 91 8:50
خاله این خصوصی داری که بعضی موقه ها میگن یعنی چی؟


میری تو قسمت آخرین نظرات خوانندگان اگه کسی واسه مطلبش رمز گذاشته باشه یا چیزی بنویسه که تو نظرات ثبت به صورت خصوصی رو تیک دار کرده باشه تو این قسمت میره بقیه تو نظرات تایید نشده میاد
آسمونی
8 تیر 91 12:18
سلام عزیزم
مرسی اومدی
عکساش خیلی قشنگه .
واسه مسابقه هم بهش رای دادم
قالب نو هم مبارک . خیلی خوشگله
بوووووووووووس


مرسی بابت همه چیچشماتت قشنگ میبینه
مامان ساینا
8 تیر 91 14:41
خصوصی داری
نسترن(یک عاشقانه آرام)
8 تیر 91 23:59
آره الهه جون.خصوصی میذارم براتون


مرسی
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 1:53
سلام خاله جوووووووون اومدم بهتون خبر بدم بعد برم رای بدم...مرسی لینکمون کردی خاله جوووون منم لینکیدمتون

چه خوب اینطوری دیگه راحت میتونیم به هم سر بزنیم.
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 2:01
خاله جون از وبلاگ خودم......کیمیا.....و دوستم مریم رای دادم بهتون ایشالا که اول میشین


الهی بگردم خوشگلم.لطف کردی گلم.
مامان يگانه
9 تیر 91 2:28
باشه ماماني منم به روشاجون راي ميدم هنوز راي ندادم
ممنون از رايتون


مرسی.خواهش می کنم.
مامانی درسا
9 تیر 91 2:43
قربونش برم که رای نیاره هم اوله بخدا ...... عزیزم من حتما" به دخترم رای میدم اون دو تای دیگه هم ببینم از بین دوستانی که گفتن ..... تازه شم به شیوا خواهر زاده م هم گفتم بهش رای بده ..... این خواهر زاده م هم که تازه بچه دار شده بهش میگم بهش رای بده .... تا اینجا سه تا رای از طرف ما .... انشاالله اول بشه گل خانمی خودمون ....

واییییییییییییی خاله مژگان دستت درد نکنه.**بیچاره مامانم چه قدر خودشو اذیت کرد هی از این وب به اون وب نظر بده.اگه میدونستم بهش می گفتم یه بنر واسم سفارش بده شما بزنید درروازه ی شهرتون.)خوش به حال من.کاش کنکورم اینجوری اسما در میومد.::::::.در هر صورت مرسی خاله جون.

مامان ساینا
9 تیر 91 12:28
به این مامان با تجربه و با دقت و با سلیقه عشق فراووونم برای روشا جونم.


مرسی نرگس جونم .شما نسبت به من لطف داری.واسه ساینای دوست داشتنیه خودم
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 19:03
خاله جون من 3تا کامنت دادم با آدرسای مختلف ولی اگه نمیشه به دوستم میگم با کامپیوتره خودش رای بده به روشا جون...ولی نمیدونم منظورتون از کد چیه کده تایید رو میگین؟


تو وب خودت توضیح دادم
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 19:21
سلامه دوباره خاله جون. میگم آدرسمونو اشتباه گذاشتینا بیه جای کیمیا نوشتین کیلمیا بیزحمت درستش کنین

kimiya1382.blogfa.com


بله کوثر جون معذرت می خوام اشتباه تایپی بوده.
کوثر آبجی کیمیا
9 تیر 91 19:23
خاله جون ادرسمونو اشتبا گذاشتینا بجای kimia نوشتین kilmia


بله عزیزم.درستش کردم .اشتباه تاییی بود معذرت می خوام ازت.ممنون که یادآوری کردی
مامان الهه
9 تیر 91 20:40
آخه چجوری دلتون اومد موهاش رو کوتاه کنید
الهه جون ممنون که به ما سر میزنی عزیزم
ویزامون یکماهه است و انشااله 26 تیر ایران هستیم.
دوستون دارم


ایشالا بهتون خوش بگذره و با دلی خوش برگردید ایران.
راجع به موهای عروسکمم ماشالا انقدر رشدش خوبه مثل قبلش شده تقریبا .الان عکس 11 ماهگیشو با بقیه مقایسه کن.میبینی چه زود بلند شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 0:06
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com



ای وای من سه تا نظرم رو خیلی وقته دادم.دیر عکسشو گذاشتی
آتنا مامان روشا
10 تیر 91 13:57
روشا خانوم وبلاگ روشای من از ابتدا کلی تغییر کرده و از اتاقش و وسایلش عکس گذاشتم لطفا سر بزنید.


بله اومدم سر زدم .خیلی قشنگ بود نظرم گذاشتم.
آتنا مامان روشا
13 تیر 91 14:42
ناناز خانوم رفتم بهت رای دادم ان شا الله اول بشی


ممنون از اینکه رای دادی.اول که نمیشه ولی دوست دارم بین اول تا ششم قرا بگیره که جزء خاطراتش ثبت کنم.