روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

نظرات (30)

باران قلنبه
2 شهریور 91 17:11
خیلی بامزه بود به وب دخمل منم میایی کارت دارم
مرسی


عزیزم کاش آدرستون رو میذاشتین.تلاشمو میکنم که پیداتون کنم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 شهریور 91 17:22
سلام خیلی خوشگل وباسلیقه اس هم وبلاگتون هم روشاگلی جون همیشه شادوسلامت باشی عزیزم


مرسی .شما لطف دارید.
ممنون از اینکه بهمون سر زدید
مامان ساینا
2 شهریور 91 18:06
پس اولین سرهمی کو؟
یادم رفت تو پست قبلی بنویسم. 13 ماهگی مبارک عزیزم.
خیلی جالب بود. به مامان خلاق.


من از همه ی لباساش عکس نذاشتم اولین سر همی عکس با اولین سر همی بیارستان هم اندازه بود.از بین چند تا لباس هم اندازه یکیشونو گذاشتم.
شما خوب دیدی نرگس جونم.مرسی
مامان يگانه
2 شهریور 91 23:46
چه جالبه ماماني


مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 8:03
آفرین ایده بکر وقشنگی بود من که خیلی خوشم اومد.


شما قشنگ می بینی عزیزم
مامان آندیا
3 شهریور 91 10:53
دخترمون ماشالا دیگه بزرگ شده خانم شده فدات بشم عزیزم دوشت دارم


بله دیگه یک سالش شده.
خدا نکنه عزیزم
مامان آریا
3 شهریور 91 11:17
سلام..
چه کار بامزه ای کردی مامانی با لباسای روشا جون
معلومه دخملی خانومی دارین که فرصت میده
الهی با دندونای موش موشی


ایشون خیلی خانم تشریف دارن با این حال من همش کمبود خواب دارم و مجبورم واسه کارای اینترنتیم شبا اضافه کاری کنم.
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:46
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مهسا
3 شهریور 91 15:24
وای چه قشنگه چه یادگاری زیبایی برا روشا گلی


چشمات قشنگ میبینه مهسا جون.خدا کنه روشا جونمم خوشش بیاد.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
3 شهریور 91 18:10
عالی بود...........


مامان الهه
4 شهریور 91 16:28
خیلی جالب بود مخصوصا آخرین عکس ...



مامان گیسو جون
5 شهریور 91 1:14
سلاممممممممممم عزیزممممممممم خوبی بیا بغلم دلم تنگ شده بود رفته بودی سفر
خوش گذشت ؟
الهی همیشه به شادی و گردش عزیزم
ای جانم این لباسای عشق منه ؟
آخی چقدر زود گذشت نه ؟
می بینی همش از ذوقم سوال می پرسم
خصوصی داری


منم دلم براتون تنگ شده بود.جای شما خالی خیلی خوب.واقعا خیلی زود گذشت آدم دلش برای کوچولویی هاشون تنگ میشه.
مامانی مرسی از خصوصیا.

مامان گیسو جون
5 شهریور 91 1:16
بیداری ؟ وای من دارم بی هوش می شم منتظرم کار ماشین تموم بشه اگه بدونی گیسو امشب چقدر آورد بالا کلی لباس ریختم تو ماشین


nassim
5 شهریور 91 2:29
salam!!!
adam har vaght mid inja axcaye rosha joonio mibine hatta lebasaye nanazesh rohiash taghir mikone...kash axcaye khodesham mizashtin...


مرسی نسیم جون.تو پست های بعدی (گذر زمان 2) فقط به عکسای خود روشا جون اختصاص داده میشه.امیدوارم خوشت بیاد.
مامان زهره
5 شهریور 91 9:01
واي اين عكس ها جون مي ده براي بچه دومي چون همشون سالم و نو موندن


آخی البته اگه دختر باشه.
مامان گیسو جون
5 شهریور 91 13:17
الهه جونم من اینجا ندیدم نگهدارنده کودک رو خواهرم برام از دبی خرید به گمونم تو سیسمونی فروشیها باشه می گم من نگشتم نمی دونم اما استخر رو از اینترنت خریدم سرچ کن هست


مرسی از توضیحاتت.باهات تماس می گیرم.البته امروز تلفن زدم تشریف نداشتید.
الهه مامان یسنا
5 شهریور 91 15:26
راست میگی گذر زمان رو از لباسهاشون میشه فهمید


مامان ساینا
5 شهریور 91 17:39
عزیزدل خوشگلم. پس عکسا حاضر شدن مامانی زود زود بذار که دلمون آب شد.


بله عزیزم.به روی چشم.
آتنا مامان روشا
5 شهریور 91 18:15
مرسی به ما سر زدین . یه راهنمایی میخواستم الهه جون من واکسن دو ماهگی روشا رو که همین واکسن شش ماهگی هست رو که زدم روشا خیلی تب کرد ، گریه میکرد از خواب میپرید،خیلی بالا اورد ولی واکسن 4 ماهگیشو که زدم فقط تب کرد وواکسن شش ماهگیش نه تب کرد نه بالا اورد نه پاشو تکون میداد گریه میکرد یخورده نگران شدم میگم نکنه واکسنش مشکلی داشته به نظر شما غیر طبیعی نیست؟


آتنا جون نگران نباش.
تو وب خودت مفصلا توضیح دادم.
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 18:47
اخی خیلی جالب بود .مامانی منم این کار رو کردم اما فیلم گرفتم.عکس بامزه تره.انشاالله 100 سالگی روشا جونی.


نه من فیلم نگرفتم فقط عکسه.
ممنونم
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 18:49
مامانی زیارت قبول .روشا کوچولو اذیت که نکرد؟شاد باشید.
راستی ارایشگاهی که مخصوص بچه ها باشه سراغ دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بله عزیزم اگر تهران هستید آرایشگاه کوکی.
تو اینترنت سرچ کنی هست.ولی من واسه راحتی کارت آدرساشو میذارم:
شعبه شمال تهران ( تجریش _ بعد از دزاشیب _ ابتدای شهید لواسانی _ پلاک 221 ) 22753480
شعبه غرب تهران ( پایین تر از میدان پونک _ مرکز خرید تیراژه _ سرزمین عجایب _ جنب بولینگ ) 44488235
شعبه فرمانیه ۸۰ ۳۴ ۷۵ ۲۲ ( ساعت کار 11 الی 20 به جز ایام تعطیل )
شـعبـه غـرب ۲۳۵ ۸۸ ۴۴۴ (ساعت کار شنبه تا چهارشنبه 16 الی 23 * پنجشنبه 14 الی 23 * جمعه و ایام تعطیل 12 الی 23 )
اطلاعات تکمیلی را در http://cookie.blogfa.com مشاهده فرمایید.
امیدوارم اگر رفتی از کارشون راضی باشی.
خاله نسيم
6 شهریور 91 9:30
پوشكاشو نيگا
خانم خانما ديگه داره دونده ميشيا
سرهمشو ببين



خاله نسيم
6 شهریور 91 9:34
سلام خانمي خوبي 1سوال
شماكه گفتي روشا رواز 3ماهگي جدا ميخوابوندي ببينم شبا هم بيدار ميشه الان آرتين حتما 1بار براي شير بيدار ميشه وميخواهم بهش شير ندم چون ميگن دندوناش خراب ميشه
به جاي شير بهش آب ميدم اما نميشه كه نميشه وفقط شير ميخواهد وتا شير نخوره خوابش نميبره ميخواستم ببينم روشاجون شبا چطوري ميخوابه


نسیم جون تا قبل از دندون در اوردنش 9 10 که میخوابید (البته بعد از 4 ماه که خوابش تنظیم شد) یه بار 12 شب یه بار 3 یه بار 6 یعنی 3 بار بهش شیر میدادم بعد از اینکه دندون در اورد اولا شبا بهش غذای جامد میدم که دلشو بگیره و دیر تر گرسنه بشه بعدشم هر وقت پا میشه آب بهش میدم که در واقع گولش زده باشم و دیگه بیدار نشه این میشه مقدمه ای برای گرفتن جیششون چون تا وقتی شییر بخورن بیشتر جیش می کنن از طرفی هم دندوناشون پوسیده میشه.
الان روشا وقتی میخوابه هر دفعه 30 سی سی آب میخوره 2 بار بیدار میشه.
البته روشا جونم پستونکم میخوره که باز کمک خودش.
مامان گیسو جون
6 شهریور 91 11:30
عشقم من خونه بودم شماره رو درست دادم ؟
دوباره خصوصی می گذارم


بله عزیزم شماره درست بود.من آخر شماره ام 59 بود بگرد حتما افتاده.حالا مجددا تماس می گیرم.
نینا
6 شهریور 91 15:16
سلام عزیزم،دخمل نازی داری خدا حفظش کنه اسم خیلی قشنگیم داره ،ایده های جالبی داری مخصوصا خونه تکونی با دخملت به منم سر بزن


ممنون چشماتون قشنگ میبینه.
حتما بهتون سر میزنم
مامان آیدین
7 شهریور 91 0:41
بالیدنت مبارک عزیزم کی میشه به این لباسا لباس عروسی آویزون بشه ای جوووووووووووووووونم ایشالا


ممنونم عزیزم.خیلی دعات زیبا بود.مرسی/*
مهتاب (مامان خانمی
7 شهریور 91 16:58
وای چه لباسهای قشنگی داره این دخملی فینگیلی
الهه جون خیلی خیلی بامزه بود . چقدر با دقت خاطرات مینوسی آفرین


ممنونم عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 شهریور 91 11:16
BAZ TAGHALOB MIKONAMA


نه دیگه بذار تک بمونه.
مامي نسيم( مامان ملودي )
20 شهریور 91 9:43
شوخي كردم خانومي


منم شوخی کردم شما تام الاختیاری
خاله عارفه
5 مهر 91 23:55
خییییییییییییییییییییلی خوشگل بود


مرسی