روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

ماجراهای صندلی بادی روشازابت!

1391/4/12 3:51
نویسنده : مامان الهه
876 بازدید
اشتراک گذاری

روشا خانوم یه صندلی بادی داره که  شکل میمونه وجزء وساِل سیسمونیش بوده. ولی ما تا قبل از جابجایی اتاقش اونو باد نکرده بودیم.

چند روز پیش من تصمیم گرفتم روشا رو سورپرایز کنم .به خاطر همین به بابا مهدی گفتم  زحمت بکشه صندلی رو بده بیرون باد کنن و برای اینکه هیجانش بیشتر بشه وقتی دخملی تو اتاق خوابش نیست  میبریم میذاریمش نزدیک تختش.

چشمتون روز بد نبینه  جیگر طلای مامان وارد شد و انگار دشمن خونیش رو دیده باشه شروع کرد به جیغ کشیدن و گریه کردن.

انقدر با صندلیه ببیچاره دعوا کرد و تخ تخ ( اخ آخ ) گفت و با چشما و دستاش تهدیدش کرد که مجبور شدیم اونو به بیرون از اتاق تبعید کنیم.

این شد که میمونی تا چند روز اجازه ی ورود به کاخ سلطنتی ملکه روشا زابت رو نداشت .

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

ولی از اون جایی که آیه قرآن غلط میشد باید صندلی از وسط خونه میرفت تو اتاق روشا.در نتیجه ٢ روز کار مامان الهه و مامانی جون شده بود ایجاد صلح و دوستی و اعلام آتش بس بین این دو.

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

 

بالاخره تلاشهای ٢ تا مامانا نتیجه داد و صندلی بادی به یکی از دوستای خوب قند عسل تبدیل شد .طوری که وقتی می گیم روشا میمونی کو شادی وصف ناپذیری تو چشمای عروسک دیده میشه و با نگاه قشنگش یا انگشتای کوچیکش صندلی رو نشن میده.

اینم روشا زابت که بر اورنگ پادشاهی  تکیه زده:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 تیر 91 8:07
اي جانم . چه صندليه خوجلي . مسواكشو . خوبه همه بجه ها جديدا به مسواك علاقه مندن. مبارك باشه خوشگله


خوشگل میبینی.
بله خدا کنه این علاقه ادامه دار باشه.
خاله نسيم
12 تیر 91 9:34
چه دخملي (شيرروشا)

الهه جون خوش به حالتون چون روشا جون مثل خانم خانوما ميشينه رو صندلي آرتين كه از اول نمينشست روش ومحكم خودشو پرت ميكنه پايين انگار سرسره است



آره خب ما نشوندیمش اونم خانوم گرفت نشست!!!!!!!!!!
اگه بدونی پشت صحنه چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟بعضیاش که به جلوی دوربینم راه پیدا کرده.از جغجغه و گوی و مسواک و دور از جون شما دلقک بازی و شکلک و...بگیر تا دست و قر و آویز موزیکال و...تا یه عکس درست حسابی بیفته و روشا خانم حواسش به بالا پرت شه خودشو نندازه پایین.
مامان ساینا
12 تیر 91 11:52
عزیز دل خاله صندلی که ترس نداره اونهم صندلی به این خوشگلی. ببین چقدر نرمه چقدر راحته. خوب شد که باهاش آشتی کردی.
خاله فدای اون خنده های شیرینت.
مسواکم که می زنی عزیز دلم .


بله خاله الان یگه خیلی دوستش دارم.
تازه خاله یه مسواک دیگه هم دارم اسمش انگشتیه ولی چون کوچیکه خیلی ازش خوشم نمیاد مامانم با اون واسم مسواک میزه خودم با این .
انقدر موظب 2 تا دندونام هستم که.
راستی ساینا وقتی دندون دراوردی مواظبش باش خیلی واسه مامانا مهمه.مامان الهه که انگار دندونم دوست ججون جونیشه اون قطره آهن به اون بدمزگیو میریزطی تو دهنم انگار نه انگار تازه میگه بدو آب بخور که الان دندونات سیاه میشه.
مامان بهار
12 تیر 91 13:31
الهی !!! حتما خیال کرده یکی اومده اتاقشو تسخیر کنه نگران شده اولش .


چمیدونم والا .شاید.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 تیر 91 14:09
مامانش از اين ميمونه هم بزار واسه مسابقه وقتي روشه روشا جون


خوب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سونیا
12 تیر 91 14:19
وای ایول بر این اوررنگ پادشاهی و احسنت بر این ملکه زیبا روی اورنگ نشین هزار ماشاالله بر دخملی


احسنت به شما که زیبا میبینی
الهه مامان یسنا
12 تیر 91 15:00
خوب بابا منم بودم میترسیدم این چکاری بوده مامان جون


مثلا میخواستیم در زمینه ی هیجان و سورپرایز سنگ تموم بذاریم
مامان ساینا
12 تیر 91 15:05
قربونت برم عزیزم. بس که شما مامان مهربونی داری. معلومه دیگه دختر به این خوش تیپی. ماشاله هزار ماشاله.
برو خصوصی عزیزم.


خدا نکنه خاله جون.شما خوب میبینی
نیلوفر آبی
12 تیر 91 15:11
سلام
جاااااااااانی کوچولو !!!
آره بعضی وقتا چیزایی که ما فکر میکنیم سورپرایز میشه واسه بچه ها اصلا خوشحالشون نمیکنه
من به روشا جون رای دادم تو نی نی شکلک .
بوووووس بوووووس


واقعا همینطوره.مرسی دوست عزیزم
مامان سويل
12 تیر 91 18:42
اي جانم چه خوشگله اين دخترخانوم
حالا خوبه راضي شده بشينه رو صندلي جديدش
مامانيش
روي گلشو ببوسهزارماشالله
به ما هم سري بزنين خاله جون


مرسی عزیزم.خوشگل می بینی.
حتما مزاحمتون میشم.
نگین مامان رادین
12 تیر 91 18:43
ای جونم فدات بشم با اون مدل تهدید کردنت،رادین هم از این صندلی ها داره ولی بیشتر از این که رادین رو صندلی بشینه خرس بادی رو رادین سواره


چه جالب .عزیزمه رادین گله.
یاسی خاله هیلدا
13 تیر 91 0:26
واااای چه دخمل نانازی دارین .همه عکسای خوشگلشو دیدم و کلی کیف کردم .به وبلاگ هیلدای ماهم سربزنین خوشحال میشیم


مرسی لطف داری.چشم حتما میام
نارینه
13 تیر 91 0:30
تبریک میگم صلح نامه جدید رو !!!!!!!!!!

میگما ... روشا با این مسواک گنده هه مسواک میکنه !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بله با اجازه ی خاله نارینه.خودش با این مسواکه من با اون انگشتیه واسش تمیز می کنم.
♥ مامان آینده ♥
13 تیر 91 1:34
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

فرصت بازی این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور،

در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم


آرام
13 تیر 91 1:51
سلام مامان الهه جون، ماشاا... چه دختر ناز و خوشگلی داری


مرسی آرام جون.خوشگل میبینی
مامان زهره
13 تیر 91 11:40
سلام پيشاپيش اين عيد بزرگ را تبريك مي گم .انشاء الله به ظهورش


منم یشاپیش نیمه ی شعبان رو به شما و خونواده ی محترمتون تبریک می گم.
نی نی گل
13 تیر 91 15:32
سلام عزیزم من به روشا خانم رای دادم ایشالاه که برنده می شه اگه دوست داشتین ما رو جز دوستاتون لینک کنید به ما هم سر بزن خوشحال میشیم


مرسی خانومی.لطف کردی.من شما رو لینک کردم
الهه مامان رادین
13 تیر 91 18:07
ای جااانم چه باحااال همه کاراشون شیرینه این فرشته ها


الهی فدای بانمکیاشون بشم منننننننننننن
ماندانا
14 تیر 91 0:27
haz inke peygham gozashtid mamnon
adrese webloge man
:monaliza631.weblog.com



منم از شما ممنونم که بهمون سر زدین.من لینکتون میکنم