روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روشا گلی در پارک

1391/4/10 3:26
نویسنده : مامان الهه
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تو این این روزا بیشتر سعی می کنم ببرمت پارک .تا هم آب و هوات عوض بشه و تو خونه موندن خسته و کسلت نکنه هم اینکه  چون با دیدن بچه ها و وسایل بازی خوشحال میشی میبرمت که خنده های زیبات رو بشنوم و چهره ی پر از شادیت رو ببینم و همین باعث  میشه خودمم انرژی بگیرم.

عکسای دو روز  خانوم گل تو پارک :

خوش به حال آسمونلبخندچه کیفی کرده وقتی دختر کوچولوی من با نگاه معصومانش بهش خیره شده.فرشته

عزیزم ببین تمام واست به بچه های دیگه است و از کاراشون تعحب میکنی.

 

فدای اون ذوق کردنات که هم چین منو دوپینگ میکنه که دوست دارم مدام ببرمت پارک و بهم انرژی مثبت بدی.

این عکسا مربوط به یه روز دیگه است .

بازم تمام هوش و واست به بچه هاست

 

عشق مامان در حال آواز خوندن و تپ تپ زدن روی تاببببببببببببب

 

مامان الهه دورت بگرده که برگشتی نگاه مامانی جون می کنی و خنده ی خوشمزه ای بهش تحویل میدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ساینا
10 تیر 91 7:43
عزیز دلم انشاله همیشه همیشه ذوق کنی و مامان الهه نازنینت لذت ببره. خدایی هزار ماشاله خوش تیپی ها. قرمز هم خیلی خیلی برازنده شماست عززززیزم. آفرین به مامان باسلقه.



ایشالا همموون همیشه عزیزای دلمون رو خوشحال و خندان ببینیم.
آره خودمم وقتی لباس قرمز براش میپوشم عاشقش میشم نه نسبتا سفیده خیلی بهش میاد.واسه ساینا خانوم و مامان گلش
خاله نسيم
10 تیر 91 8:56
الهي
من ميگم چرا چند وقته آسمون اين همه خوشگل شده نگو عكس روشا جون وقتي به آسمون خنديده اونجا اسكن شده وماداريم اونو ميبينيم
الهي من قربون اون تيريپ بشم كه اينهمه خوشمزه اي


بله خاله نسیم .فکر کردی الکی این پستو گذاشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با این کارم میخواستم اطلاع رسانی کنم.
واسه آرین جونم
مامان نفس طلایی
10 تیر 91 9:05
ای جونم .... شادی از عمق دلت پایدار...


مرسی از دعای قشنگتون
خاله نسيم
10 تیر 91 10:25
الهه جون منظورت از اينكه برم خصوصي چي بود بابا آي كيو ما پايين پايينه بيشتر توضيح بده


خواهش میکنم.شکسته نفسی می فرمایید.تو وب خودت واست توضیح میدم.
مهسا
10 تیر 91 14:54
سلام الهه جون خوبید؟
قربون روشا گلی برم من چه ذوقی می کنه خوشگل خاله انشا ا.... همیشه شاد باشی و خندان ومامانی هم از خنده ی زیبای تو خندان باشه می بوسم روی ماهت رو بوسسسسسس


مرسی مهسای عزیزم از دعای زیبات.
مامان ساینا
10 تیر 91 15:04
من دوباره اومدم آخه سیر نمی شم که .خنده هاش خیلی شیرینه الهه جون.


الهی فدات شم .نرگس جون شمانسبت به من و روشا خیلی لطف داری.االهی خداا ساینا جون رو واست حفظ کنه.
مامان کیان
10 تیر 91 15:19
سلام الهه جون.من چطوری میتونم به روشا گلی رای بدم؟


تو وبت جواب دادم
الهه مامان رادین
10 تیر 91 15:42
ماشالا به روشا...کوچولو شاد باشی همیشه عزیزم....


ممنون خاله جون
ني ني شكلك
11 تیر 91 0:03
آيا شما در مسابقه ني ني خانه دار شركت و به يگانه جون راي داده ايد؟ به منظور جلوگيري از تقلب بايد تحقيق كنيم از همكاري شما دوست ارجمند كمال تشكر را دارم.


بله من به روشای عزیزم-محمد سپهر جون و یگانه خانوم رای دادم
آسمونی
11 تیر 91 1:43
ایشالا همیشه در حال خوشگذرونی باشی خانوم کوچولو
عکساتم قشنگ شده . دست مامانی درد نکنه


مرسی خاله جون.قشنگ میبینی
آسمونی
11 تیر 91 1:49
خصوصی عزیزم
مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 2:18
سلام دوست عزیزم خواهش می کنم وظیفه بود.عزیزم من کاری نکردم که باعث شرمندگی شما بشه این یه مسابقه و سرگرمیه همین که خاطره خوبی برامون به یادگار بمونه کافیه.درسته خاله جون آرینا یکم دیر دست بکار خونه داری شد.


آره ولی اگه زودتر دست به کار میشد من بهش رای میدادم.من خیلی هول بودم آرینا گلی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 تیر 91 8:09
من به گل دخترتون راي دادم خانويمي


مرسی خاله نسیم.لطف کردی
مامان زهره
11 تیر 91 8:49
ممنون عزيزم . متوجه نمي شم براي چي رقيب شديم ؟
راستي عكس هاي روشا جونم خوب افتاده


مرسی .به خاطر مسابقه نی نی خانه دار.آخه روشا جون و گل پسری خیلی رای هاشون بهم نزدیکه.
الهه مامان یسنا
11 تیر 91 12:25
چه کار خوبی میکنی مامان الهه که میبریش پارک واسه بچه ها خوبه که از الان تو اجتماع کوچیک بچه ها باشن.
الهی دورت بگردم با اون نگاه نازت روشا جونم


آره بیشتر روزا سعی می کنم ببرمش آخه دور و برمون بچه کوچیک نیست.
مامان مانی
11 تیر 91 12:28
سلام .....
تولد مانی جون شما هم دعوتید ....


همیشه شاد باشی عزیزم .....


مبارک باشه.حتما بهتون سر میزنیم.
مامان بهار
11 تیر 91 14:20
الهی ! چه خوشمزه شده توپولی ! هر روز واسش اسپند دود کن مامانی راستی شما کجای تهرانی ؟ من خودم سمت نارمک هستم .


مرسی لطف داری.من کرجم عزیزم.
سمانه
11 تیر 91 18:04
آخی نازی. خوشبحالت که مامانی هر روز میبرت پارک.
دستش درد نکنه. مواظب خودت باش خوشگل خانم.


ممنون.واسه آرشیدا گلی
مامان مهتاب
26 تیر 91 16:50
خداواست نگهش داره عزیزم

راستی من لینکتون کردم اگه دوست داشتی لینکم کن عزیزم...


ممنوم.منم با افخار لینکتون کردم.