روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

روشا جون و واکسن یک سالگی

1391/5/3 1:07
نویسنده : مامان الهه
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه ی دوستای عزیزم.امیدوارم حالتون خوب و نماز و روزه هاتون قبول باشه.

از همگی به خاطر تبریک تولد روشا جون تشکر می کنم.با پیغامهاتون کلی ما رو شرمنده کردین.با این لطفتون مطمئنم روشای عزیزم افسوس نداشتن خاله رو نمیخوره چون خدا رو شکر این همه خاله ی خوب و مهربون پیدا کرده که نه تنها پیشاپیش بلکه تو روز تولدشم ما رو مورد عنایت و توجه خودشون قرار دادن .

عزیزترینم از تک تک شما یادگاریهای خوب و ماندگاری گرفت که تا سالیان سال با خوندن نوشته هاتون لبخند شوق بر لبانش خواهد نشست.وهیچ چیز برای من زیبا تر از این لبخند نخواهد بود و شما مسببش هستید.

از خدا میخوام هر کدومتون به نوبه ی خود شادی داشته باشید تا ما هم بتونیم این محبتتون رو تو خوشیها جبران کنیم.

я тебя люблю

حالا بریم سر قضیه واکسن 12 ماهگی.

روز پنج شنبه 29 ام رفتیم واکسن روشا خانم یک ساله رو زدیم.

Gifs Doctor

 

دخترم ماشالا بسیار خانم و صبور بود حتی یه آخ کوچیکم نگفت.(الهی مامانش دورش بگرده).

طبق گفته مشاورین مرکز بهداشت این واکسن احتیاجی به استامینوفن ندات و با تب هم همراه نبود.هم چنین لزومی به کمپرس سرد و گرم هم نبود.

ولی گفتند آخر هفته دیگه ممکنه دونه های ریزی روی شکم دخملی ظاهر بشه که در این صورت نباید با خانم باردار در تماس باشه.چون این واکسن سرخجه است.

به جز واکسنی که تو بیمارستان زدن تو این مدت این اولین واکسنی بود که به دست می زدن و به نظر من خیلی همم بهتره چون اگه به پا میزدن به خاطر دردش ممکنه بچه نتونه خوب بایسته و بخوره تو ذوقش.

اینم عکسای روشا گلی بعد از برگشتن به خونه:

 

 

 

 

اینم جای سوزن روی بازوی قشنگش :

 

ضمنا فقط دخترم همین چند دقیقه رو که من عکس گرفتم خوابید.انگار واکسنه شادی آور بود همش دست میزد و نانای می کرد.

امیدوارم خدا کمک کنه همه ی نی نی ها واکسناشون رو راحت بزنن و بعدش خبری از درد و تب و بی قراری  نباشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان ریحانه
3 مرداد 91 1:23
تولد روشا جون مبارک باشه عزیزم. خب خدارو شکر که واکسنش هم مشکلی نداشته.ایشالا همیشه سلامت باشه روشا گلی


ممنون عزیزم.مرسی که اومدی پیشمون
مامان الهه
3 مرداد 91 1:39
خوب خدا رو شکر که دخملمون اذیت نشد
شما هم که مثل خودم شب زنده داری عزیزم


آره الحمدلله.
من پایه ثابت پستای شبانه ام.
خاله نسيم
3 مرداد 91 9:31
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
چه جالب واكسن آرتين وبه پاش زدن[h




بله منم از اطرافیان شنیده بودم تا 18 ماهگی به پا میزنن و بعدش بچه ها تا چند روز به خاطر پا درد تو ذوقشون میخوره راه نمیرن و از این حرفا واسه همینم واسه دخملی این لباسو پوشیدم که موقع واکسن راحت باشن.ولی خیلی سورپریز خوبی بود.

مامي نسيم ( مامان ملودي )
3 مرداد 91 10:27
اي جانم . خدا رو شكر كه اذيت نشده . من از حالا خودم تب كردم واسه واكسن 18 ماهگي . انشا الله اين و هم بزنن تا چند سال خيالمون راحت ميشه .


آره ایشالا راحت و بدون مشکل بزنه
مامان زهرا
3 مرداد 91 10:36
سلام خانمی
مرسی که سر زدید
ما وقتی لینکتون کردیم یعنی تا آخر هستیم
ضمنا ما هم محتاجیم به دعا

امیدوارم مروارید کوچولوهای دخترت یکی یکی در بیایند و اذیتش نکنند



مرضیه جون شما لطف داری.
ممنونم.
آتنا مامان روشا
3 مرداد 91 10:37
الهی منم از الان غصه دارم که میخوام برم دو هفته دیگه واکسن 6 ماهگی روشا رو بزنم دو ماهگیش بخاطره هپاتیت خیلی درد داشت ولی 4 ماهگی چون واکسن هپاتیت نداشت خوب بود 6 ماهگی هم داره وای طفلکی روشا


ایشالا خدا پشت و پناهش
مامان نيروانا
3 مرداد 91 10:59
خدا رو شكر عزيز دل خاله ايشالا همه ي واكسنها رو بسلامتي و با شادي پشت سر بذاري. ميبوسمت عزيزم. چه ناز خوابيدي


ممنون از دعای خوبت فریبا جون.
شما زیبا میبینی.
مامان ساینا
3 مرداد 91 11:17
خدا رو شکر ظاهرا که دونه های ریزم نزده. عزیزم همیشه به نانای. حالا دست دست


تا اخر هفته باید صبر کنیم ببینیم چی میشه.
مامی سویل
3 مرداد 91 11:26
عزیزم خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم که اصلا مشکلی نداشت روشا جونم از طرف من ببوس
عزیزم در مورد وب سویل پرسیده بودی که اونم ادرسش کمی تغییر کرده


لطف داری.
آخه هر چی میزدم نمیرفت.مرسی از خودم که کشف کردم.
خــــالهـ نـــــــــورآ!
3 مرداد 91 12:40
خداروشکر که مشکلی نداشتن روشآ گلی جون


مامانی درسا
3 مرداد 91 14:12
ای جونم یه ساله خاله .... قربونت برم با این نانای کردنت مامانی اکس نزدن دخترم ...... قربونش برم چقده ناز خوابیده ....... خداروشکر که حالش خوب بود اذیت نشد ..... دوست دارم عزیز دلم


مطمئنم یه چیزی تو همین مایه ها قاطیش بوده
دل به دل راه داره.ممنونم مژگان جون
مامان زهره
3 مرداد 91 14:15
فداي اون خواب قشنگش كه چقدر آرام و ناز خوابيده بود.بلاخره گل دختر ما بزرگ شد.


ممنونم زهره جون.خدا نکنه.
بله مامانشم یه سال پیر تر شد.
مامان آیدین
3 مرداد 91 14:57
به سلامتی عزیزم خدارو شکر اذیت نشدی از اینکه دوست خوبی مثل شمارو دارم خیلی خوشحالم و ممنون از اینکه به ما سر میزنین .روشا جون رو ببوسین


ممنونم.
منم به دوستی با شما افتخار میکنم.چون شما و آیدین جونمو دوست دارم میام پیشتون.
مامان بهار
3 مرداد 91 16:10
آخی نازی عزیزم . دست کوچولوتو سوراخ کردن ؟؟؟؟ نازی خاله . بوس


بله خاله
مامان کورش
3 مرداد 91 17:39
عزیزم خدارو شکر مشکل پیش نیومد اذیت نشدی عزیز خاله


لطف خدا شامل حالمون شد.
مهسا
3 مرداد 91 22:17
سلام
قربون گل دختری برم من ماشا ا....به روشا جون شجاع خداروشکر که روشا گلی اذیت نشده می بوسم روی ماهت رو خوشگل خاله بوسسسسس


خدا نکنه مهسا جون.
الهه مامان یسنا
4 مرداد 91 1:48
خدا رو شکر که اذیت نشده. واکسن یکسالگی اذیت نمیکنه . خوب میدونسته تولدش بوده میخواسته برقصه اعتراضی داری شما؟؟؟


آخه من فکر می کردم چون بزرگتر شده بیشتر بی تابی میکنه.
خاله الهه اگه بدونی چی کار می کردم.
آرام
4 مرداد 91 6:45
سلام الهه جون،
خدا رو شکر روشا کوچولومون اذیت نشد، وای چقدر ناز خوابیده


مرسی ارام جون.خدا کمک کرد
مامان سونیا
4 مرداد 91 9:14
خدا رو شکر که خوشگل خانم ما اذیت نشده و مامانی مهربون رو هم نگران نکرده انشاالله همیشه شاد وسر حال باشه و نانای کنه قربون اون خواب قشنگنش بشه خاله


ممنون از لطفت.
خدا نکنه خاله جن شما قشنگ میبینی.سونیا جونمو ببوس
مامان زهره
4 مرداد 91 10:27
يه چند وقتي يه در مصلي نمايشگاه بين اللمللي قرآن كريم برگزار شده كه بازديد برا ي عموم آزاد است.


مرسی از توضیحت ژهره جون
مامان زهرا
4 مرداد 91 12:23
سلام
کلاغ ها چقدر خبرها را خوب پخش می کنند
بله داریم می آییم ایران


چه کلاغای خوش خبرییییییییییییی
سمانه(مامان محمدرهام)
4 مرداد 91 23:22
آخی من قربون این ناز دخمل قوی برم.دیدی الهه جون گفتم واکسن خوبیه برای ما هم دعا کنید کمتر از دو هفته با رویایی غول واکسن 18ماهگی باقیست.

دختر ناز خاله چقدرم ناز خوابیده.الهی همیشه خوب باشی


مرسی سمانه جون .بله شما گفته بودی.
ایشالا گل پسری هم بدون مشکل این واکسنش میزنه وبه سلامتی تا چند سال راحت میشید.
مامان امیرسام
7 مرداد 91 18:20
عزیزم ...چه ناز خوابیده.مثل فرشته هاااا میمونه.خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
مامان امیرسام
8 مرداد 91 3:42
salam azizam.emrooz dida ke javab dadeh boodid .az in babat mamnoon.qaleb ro hamavaz kardam nashod.momkene ye tozihe jozii raje be link kardan bedid,mamnoon misham


عزیزم تو وب خودتون جواب دادم.به صورت خصوصی
مامان آندیا
10 مرداد 91 14:04
فدات بشم خاله جان با این خواب نازت خدا رو شکر که اذیت نشدی .بوسسسسسسسسسسسس


خدا نکنه عزیزم